Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 18:37
katjegatjeknal
katjegatjeknal is offline
heej

ik zou graag willen weten wat jullie van jullie lichaam vinden. Vind je jezelf mooi of zijn er dingen die je niet mooi aan je zelf vind.

Wat zijn die dingen bij jullie?

doeidoei
Katjegatjeknal
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 18:40
Brown eye
Brown eye is offline
hmmm...goeie vraag!! ben wel tevreden denk ik!! alleen had me neus wel iets groter gemogen maarja!
Oud 25-06-2003, 18:42
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 25-06-2003 @ 19:40:
hmmm...goeie vraag!! ben wel tevreden denk ik!! alleen had me neus wel iets groter gemogen maarja!
En mijn neus moet kleiner

Ruilen?

Nou ja mijn neus is dus niet mooi, mijn tanden zijn niet mooi (staan schreef, ga ook een beugel nemen)..

Verder ben ik niet ontevreden
Oud 25-06-2003, 19:09
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Qamra schreef op 25-06-2003 @ 19:42:
En mijn neus moet kleiner
Ruilen?
haha...of een stukkie van jou aan mij ...als da zou kunnen
Oud 25-06-2003, 19:13
rodina
rodina is offline
Ik ben tevreden, niets te klagen eigenlijk. Alles is in verhouding en dergelijke.
Alleen m'n heupen worden wat breder, niet dat dat zo vreselijk is maar tis nog al irritant met kleding die eerst perfect zat.
Oud 25-06-2003, 19:30
Surjirro
Surjirro is offline
k zou best wat willen veranderen, maar me figuur ben ik wel heeeel blij mee
Oud 25-06-2003, 19:36
Verwijderd
Mwo. Ik schijn een leuke uitstraling te hebben een een lieve lach

Ik ben niet echt oerlelijk maar zo'n lekker gespierd ding... nah..

Over het algemeen wel tevreden..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 19:36
Brown eye
Brown eye is offline
offtopic: surprise nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
Oud 25-06-2003, 19:37
soske
soske is offline
Ik ben opzich wel tevreden met het geheel maar als ik naar details ga kijken wil ik best veel veranderen
Het liefste zou ik een plattere buik willen hebben, ik ben al 100 duizend keer aan buikspieroefeningen begonnen en soms ben ik daar echt maanden mee doorgegaan. Maar steeds afgehaakt, ik had er gewoon geen zin meer in. Nu eet ik gewoon gezond en probeer ik op normale wijze af te vallen. Mijn huid mag wel wat mooier en vooral op mijn rug, ik heb last van puistjes. Mijn haar en mijn huid mogen wel wat minder vet zijn en als er dan nog 1 ding bij mag: mijn borsten mogen wel iets kleiner, heb een normale maat (80B) maar doordat ze nogal hangen lijken ze veel groter. In mijn ogen dan.
Oud 25-06-2003, 19:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vind mezelf te dik, maar ik ben ook te zwaar, ik haat mijn grote neus en dat is het wel zo een beetje

wat er nog overblijft is goed
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 25-06-2003 @ 20:48:
Ik vind mezelf te dik, maar ik ben ook te zwaar, ik haat mijn grote neus en dat is het wel zo een beetje

wat er nog overblijft is goed
Je hebt mooie ogen en lieve wangetjes
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 19:54
Verwijderd
behalve mn buik en mn bovenbenen ben ik volledig tevreden
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 19:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
******** schreef op 25-06-2003 @ 20:54:
behalve mn buik en mn bovenbenen ben ik volledig tevreden
Gelukkig maar, anders zouden we je allemaal moeten gaan vertellen hoe mooi je bent.

Maar goed... ik ben redelijk tevreden.
M'n haar is afschuwelijk en ik heb niet zoveel spieren, en wat last van acne af en toe, maar het valt eigenlijk best mee.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
tevreden.
Oud 25-06-2003, 20:31
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
hmz....-mijn voeten staan scheef...dus eigenlijk heb ik x-benen waardoor ik zo gek als het maar kan ren ( het ziet er dus gewoon NIET uit)
- mijn voeten zijn te groot voor een meisje (41/42)
- ik ben te lang ( 1.78)
- ik heb dikke bovenbenen...okey ze zijn op zich wel gespierd ma ja dat zie je ook niet altijd, het blubbert er niet minder door)
- ik heb een vetrol....grrr...en van dat lelijke vet aan de zijkant..
- ik heb een bolle kop en een rare neus...........

Nu lijk ik eigenlijk wel beetje zeurderig...maar ik kan er niets aan doen......
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:37
Verwijderd
euhm, ik vind niets leuk aan mezelf, maar eigenlijk zou ik ook niets willen veranderen...Nou ja, alleen een minder dikke reet, en dunnere bovenbenen...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
ik vind mn bovenbenen, kont en heupen niet mooi maar verder vind ik mezelf wel okee, mn buikje mag nog wel iets platter maar verder ben ik tevreden.
Oud 25-06-2003, 21:01
Mara
Mara is offline
Ik moet afvallen, en m'n voeten zijn lelijk.
Het afvallen is in principe te doen (het zou mogelijk moeten zijn, niet dat 't lukt), dus dan blijven de voeten over. Tsja.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:40
squat
squat is offline
Mijn inziens zijn er meer mensen lelijker dan mooier dan ik. Ben tevreden dus.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 23:07
Verwijderd
Mjah, mijn neus is iets te groot, mijn voeten ook, mijn billen en buik zijn te dik, mijn borsten mochten iets groter hoor! Euh, misschien een wat gavere huid?

Maar als ik mezelf vergelijk met sommigen voel ik me dan wel weer mooi....

Het kan altijd mooier en altijd lelijker, dus ja, 'k ga maken dat mijn uitstraling goed zit, dan is dat tenminste al iets.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 23:11
Verwijderd
Gezicht - tja, ik zit er niet zo mee, men ziet maar of ze het leuk vinden of niet.
Lijf - in het algemeen tevreden, maar zoals soske hierboven - ik moet niet in detail treden. Als ik mezelf niet naakt zie en me niet vergelijk met mensen met een beter figuur, vind ik het wel best.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 23:37
Verwijderd
Ik vind m'n gezicht wel oke, alleen helaas heb ik nogal sluik haar zodat ik niet zoveel variatie in kapsel kan doen en ik vind het niet zo leuk dat ik een gevoelige gezichtshuid heb (snel geïrriteerd na het scheren).

Over m'n figuur ben ik wel tevreden: ik ben niet te dun en niet te dik en zit precies goed op de BMI-schaal. Ik ben alleen niet zo heel groot, maar gelukkig is dat eigenlijk nooit een bezwaar (alleen wanneer ik een meisje leuk vind wat alleen op lange jongens valt).
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 07:18
Another Way
Another Way is offline
ik HAAT mn uiterlijk, er is niks mooi aan mij
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:23
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Another Way schreef op 26-06-2003 @ 08:18:
ik HAAT mn uiterlijk, er is niks mooi aan mij
ach joh...zow erg zal et tog nie zijn....en tja als et wel zo is...k*t voor je dan.... maarja et zal wel meevallen.....of zit je gwoon naar complimenten te vissen??
Oud 26-06-2003, 11:28
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 26-06-2003 @ 12:23:
ach joh...zow erg zal et tog nie zijn....en tja als et wel zo is...k*t voor je dan.... maarja et zal wel meevallen.....of zit je gwoon naar complimenten te vissen??
iTis wel erg , en k accepteer complimentjes niet

maar ach, het leven is kut, gotta deal with it
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:37
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Another Way schreef op 26-06-2003 @ 12:28:
iTis wel erg , en k accepteer complimentjes niet

maar ach, het leven is kut, gotta deal with it
als et echt erg is dan leef ik bij deze met je mee....k*t voor je!!
Oud 26-06-2003, 11:38
Vevay
Mwoa, ben best tevreden op zich.
Al zie ik vaak wel weer iets waarvan ik denk 'Hm :/'..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:56
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Ben tevreden hoor.. Ik heb dagen waarvan ik denk van : Wow good going.. en ik heb dagen waarvan ik denk : Als mensen me nu eens konden zien.. aiii..

Maar over het algemeen is alles wel goed.Als ik íets mocht veranderen zou ik wel wat sluiker haar willen hebben, maar ben opzich ook blij met m'n krullen.En ohja.. een wat egalere huid.
D'r zitten af en toe wat andere tinten in.. Bijv. m'n wangetjes zijn ietsje lichter dan de rest.. Maar dat valt eigenlijk ook niet op. Owja ! Ik zou erg graag caramelbruin willen zijn.. Dat vind ik zo mooi he ! Maarja overbodige luxe, want kben niet ontevreden met m'n 'huidige kleur'
Conclusie : Ik zeur.Kben tevreden.

Regels voor berichten