Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als hij lieve dingen post ![]() [klaar met de edit]
|
Hmm op van die momenten waarop hij iets kleins voor je doet maar wat toch heel lief is.. of als ie slaapt en zon plukje haar steekt boven het dekbed uit.. of hij houdt de deur open, neemt je jas aan en hangt em op..
of gewoon als ik aan hem zit te denken
|
Verwijderd
|
Het is nog vers, maar smeltmomenten zijn er uiteraard wel al..
Dat zijn die moment waarop hij iets heel erg eigens doet, iets wat heel erg hij is zeg maar.. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar bepaalde dingen zijn zo zijn manier, hoe hij danst bijvoorbeeld, het hoofd dat ie daarbij trekt, hoe hij zn schouders dan houdt.. Of als ie heel gefrustreerd heel hard "Fok it" roept ![]() Verder kan ie soms zo'n spontane glimlach hebben, die echt zo prachtig is.. Dan zeg ik iets of dan gebeurt er iets en dan *pling* straalt in ene zn hele gezicht. Bwah, ik kan wel honderdduizend dingen opnoemen, ik ben gewoon ontzettend verliefd en verkeer dus bijna de hele tijd wanneer ik bij hem ben in smeltmodus ![]() |
![]() |
|
![]() |
off-topic: Ik weet niet hoe jullie vriendjes geil kijken
![]() Tsja..ik besef nu, terwijl ik al deze leuke reacties herken, dat ik van hem hou ![]() ![]()
|
![]() |
Als ze lief naar me lacht of me vrolijk aan loopt te kijken...
Als ze tegen me aanligt... Als ik met haar vrij.... Als we samen de slape lach krijgen... Als we samen wakker worden Als ze slaapt en ik voel haar naast me.. Als ik haar aan loop te staren terwijl ze het niet door heeft.. En zelfs als ze boos wordt... Eigenlijk altijd ![]() ![]() SHE IS THE 1 FOR ME.... ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 18:41. |
![]() |
||
Citaat:
Hmmm het voelt heerlijk, verliefd zijn ![]()
|
als hij lief is en me serieus neemt als ik iets niet durf...
als ik m net in de trein zet en 5 minuten later dit smsje krijg: 'ik ben zo verliefd, je bent 100% geweldig! ik verveel me nooit& ben totaal op me gemak bij je of ik je al jaren ken! kheb weer genoten vandaag, thanx! u make me happy xx' dan verwoord hij precies mijn gevoel en dan smelt ik helemaal... kijkt alweer uit naar maandag terwijl die 3 kwartier geleden nog bij me was... |
![]() |
|
Hem zien slapen idd... dat je dan gewoon lekker tegen 'm aan kunt kruipen en hem bekijken en weten dat ie 'van jou' is
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Niet houden van, maar vreselijke (lees; VRESELIJKE) verliefdheid..
Vanmiddag nog toen hij tegen me tas aan trapte in de AH To Go (ik had hem bijna een hoek verkocht omdat ik dacht dat mijn portomonnee gejat werd ![]() En toen ik naar een kennis liep en zei; "Kijk dát is nou MIJN taxi-chauffeur" (zij heeft een taxichauffeur om verliefd op te zijn, ikke ook.. vandaar ![]() En sindsdien ben ik best hyper ![]()
|
Bij mij is het idd ook (nog) niet houden van maar wel erge verliefdheid.
Gister toen hij zei dat hij mee met mij naar het gala wilde had ik ech zo van... "jaa".. Of ook gister toen hij bijna lag te slapen en ik in zijn armpjes lag..*zucht* ![]()
|
- alsie zow lief schuldig kijkt
- omdat hij mn naam met hartjes op zn computer heeft geplakt ![]() - omdatie me elke dag belt - omdattie me niet wakker maakt als ik weer is lig te snurken ![]() ![]() - omdat hij zoooovel leuker en liever en knapper en grappiger en en en en.. is dan mn ex ![]() ![]() en natuurlijk omdattie van mij is ![]()
Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 08:39. |
![]() |
|
![]() |
We zijn ons hele volwassen leven al samen, en dan zou je denken dat je die smeltmomenten niet meer hebt: MIS!
Het mooiste is in een drukke volle ruimte, als onze blikken even kruisen en we naar elkaar grijnzen en knipogen en even lekker kijken en glimmen. We dachten altijd dat niemand het zag, maar het blijkt dus dat het iedereen opvalt, omdat we dan even helemaal alleen samen op de wereld zijn en dus zeer afwezig voor de rest van het gebeuren. Maar ik smelt ook als ik hem tegen de kat hoor kwekken. En ik smelt als hij super-oom is en zich heel gewillig door het grut in het ootje laat nemen. Ik smelt als hij duidelijk trots op me staat te wezen. We smelten allebei als we weer eens zeggen wat de ander net dacht. ( doen we al vanaf het prille begin). Ik smelt als we allebei voelen dat dit niet meer overgaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
kvin t nie erg.. k krijg er wel een speciaal gevoel bij.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmz... ben ik hier de enige die daar wel is aan denkt als ik neit bij haar ben ?!
als ik 's avonds naar huis loop nadat we samen op haar kamer (hmz... wat doen we eigluk? beetje knuffelen & praten) hebben zitten praten, en het is een heerlijke nacht met een mooie maan ga ik vaak vlakbij op het schoolplein zitten en dan naar de maan staren (en als ik dan omkijk kijk ik in haar kamer ![]() ![]() hmz... jammer dat ik nog niet bij haar mag slapen ![]() ![]()
|
![]() |
zucht, k krijg kriebels in mn buik van deze topics, al die verliefde mensen die lieve dingen zeggen over zijn of haar partner
![]() ik heb t al als ik op de fiets zit en ik zit aan hem te denken. daar krijg ik allemaal kriebels en fiets ik volgens mij echt met een grote glimlach op mn fiets ![]() ook als ie me plagerig kietelt enzo, en vervolgens maakt ie t al kussend goed. dat zijn ook van die leuke momenten ![]() of dat ie me zomaar omhelst en zegt dat ie niet zou weten wat ie zonder me zou moeten. *zucht* wat ben k toch gek op die jongen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|