Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 18:06
Phileine
Phileine is offline
Echt van die momenten waarop alles op zijn plaats lijkt te zijn. Ik ben erg gesteld op mijn privacy. Als ik telefoneer, wil ik graag alleen zijn. Nadat ik dat tegen mijn vriend zei, hield hij daar in het vervolg altijd rekening mee. Dan krijg je echt het gevoel dat je gewaardeerd wordt.

Als hij belooft om half een thuis te zijn, doet hij echt zijn best om dat na te komen.

Hij ziet er heel lief uit 's ochtens. Extra lief.

Als ik een bepaald geluidje maak, knuffelt hij mij. *glimlach*
Oud 04-06-2003, 18:11
Qimm
Qimm is offline
Als hij slaapt vooral. Dat ziet hij er zo vredig en lief uit En na het vrijen. Dan borrelen al die liefdes gevoeletjes extra hard
Oud 04-06-2003, 18:14
Verwijderd
Vaak als we samen op de bank liggen, ik tegen hem aan en dan in zijn ogen kijk dan voel ik me zo gelukkig! Eigenlijk altijd als ik bij hem ben..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:15
Verwijderd
Als mijn vriendin iets spontaans doet.
Net bv, ik had gisteren iets heel stoms gedaan maar het is nu weer uitgepraat en toen zei ze, ik hou van je, hihi zo lief, ging er zelfs van blozen. Of als je zomaar een hele lieve zoen krijgt.
Als ik haar na een lange tijd weer zie, en na een vrijpartij.
En natuurlijk slapen, zo liefffffffffffffffffffffffff
Het is gewoon een meisje naar mijn hart
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:16
marlies
marlies is offline
Citaat:
Syphon schreef op 04-06-2003 @ 19:15:

Het is gewoon een meisje naar mijn hart
dat blijkt wel
Oud 04-06-2003, 18:52
Thomas
Thomas is offline
Afgelopen vrijdagochtend. Toen hebben we voor het eerst samen geslapen en vroeg in de morgen werd ik heel even wakker en heb ik haar zien slapen. Zo vredig, rustig en lief. Toen had ik echt een moment dat ik besefte wat ze eigenlijk voor me betekend.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 19:13
Verwijderd
Toen we zondag aan het discussieren waren over wie er gelijk had. We liepen terug naar de auto door een stukje bos, maar dachten allebei dat we ergens anders heen moesten.

Na ja, iig toen we bij de auto waren zei ze dat zij gelijk had enzo en elke keer dat ik iets anders zei, ging ze er heviger tegen in, maar lachte tegelijkertijd Op een gegeven moment gaf ik haar elke keer een kusje wanneer ze iets zei, zodat ze niet kon uitpraten.

Dat vond ik echt Hoe ze naar me keek en lachte We lagen ook beiden dubbel
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 19:13
Verwijderd
bij mijn vorige vriend had ik t heel vaak, als ik aan hem dacht, als we hadden afgesproken en ik zag hem weer, als we belde, als we lagen te knuffelen, hand in hand liepen, als ik naar foto's keek.......

soms heb ik t nog wel als ik terug denk, of een bepaald geur ruik.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:05
Gwinnie
Gwinnie is offline
als ik m aan de telefoon heb en hij me probeert te overtuigen dat ik wat meer aan school moet gaan doen. dat vind ik zo lief..

of als hij probeert te vertellen wat hij voelt. dat is zo ontzettend leuk.

en als ik m met mn hondje zie spelen of met kleine kinderen zie praten dan denk ik ook: 'that's my guy!!'

eigenlijk overal bij !!!

ook als ik de computer opstart en ik zie de foto van hem en mij dan duurt t altyd ff voordat alles klaar is en zit ik dus 2 minuten naar onze hoofden te koekeloeren. dan denk ik ook: wij zijn leuk samen. ik ben gek op je!!!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:12
Verwijderd
Als we aan het knuffelen zijn en hij mij ineens met zijn lieve bruine ogen aankijkt *zucht*.
Of als we aan het seksen zijn, en dan elkaar aankijken dan kijkt hij op een hele speciale manier, net alsof zijn ogen zeggen; ''wat ben je lief en wat ben ik gelukkig''. Beetje vaag uit te leggen, maar dan kijkt hij me echt heel speciaal aan, en das echt een super moment
Of als we elkaar een tijdje niet gezien hebben en elkaar dan weer vasthouden en aankijken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 04-06-2003 @ 21:12:
''wat ben je lief en wat ben ik gelukkig''.
zo kijken meer jongens als ze geil zijn, wil verders niks zeggen

sorry ik wilde ff katten
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:24
Verwijderd
Hmm...Als we samen op bed liggen, en als hij me troost als ik me kut voel. Of als tie ligt te slapen, en ik ben wakker..Dan denk ik altijd: Jeetje, dat je nog steeds hier ligt, dat snap ik niet! En dan denk ik ook aan hoeveel ik van m hou...*zwijmel zwijmel*
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:27
josdebos
josdebos is offline
als ie me kietelt of me plaagt en dan kijk ik m aan en dan zie ik m kijken... Dan ben ik gelijk verkocht! En dan denk ik, je bent gelukkig van mij!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:36
damaetas
damaetas is offline
als ik 's ochtends wakker wordt en merk dattie naar me ligt te kijken
zo'n lieverd
Oud 04-06-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 04-06-2003 @ 21:20:
zo kijken meer jongens als ze geil zijn, wil verders niks zeggen

sorry ik wilde ff katten
Dat katten valt wel mee; het is nou eenmaal zo Maar dan kan ik daar nog wel gelukkig van worden

En daarnaast... het is niet alleen dan dat hij lief kijkt, dat scheelt weer...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 21:36
Menahem
Menahem is offline
Best vaak

Maar meestal als we elkaar in de ogen kijken, en gewoon even niets zeggen.
Dat zijn echte kodak-momenten
Oud 04-06-2003, 21:41
Soezen
Soezen is offline
Als ik die glinsterende oogjes bekijk, voel ik alles helemaal oplichten, zeg maar. En als ie gewoon lief voor me is, mijn hand vasthoudt als ik even pijn heb of lief mijn tranen afveegt als ik weer een zielige film zit te kijken..

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 22:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 04-06-2003 @ 21:36:
Best vaak

Maar meestal als we elkaar in de ogen kijken, en gewoon even niets zeggen.
Dat zijn echte kodak-momenten
Gaat fotorolletje kopen, hier kom je niet meer onderuit ventje! Je gaat op de foto
Oud 04-06-2003, 22:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Qimm schreef op 04-06-2003 @ 18:11:
Als hij slaapt vooral. Dat ziet hij er zo vredig en lief uit En na het vrijen. Dan borrelen al die liefdes gevoeletjes extra hard
[edit doet]

Als hij lieve dingen post *smelt*

[klaar met de edit]
Oud 04-06-2003, 23:06
l00k At Me
l00k At Me is offline
Waarneer je beseft dat je droom eindelijk realiteit is geworden dat je een met haar bent.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 02:03
ABrules
ABrules is offline
de momenten waarop het leek dat het echt was...
helaas... bleek dat dat niet zo was
Oud 05-06-2003, 10:45
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hmm op van die momenten waarop hij iets kleins voor je doet maar wat toch heel lief is.. of als ie slaapt en zon plukje haar steekt boven het dekbed uit.. of hij houdt de deur open, neemt je jas aan en hangt em op..
of gewoon als ik aan hem zit te denken
Oud 05-06-2003, 10:56
Verwijderd
Het is nog vers, maar smeltmomenten zijn er uiteraard wel al..

Dat zijn die moment waarop hij iets heel erg eigens doet, iets wat heel erg hij is zeg maar.. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar bepaalde dingen zijn zo zijn manier, hoe hij danst bijvoorbeeld, het hoofd dat ie daarbij trekt, hoe hij zn schouders dan houdt.. Of als ie heel gefrustreerd heel hard "Fok it" roept

Verder kan ie soms zo'n spontane glimlach hebben, die echt zo prachtig is.. Dan zeg ik iets of dan gebeurt er iets en dan *pling* straalt in ene zn hele gezicht.

Bwah, ik kan wel honderdduizend dingen opnoemen, ik ben gewoon ontzettend verliefd en verkeer dus bijna de hele tijd wanneer ik bij hem ben in smeltmodus
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:42
Fly-girl
Fly-girl is offline
off-topic: Ik weet niet hoe jullie vriendjes geil kijken maaruhm als mn vriend 'geil' kijkt, kijkt ie wel heel anders dan wanneer we gewoon een moment hebben waarop we elkaar diep in de ogen kijken.*zwijmel*
Tsja..ik besef nu, terwijl ik al deze leuke reacties herken, dat ik van hem hou en ook tijdens dezelfde soort momenten. soms ook helemaal zomaar, dan kijken we tv en dan kijk ik 'stiekem' even naar hem, en dan ben ik toch wel heel blij dat ie van mij is
Oud 05-06-2003, 18:33
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Fly-girl schreef op 05-06-2003 @ 18:42:
Tsja..ik besef nu, terwijl ik al deze leuke reacties herken, dat ik van hem hou
toppi onderwerp dit
Oud 05-06-2003, 18:38
leon-v
leon-v is offline
Als ze lief naar me lacht of me vrolijk aan loopt te kijken...
Als ze tegen me aanligt...
Als ik met haar vrij....
Als we samen de slape lach krijgen...
Als we samen wakker worden
Als ze slaapt en ik voel haar naast me..
Als ik haar aan loop te staren terwijl ze het niet door heeft..
En zelfs als ze boos wordt...
Eigenlijk altijd

SHE IS THE 1 FOR ME....

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:26
MiSsz-S
MiSsz-S is offline
roze Mmmmmz...Als ik hem heel lang niet heb gezien (hij woont 130KM bij me vandaan) en we zien mekaar weer...en we liggen in mekaars armen op de bank ofzo..en kijken mekaar gewoon aan...*zucht* was die meer hier Mjaah..binnek0rt weer he...h0u z0veel van mij sgatje..!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Fly-girl schreef op 05-06-2003 @ 17:42:
dan kijk ik 'stiekem' even naar hem, en dan ben ik toch wel heel blij dat ie van mij is
Jep absoluut! miiiiine all miiiiine! *evil cackle*
Hmmm het voelt heerlijk, verliefd zijn
Oud 05-06-2003, 19:53
sinner_173
sinner_173 is offline
Als hij in mijn armen ligt en naar me lacht...
Oud 05-06-2003, 20:21
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Als we elkaar lang niet gezien hebben, en elkaar dan omhelzen....
Oud 06-06-2003, 14:21
Gwinnie
Gwinnie is offline
als hij lief is en me serieus neemt als ik iets niet durf...

als ik m net in de trein zet en 5 minuten later dit smsje krijg:

'ik ben zo verliefd, je bent 100% geweldig! ik verveel me nooit& ben totaal op me gemak bij je of ik je al jaren ken! kheb weer genoten vandaag, thanx! u make me happy xx'

dan verwoord hij precies mijn gevoel en dan smelt ik helemaal...
kijkt alweer uit naar maandag terwijl die 3 kwartier geleden nog bij me was...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 16:18
Esmée
Esmée is offline
Hem zien slapen idd... dat je dan gewoon lekker tegen 'm aan kunt kruipen en hem bekijken en weten dat ie 'van jou' is Of als je een superlief smsje krijgt op een moment dat je het net even nodig had. Bij m'n ex ging ik wel eens kijken als hij moest hockeyen en dan kwam hij me telkens even een kusje geven tijdens de wedstrijd (vonden zn teamgenoten iets minder )Zoveel van die kleine dingetjes...
Oud 06-06-2003, 17:23
dieselken
dieselken is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-06-2003 @ 19:06:
Echt van die momenten waarop alles op zijn plaats lijkt te zijn. Ik ben erg gesteld op mijn privacy. Als ik telefoneer, wil ik graag alleen zijn. Nadat ik dat tegen mijn vriend zei, hield hij daar in het vervolg altijd rekening mee. Dan krijg je echt het gevoel dat je gewaardeerd wordt.

Als hij belooft om half een thuis te zijn, doet hij echt zijn best om dat na te komen.

Hij ziet er heel lief uit 's ochtens. Extra lief.

Als ik een bepaald geluidje maak, knuffelt hij mij. *glimlach*
als hij naast mij ligt te slapen of na het vrijen dan komen als die gevoelens meer boven!
Oud 06-06-2003, 17:33
Qamra
Qamra is offline
Niet houden van, maar vreselijke (lees; VRESELIJKE) verliefdheid..

Vanmiddag nog toen hij tegen me tas aan trapte in de AH To Go (ik had hem bijna een hoek verkocht omdat ik dacht dat mijn portomonnee gejat werd )..

En toen ik naar een kennis liep en zei; "Kijk dát is nou MIJN taxi-chauffeur" (zij heeft een taxichauffeur om verliefd op te zijn, ikke ook.. vandaar )

En sindsdien ben ik best hyper
Oud 06-06-2003, 19:43
gizmo
gizmo is offline
Bij mij is het idd ook (nog) niet houden van maar wel erge verliefdheid.

Gister toen hij zei dat hij mee met mij naar het gala wilde had ik ech zo van... "jaa"..
Of ook gister toen hij bijna lag te slapen en ik in zijn armpjes lag..*zucht*
Oud 07-06-2003, 16:06
Verwijderd
ik denk dat constant...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 17:27
howshesings
howshesings is offline
als hij ineens tegen me aankruipt, als hij echt lacht, als hij lief voor me is... ongeveer wat iedereen wel zegt, denk ik
Oud 07-06-2003, 18:49
sas_andrea
sas_andrea is offline
wanneer hij me vreselijk lief aankijkt en een lieve actie doet. echte voorbeelden kan ik nu niet noemen. nu is hij nl ff niet zo lief.
Oud 07-06-2003, 18:51
Verwijderd
als ik een avond bij hem ben geweest, en ik zit met mn muziek en een peukjen op de fiets naar huis en ik denk de avond over...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 21:22
DisNaks
DisNaks is offline
als ik bij 'm op zn kamer zit, hij gitaar zit te spelen en er helemaal in op gaat..ik droom weg en denk wat hou ik toch verdomd veel van die jongen
Oud 08-06-2003, 07:23
damaetas
damaetas is offline
als hij zegt "je hebt bijna de hele nacht op mn arm geslapen en dus kreeg ik nbtje pijn van op 1 kant te liggen, maar ik ging je niet wakker maken om hem terug te vragen want je sliep net zo mooi"

Oud 08-06-2003, 08:36
siegjeuh
siegjeuh is offline
- alsie zow lief schuldig kijkt
- omdat hij mn naam met hartjes op zn computer heeft geplakt
- omdatie me elke dag belt
- omdattie me niet wakker maakt als ik weer is lig te snurken
- omdat hij zoooovel leuker en liever en knapper en grappiger en en en en.. is dan mn ex (terwijl ik dacht daar nooit meer overheen te komen)
en natuurlijk omdattie van mij is

Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 08:39.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 09:07
poesiefox
poesiefox is offline
We zijn ons hele volwassen leven al samen, en dan zou je denken dat je die smeltmomenten niet meer hebt: MIS!

Het mooiste is in een drukke volle ruimte, als onze blikken even kruisen en we naar elkaar grijnzen en knipogen en even lekker kijken en glimmen.

We dachten altijd dat niemand het zag, maar het blijkt dus dat het iedereen opvalt, omdat we dan even helemaal alleen samen op de wereld zijn en dus zeer afwezig voor de rest van het gebeuren.

Maar ik smelt ook als ik hem tegen de kat hoor kwekken. En ik smelt als hij super-oom is en zich heel gewillig door het grut in het ootje laat nemen.

Ik smelt als hij duidelijk trots op me staat te wezen.

We smelten allebei als we weer eens zeggen wat de ander net dacht. ( doen we al vanaf het prille begin).

Ik smelt als we allebei voelen dat dit niet meer overgaat.
Oud 08-06-2003, 09:50
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
eigenlijk altijd , maar ja dat is misschien ook omdat het waarschijnlijk nooit iets zal worden .
Oud 08-06-2003, 14:27
Verwijderd
als ze slaapt..

als we gewoon same zijn.. en lief zijn voor elkaar...

vrijwel altijd..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 08-06-2003 @ 10:07:
We smelten allebei als we weer eens zeggen wat de ander net dacht. ( doen we al vanaf het prille begin).
da hebbe me vriendin en ik oowk vaak.. sos wel 6x op een dag.. da we gewoon precies het zelfde denken..
kvin t nie erg.. k krijg er wel een speciaal gevoel bij..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 14:59
iele
iele is offline
als ik me ex na een lange tijd weer zie en dan de tijd nemen om weer eens rustig met elkaar te praten, als ik hem zie lopen met zijn zusjes, als hij lol aan het maken is met vrienden,
dan voelt het zo veilig en vertrouwd, dat ik echt van hem hou, maar dan anders...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 04-06-2003 @ 21:24:
Hmm...Als we samen op bed liggen, en als hij me troost als ik me kut voel. Of als tie ligt te slapen, en ik ben wakker..Dan denk ik altijd: Jeetje, dat je nog steeds hier ligt, dat snap ik niet! En dan denk ik ook aan hoeveel ik van m hou...*zwijmel zwijmel*
ooow, en vanmorgen, toen tie naar zn werk ging en ik hem uitzwaaide...Dan loopt ie zo weg, en blaast nog een kusje...Dan schieten de traantjes in mn oogjes en dan denk ik: Oh god, wat ben IK gelukkig...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 17:47
Xanatos
Xanatos is offline
hmz... ben ik hier de enige die daar wel is aan denkt als ik neit bij haar ben ?!

als ik 's avonds naar huis loop nadat we samen op haar kamer (hmz... wat doen we eigluk? beetje knuffelen & praten) hebben zitten praten, en het is een heerlijke nacht met een mooie maan ga ik vaak vlakbij op het schoolplein zitten en dan naar de maan staren (en als ik dan omkijk kijk ik in haar kamer ) en denken aan haar

hmz... jammer dat ik nog niet bij haar mag slapen ouders ook
Oud 08-06-2003, 17:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
zucht, k krijg kriebels in mn buik van deze topics, al die verliefde mensen die lieve dingen zeggen over zijn of haar partner

ik heb t al als ik op de fiets zit en ik zit aan hem te denken. daar krijg ik allemaal kriebels en fiets ik volgens mij echt met een grote glimlach op mn fiets
ook als ie me plagerig kietelt enzo, en vervolgens maakt ie t al kussend goed. dat zijn ook van die leuke momenten

of dat ie me zomaar omhelst en zegt dat ie niet zou weten wat ie zonder me zou moeten. *zucht*

wat ben k toch gek op die jongen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten