![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb niet elk merk uitgeprobeerd, maar er zijn inderdaad ongetwijfeld meer merken die wel 'goed' zijn. Het was gewoon een tip waar je naar kan kijken. Dus: allemaal naar de AH of Aldi ![]()
|
Verwijderd
|
Ik draag ze nooit, misschien een enkele keer als ik mijn regels nog een beetje heb, maar da's dan ook een uitzondering.
Een vriendin van me draagt ze ook zowat dagelijks en dat was dan ook de reden van een schimmelinfectie (kan op de naam niet komen), aldus de gyneacoloog. Katoenen slips zijn dan ook beter...blabla... (ben moe) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Alleen als ik ongesteld moet worden, om de eerste golf op te vangen....
Ook als ik (rond de ovulatie) veel afscheiding heb gebruik ik ze niet, dan maar een schone onderbroek tussendoor. Ik heb geen zin in vaginale infecties omdat die krengen broeien. Je onderbroek droogt wel weer op, maar zo'n ding blijft kledderig. Beeh. katienen onderbroeken, geen wasverzachter, geen zeep, geen knellende kleding. Dan hebje nauwelijks last. Alleen hormonaal, rond de ovulatie, dat is niet tegen te houden. Na de sex ook plassen en niet in slaap vallen met zaad in je, want dat irriteert ook. Sperma is basisch, dat vindt de zure vagina niet leuk. Die gaat dus veel vocht produceren om dat sperma weg te spoelen. Of gebruik een condoom.
||
Citaat:
Nog een lompe vraag: zie je het bij jullie ook door je bikini heen, als je al bent opgedroogd? ik voel me altijd onwijs klote als ik moet zwemmen namelijk... en om nou altijd een tampon te gebruiken.... |
![]() |
|
elke dag inlegkruisjes verergert het hoor! wat je nou kan doen is eventjes toch zonder inlegkruisjes werken en dan om je opnieuw schoon te voelen tussendoor wat lacatyd femininen vochtige doekjes gebruiken (dat zijn doekjes gebaseerd op de zuurtegraad bij vrouwen, het geeft een schoon gevoel , zorg niet voor allergische reacties daar het op die zuurtegraad dus gebaseerd is)
-x-
||
Citaat:
Maareuh; die van de DA zijn ook van "stof" en niet van plastic ![]() En meestal maken inlegkruisjes de uitscheiding erger hoor. Dus; geen strakke broeken dragen en katoenen ondergoed of even naar de dokter als het écht heel erg is..
|
alleen met menstruatie en een paar dagen erna. voor de rest eigenlijk nooit. als je zoveel last hebt van afscheiding hebt, schijnt een vaginale douche te helpen. je weet wel, zo'n intiem ding. ook zijn de doekjes aan te raden. (lactacyt)
|
![]() |
ik gebruik ze nooit. en het is echt waar, ze zorgen juist voor meer afscheiding. zoals al eerder is gezegd, zorgt je ondergoed er juist voor dat de boel een beetje lucht, en die inlegkruisjes juist niet. je kunt ook eerder infecties krijgen e.d.
en inderdaad, mijn vriend zal t ook niet zo leuk vinden als ik iedere dag zo'n ding in heb denk k ![]() liever een beetje afscheiding (die ik, sinds ik die dingen niet meer in doe, vrijwel niet meer heb) dan zo'n ding in mn ondergoed. |
![]() |
|
neej ik gebruik ze nie....lijkt me nie lekker zitten net zo min als maandverband...!! dat gebruik ik ook nooit....dan maar wat vaker een tampon verwisselen (bij mij lekt het nie door)!! et plakt zo en vooral met dit weer zal et lekker plakken en broeien!!
![]()
||
![]() |
Citaat:
Wel op een viezig inlegkruisje? Tip: gewoon weer een schone onderbroek aantrekken?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Afscheiding?Zweet? x_naom | 5 | 18-12-2013 15:40 | |
Seksualiteit |
Intieme Hygiëne - Dragen Van Lingerie? Informant | 23 | 28-06-2011 19:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Maandverband of tampon (meiden)? Lijanne | 79 | 30-05-2011 16:37 | |
Liefde & Relatie |