![]() |
|
De examens zijn eindelijk om, dus kan ik nu aan de verzoekjes beginnen
![]() ![]() En even een link naar de foto die Morridin me gaf erbij: http://www.nightwish.com/pics/promo/tarja006.jpg Laten jullie maar weten wat jullie ervan vinden. Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom.
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed...toch niet slecht ofzo hoor...goed zelfs ![]() |
![]() |
|
Dankjewel mensen!!
Heb nooit gehoord dat ik een extra sfeer toevoegde, maar is wel fijn om te horen ![]() @ AM, ik begrijp wel wat je bedoelt. Het is idd nagetekend, maar ik wil dit toch eerst echt onder de knie hebben eer ik iets anders probeer. Ik heb nooit tekenles gevolgd of zo en probeer vooral mn schaduwwerk nog te verbeteren. K heb dus al wel wat hulp gehad aan de opmerkingen die ik op dit forum krijg. Het helpt me wel om mn tekeningen te 'verbeteren'. In ieder geval, k zou ook wel eens willen proberen om iets neer te schilderen of dingen in 3D te tekenen. Maar vind t in zo'n geval wel handig om het schaduwwerk vrij goed onder de knie te hebben ![]()
|
Erg mooi!
Het witte vlak vind ik briljant! Ten eerste mijn complimenten dat je het strak wit hebt kunnen houden (vuil e.d.) want dat lukt mij nooit. Ten tweede erg verstandig om het zo te houden, past goed bij de tekening. Over je schaduwwerking: probeer eens met zulke zachte potloden te werken dat je een beetje met je vingers kunt 'poetsen', dan wordt het geheel iets strakker en zijn de overgangen ook vloeiender. Het is een trucje, maar wel een goede, waar niets op tegen is. Probeer maar eens op klad. |
![]() |
|
@ ch ii l: Bedankt voor de tip! Ik heb meestal schrik om wat teveel te vegen, maar zal dit eens proberen. Btw, had wel paar grijze vingertjes in het witte vlak staan, maar heb ze nog kunnen weggommen
![]() @ GRRR: Dankje! Ik wil dat schilderen zeker nog eens proberen. Maar ga me eerst maar eens wat beter materiaal aanschaffen denk ik, want met mn oud waterverfdoosje zal dat wel niet lukken ![]()
|
|