Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Uncle_Sam besluit op een dag om zich in het water te begeven tussen een aantal gevaarlijke witte haaien. Oog om oog, tand om tand. Bewapend met een veiligheidsuitrusting waar je U tegen zegt, stapt hij fier de onderzeëer binnen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @De haaienbestrijder: Learning from the master, hmm? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uncle_Sam fietst met een sigaret in z'n asbek naar het dichtstbijzijnde pompstation, giet vervolgens heel z'n fiets (met drie wielen, zoals het een echte pussyass betaamt) onder met benzine en gaat op de fiets zitten. Met een flinke stoere grijns op z'n harses steekt hij de sigaret NIET aan! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Twee weken geleden stond ik op een druilerige maandagmiddag boven op de Eiffeltoren. Bekleed in een bungeejumpsuit en met het zweet in m'n handen keek ik angstig naar beneden. Ik tuurde over de railing en zag de angstvallige diepte, mij aanstarend alsof het de duivel zelf was die me zijn hellevuur in wou trekken. Maar dat deerde mij niets, ik moest en zou immers op glorieuze wijze naar beneden kunnen komen. "Ah gelukkig, daar was de lift al!" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ..met een enorme vaart naderde de trein de afgrond. Nog even, en hij zou er in storten. De bomen flitsen voorbij, lang zou het niet meer duren. Koelbloedig als ik ben kroop ik over de grond naar voren en reikte ik naar de stophendel. Ik had hem bijna, mijn vingers krulden er om heen en ik liet een overwinningskreet horen. Op dat moment begon alles beven en voor ik het wist lagen mijn modeltreintjes omgegooid op de grond. Rotbroertje! ![]() Eigenlijk klopt deze niet echt, maar goed. Ik heb dan ook een slaapgebrek, dan is het te vergeven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog een kleine stunt die iedereen ook in het openbaar kan doen. Maar denk er aan, SAFETY FIRST! Uncle_Sam staat op 't punt zijn exhibitionistische neigingen in het openbaar uit te voeren. Hij loopt naar het Leidseplein en gaat midden op het plein staan. Een groepje verdwaalde spleetogen met Kodaktoestelletjes loopt langs en hij bemerkt hoe hun kleine oogjes hem gapend aanstaren, alsof hij op het punt staat iets spannends en ondeugends te doen. Dit is het moment van de waarheid, nu moet het gebeuren... maar op het moment supreme trekt Uncle_Sam z'n broekriem wat strakker aan. Oef, dat is wel een erge pussyass-stunt, ![]()
|
Verwijderd
|
In een snelle sportwagen scheur ik over de snelweg, mijn haren wapperen in de wind. Links en recht grote vrachtwagens passerend giert de adrenaline door mijn lichaam. Ik laat het stuur los dat ogenblikkelijk naar rechts draait. Ik dender op een tegenligger af. Ik toeter...De tegenligger schrikt en knalt tegen de betonnen muur. Genietend van de explosie-hitte spring ik met 200 km/h over de brandende wrakresten. In mid-air gaat plotseling de ingebouwde telefoon af: TRIIIIIIING.
Geïrriteerd smijt ik de wekker door de slaapkamer. |
![]() |
|
ik loop over straat, met een vervaarlijke blik in mijn ogen. mijn doelwit : het oude omaatje bij het zebrapad met dat rose tasje. ik ga sneller lopen, kijk rond of de kust veilig is. ik ben de jager, zij de prooi. ik vergeet alles om mij heen. nú moet ik het doen. ik ren op het oude dametje af, met mijn ogen gericht op haar tasje.
ik ben er bijna! nog een paar meter! ik kijk vlug om me heen of niemand me ziet. bijna....... "Mevrouw? Uw rits van uw tasje staat nog open. ![]() something like this sjit?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Met een bivakmuts op loop ik met mijn half-automatische M-16 het hoofdkantoor van de Postbank binnen. Ik loop gebukt langs de muren. Iedere keer als ik een medewerker zie verschuil ik mezelf snel achter een plantenbak. Ik kijk op een wegwijzer waar het kantoor van de directeur is: op de 14e verdieping. Via de brandtrap klim ik naar de 14e verdieping. Ik sluip naar de deur van de directeur, klop aan, en wacht tot ik binnen! hoor. "Binnen!" wordt er geroepen. Ik doe de deur op een kiertje, pak mijn half-automatische M-16 en storm met een koprol naar binnen. ik sta op, houd de man die op zijn stoel zit onder schot en zeg: "Papa, mag ik mijn waterpistool bijvullen?"
|
![]() |
|
de eerste keer...
je gaat liggen en hij zegt dat je je moet ontspannen. hopeloos probeer je dat, maar het wil maar niet lukken. als hij naar binnen huiver je even. hij stopt en vraagt of het pijn doet. met tranen in je ogen zeg je dat hij snel door moet gaan. hij twijfelt, maar gaat toch door. als hij verder in je gaat, voel je het bijna niet. hij beweegt en jij ligt daar maar. en dan is het over. "spoel je mond maar, goed gedaan hoor, twas je eerste gaatje" (is dit een goeie of totaal nikus?)
|
![]() |
||
Citaat:
niet errug leuk...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar ik heb hem nu al wel veel meer gehoord
|
ik loop 's avonds door het donker naar huis toe. de lantaarnpaals brengen niet veel verlichting. ik zie iemand wild zwaaien en fluiten. ik kijk om me heen of diegene het wel tegen mij heeft. ik bekijk hem goed. wat moet die persoon nu? ik versnel mijn pas. ik ben bij hem. ik vraag hem wat er is. hij doet panisch. het begint mij te benauwen. plots weet ik wat mij te doen staat. ik rol mijn mouwen op, kijk om mij heen. ik bal mijn hand tot een vuist, en steek mijn arm uit. en dan *trommelgeroffel* *zwaai met hand*
"Taxi?!"
||
Citaat:
beschik je over fantasie? weetje het verschil niet meer tussen realiteit en illusies? dan alleen kun je zoiets verzinnen ![]() nee kiddin, een beetje fantasie op hol laten slaan en voila. gewoon wat grappige pussyass stuntjes in een filmpje of reclame bij elkaar flansen ofsow en dan heb je het ook al
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
photoshop je medeforummers...!!!!!!! Secreet | 119 | 23-11-2002 13:07 |