Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als ik een low budget heb ga ik naar de 'goedkopere' winkels. H&M, Vero Moda etc. Maar dan koop ik daar gewoon een hele low budget outfit. En dan sieraden van m'n zusje of moeder stelen... ![]() |
![]() |
|
Ik winkel bijna altijd in winkels van budgetklasse H&M, dus ...
Maar als ik echt iets wil, bvb. een topje, ga ik naar een winkel hier in de buurt, die allerlei kleding van vorig seizoen en einde reeks verkoop tegen ong. 10 euro het stuk. Daar komt dus mijn halve kleerkast vandaan ![]()
|
![]() |
Bij de H&M, Hema, enzo kleding kopen ja. Je kunt het zelf meestal ook nog leuker maken door sieraden enzo. Ik zou trouwens niet kleding gaan vermaken met veiligheidspelden. 'k Weet niet waarom, maar dan ziet 't er voor mij nou niet echt bepaald nieuwer uit.
|
pff in tweedehandswinkels moet je tegenwoordig ook al niet meer zijn voor de goedkoopte. Die dingen zijn vaak duurder dan een 'nieuwe' winkel.
Euhm als ik echt weinig geld heb en toch een shopdrang, dan ga ik wel een haarband of een eyeliner ofzo kopen, en dan ben ik weer een tijdje blij. Of ik leg me er bij neer dat ik weinig geld heb, en doe het dan liever op aan drankjes in een café ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb echt zo'n gevoel bij dit topic alsof het hoort dat je alleen maar bij 'high-budget' winkels je kleren koopt..
Kijk op de markt! Daar zitten meestal nog wel goedkope leuke dingen tussen,soms met mogelijkheid tot passen ( dat is bij broek wel belangrijk!) Voor de rest, kijk goed in de reclame foldertjes! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een winterjas van 8 euro en het is echt een goed ding, er mankeert niets aan. Verder heb ik een dikke coltrui van 7 euro. Uit de uitverkoop. Laatst nog een shirtje van 10 euro. Kijk gewoon goed om je heen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind super-merk-kleding soms niet eens mooi ofzo en dan val ik toch voor dat ene shirtje van de c&a of h&m.. |
![]() |
|
eerlijk gezegd heb ik haast niets meer met kleding, ik wil gewoon een lekkere grote broek aan (denk ik maat 40 e.d) en wat me daarboven hangt doet me eigenlijk niks of het nou een zeeman shirt of een rL polo is zolang het maar staat en lekker zit vinnik het best.
|
Als ik zo'n bui heb dat ik per sé iets nieuws wil, dan rust ik ook niet voor ik dat heb. Me beheersen is er dan dus niet bij. Heel slecht, maar meestal kijk ik dan een van mn ouders zielig aan, zo van, ik heb zooo'n gaaf shirtje gezien maar het was zo'n drukke maand, ik zit door mn geld heen, als ik wacht is ie vast uitverkocht!
![]() ![]() Ik vind mezelf heel erg nu ik dit zo lees, maar ja zo ben ik.
|
Als ik echt geen geld heb koop ik niks. Ik hebt och wel zat in m'n kast liggen. Maar zelfs als ik welg eld heb koop ik gewoon bij de H&M. Waarom duur doen als je ook hele leuke dingetjes voor weinig kan kopen.
|
![]() |
|
![]() |
Mijn eigen kast uitspitten heeft weinig zin. Het allemaal heel overzichtelijk, er komen nooit verrassingen te voorschijn achter bergen kleding.
Toevallig heb ik een heel lief vriendinnetje die regelmatig kastopruiming houdt en alle mooie, te kleine shirtjes en rokjes bij mij aflevert. Als ik gewoon even iets leuks anders wil dragen, kijk ik even in de kledingkast van m'n zus. Bij tweedehandswinkels moet ik eigenlijk tegen iets oplopen, ik ga daar niet naartoe als ik perse iets nieuws goedkoops wil, gek genoeg. Verder zijn de basics bij Mango ook vrij goedkoop, ik moet dan wel even naar Amsterdam treinen, dat schiet ook niet op. Hennes is in dat geval ook erg fijn. En wat dacht je van uitverkoop ! 70% korting in veel winkels op het moment, het paradijs voor low-budgetters. Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 17:29. |
![]() |
||
Citaat:
Werken... Gadverdamme ![]() Maar goed daar gaat het niet om. Waar gaat het wel om; wat doe je wanneer je weinig geld hebt maar toch leuke kleding wilt hebben..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Nou wat ik dus doe als ik weinig geld heb: mijn oude kleding verkopen via ebay of marktplaats heb ik zo weer 100eurobijelkaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik trouw dan wel met nare vrouw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja blijf zolang mogelijk op school, ga studeren en doe leuke dingen. Werken kun je je hele leven nog ![]() Al zou ik best in een kledingwinkel willen werken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tis kiezen of delen ![]() |
![]() |
|
Low Budget betekent voor mij: kleedgeld op, en dat wil nog weleens gebeuren
![]() Maar verder heb ik nog altijd wel genoeg geld op m'n bankrekening staan. Ik werk ook, dus als ik dan wat wil kan ik het altijd van m'n 'spaargeld' kopen. En als nou alles op zou zijn, ehh, dan kijk ik m'n moeder/vriend heel lief aan of ze me wat geld kunnen lenen? Of misschien wat verkopen (doe ik overigens haast nooit) of anders wat klusjes doen: auto's wassen, ramen doen enzo, verdient ook wel een klein beetje. |
![]() |
|
Hhhmm ik heb eigenlijk altijd wel geld... (spaarrekening voor noodgevallen
![]() Maar of ik kijk pap/mam lief aan, of ik koop iets goedkoops. Bijvoorbeeld H&M, Sting, Zara ofzo. Of ik koop accesoires: schoenen of een riem. Dan kan je een outfit weer heel anders maken ![]()
|
Verwijderd
|
Lieve mensen,
Sting, Zara en Vero Moda zijn géén Low-Budget winkels, ze zijn zelfs aan de dure kant (want waarom zouden de anders 40 euro vragen voor een simpel wit t-shirtje?). Zelfs H&M en V&D zijn geen low budget winkels. Low budget winkels zijn Zeeman en Wibra en 50-50, en de markt. Plekken waar je dingen koopt voor 10 euro, niet plekken waar je dingen koopt voor 50 euro in plaats van 100. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als de mensen hier gewend zijn normaal gesproken broeken voor 200 euro en shirtjes voor 100 euro te kopen, dan zijn Sting, Zara en Vero Moda wel low-budgetwinkels. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zal ze dan ook weinig interesseren of ze volgende winter nieuwe schoenen hebben, of deze vakantie nog even flink kunnen shoppen. Zeeman en wibra verkopen kleding meer als basisvoorziening. Daarom kun je zulke winkels niet meerekenen als low budget winkels. Ze verkopen geen mode. En bij winkels als h&m en sting vragen ze echt geen 40 euro voor een simpel wit shirtje lieve schat, dus ik weet niet waar jij vandaan komt..? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |