![]() |
|
Ik ben opzich wel tevreden met het geheel maar als ik naar details ga kijken wil ik best veel veranderen
![]() Het liefste zou ik een plattere buik willen hebben, ik ben al 100 duizend keer aan buikspieroefeningen begonnen en soms ben ik daar echt maanden mee doorgegaan. Maar steeds afgehaakt, ik had er gewoon geen zin meer in. Nu eet ik gewoon gezond en probeer ik op normale wijze af te vallen. Mijn huid mag wel wat mooier en vooral op mijn rug, ik heb last van puistjes. Mijn haar en mijn huid mogen wel wat minder vet zijn en als er dan nog 1 ding bij mag: mijn borsten mogen wel iets kleiner, heb een normale maat (80B) maar doordat ze nogal hangen lijken ze veel groter. In mijn ogen dan.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar goed... ik ben redelijk tevreden. M'n haar is afschuwelijk en ik heb niet zoveel spieren, en wat last van acne af en toe, maar het valt eigenlijk best mee. |
![]() |
|
![]() |
hmz....-mijn voeten staan scheef...dus eigenlijk heb ik x-benen waardoor ik zo gek als het maar kan ren ( het ziet er dus gewoon NIET uit)
- mijn voeten zijn te groot voor een meisje (41/42) - ik ben te lang ( 1.78) - ik heb dikke bovenbenen...okey ze zijn op zich wel gespierd ma ja dat zie je ook niet altijd, het blubbert er niet minder door) - ik heb een vetrol....grrr...en van dat lelijke vet aan de zijkant.. - ik heb een bolle kop en een rare neus........... Nu lijk ik eigenlijk wel beetje zeurderig...maar ik kan er niets aan doen...... ![]() |
![]() |
|
ik vind mn bovenbenen, kont en heupen niet mooi maar verder vind ik mezelf wel okee, mn buikje mag nog wel iets platter maar verder ben ik tevreden.
|
Verwijderd
|
Mjah, mijn neus is iets te groot, mijn voeten ook, mijn billen en buik zijn te dik, mijn borsten mochten iets groter hoor! Euh, misschien een wat gavere huid?
Maar als ik mezelf vergelijk met sommigen voel ik me dan wel weer mooi.... ![]() Het kan altijd mooier en altijd lelijker, dus ja, 'k ga maken dat mijn uitstraling goed zit, dan is dat tenminste al iets. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gezicht - tja, ik zit er niet zo mee, men ziet maar of ze het leuk vinden of niet.
Lijf - in het algemeen tevreden, maar zoals soske hierboven - ik moet niet in detail treden. Als ik mezelf niet naakt zie en me niet vergelijk met mensen met een beter figuur, vind ik het wel best. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind m'n gezicht wel oke, alleen helaas heb ik nogal sluik haar zodat ik niet zoveel variatie in kapsel kan doen en ik vind het niet zo leuk dat ik een gevoelige gezichtshuid heb (snel geïrriteerd na het scheren).
Over m'n figuur ben ik wel tevreden: ik ben niet te dun en niet te dik en zit precies goed op de BMI-schaal. Ik ben alleen niet zo heel groot, maar gelukkig is dat eigenlijk nooit een bezwaar (alleen wanneer ik een meisje leuk vind wat alleen op lange jongens valt). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar ach, het leven is kut, gotta deal with it ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ben tevreden hoor.. Ik heb dagen waarvan ik denk van : Wow good going..
![]() ![]() Maar over het algemeen is alles wel goed.Als ik íets mocht veranderen zou ik wel wat sluiker haar willen hebben, maar ben opzich ook blij met m'n krullen.En ohja.. een wat egalere huid. D'r zitten af en toe wat andere tinten in.. Bijv. m'n wangetjes zijn ietsje lichter dan de rest.. Maar dat valt eigenlijk ook niet op. ![]() ![]() ![]() Conclusie : Ik zeur.Kben tevreden. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
iemand met een lichamelijke handicap minder aantrekkelijk om wat mee te beginnen?? crazylegs | 22 | 12-09-2003 22:24 | |
Liefde & Relatie |
het kon dus toch nog kutter worden... SHAZZ | 25 | 13-11-2002 17:53 | |
Lifestyle |
fototopic Ninnoc | 452 | 02-07-2002 19:10 |