Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 11:41
zoetehiphop
zoetehiphop is offline
hallo,
ik heb nu ongeveer een half jaar een vriend, maar als we willen neuken dan lukt het niet,
ik ben wel ontspannen, en we hebbe et al meerdere xre geprobeerd.
weet iemand wat we kunnen doen of proberen???
ik zit er echt mee,
alvast bedankt en kus van mij
Oud 23-06-2003, 11:45
poesiefox
poesiefox is offline
Ophouden met NU WILLEN NEUKEN, en het vanzelf laten gebeuren, per ongeluk. Als je er zo op gefocust bent, trekken van angst je spieren onbewust samen, en dan kun je net zo goed proberen om een regenworm in de grond te timmeren. Als jullie lekker liggen te zoenen en te voelen en een beetje tegen elkaar aan liggen te rijen dan schiet hij er op een mooie dag vanzelf heel lekker in. En dat is toch een veel leukere eerste keer dan er echt voor gaan liggen, plat op je rug met de benen wijd, wachtend op de pijn...( die dan dus juist komt)
Oud 23-06-2003, 11:49
zoetehiphop
zoetehiphop is offline
ja, dat is opzich wel logisch, maar als wij zegmaar samen in bed ligge ofsow heeft hij ze boxer gewoon aan, dus dan gaat et toch ook niet een x gewoon vanzelf?
xxx
Oud 23-06-2003, 11:56
poesiefox
poesiefox is offline
Bloot mag wel natuurlijk. Maar ga het er niet speciaal om doen. Ga hem aftrekken en afzuigen, laat je vingeren en likken. Kom zwaar en heftig bij elkaar klaar. Laat hem met zijn piemel tegen je clitoris en tussen je schaamlippen heen en weer gaan, maar niet erin. Op een moment ben je zo geil en ontspannen en afgeleid en heb je even per ongeluk een andere houding en dan is het opeens * glip*, en dan zit-ie. Maar laat dat per ongeluk gebeuren, spreek af dat jullie het NIET gaan doen. Het MAG niet. Alleen als jij daar op kunt vertrouwen heb je geen angst.
Oud 23-06-2003, 12:30
Cthulhu
Cthulhu is offline
Als je niet de pil neemt lijkt de methode van poesiefox mij wel problemen op te leveren.
Wat lukt er precies niet? Kan hij de weg niet vinden? Is je vagina niet ontspannen?
Oud 23-06-2003, 12:53
l00k At Me
l00k At Me is offline
zorg eerst dat je nat bent!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 12:58
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 23-06-2003 @ 13:53:
zorg eerst dat je nat bent!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 13:00
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Knoop schreef op 23-06-2003 @ 13:58:
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:08
sofie3
sofie3 is offline
Inderdaad, toch wel ff opletten als je niet aan de pil bent of geen condooms gebruikt!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:27
Verwijderd
vrij verstandig, neuk een appel
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 16:13
Verwijderd
De methode-poesiefox werkt idd alleen als je de pil gebruikt of een ander voorbehoedsmiddel waar je niet aan hoeft te denken op het moment supreme (spiraaltje, nuvaring, etc).

Ik vraag me ook af hóé jullie sex proberen te hebben. Steeds missionaris geprobeerd? Bij mij en m'n vriend lukte dat ook écht niet in het begin, hij kwam er alleen in als ik op hem ging zitten (amazone heet dat). Zijn penis is namelijk wat dik in verhouding tot mijn vagina-ingang (die nu iets wijder is), dus het paste niet zo goed, maar als de zwaartekracht meehielp én ik er controle over had dan lukte het wel. Na een tijdje rek je wel iets op, en dan gaat 't makkelijker.
En proberen jullie steeds om 'm d'r maar gewoon in te rammen? Dat lukt hoe dan ook niet bij een eerste keer. Eerst even met de eikel langs de vagina-ingang aaien en wiebelen, zachte druk erop zetten, eventueel met wat glijmiddel, tot de eikel erin zit, dan héél zachtjes bewegen, telkens nét iets verder erin dan eruit, niets forceren, het mag wel af en toe iets onaangenaam voelen maar echte pijn is uit den boze. Op die manier zit-ie er na een kwartier wel helemaal in, en dan kun jij zachtjes hem 'berijden', of hij zachtjes z'n penis steeds iets in en uit doen, tot het erg gemakkelijk gaat, en dan kun je harder gaan. Werkt ook erg goed.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 16:19
Snoedel
Snoedel is offline
het is het beste als je je er niet druk over gaat maken. dan gaat het meestal vanzelf. en je moet veel zin hebben natuurlijk

en belangrijkste is nog wel dat je, als je wat doet, dat je het veilig doet
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 16:20
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Als je zo graag wilt neuken en het dan uiteindelijk lukt, blijkt het vaak een vreselijke tegenvaller te zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:58
Endony-X
Endony-X is offline
Krijgt ie hem niet de lucht in ofwa ?
Oud 24-06-2003, 11:37
Gaz
Gaz is offline
Als het telkens mislukt zal de frustratie bij de keer erop de oorzaak zijn dat het weer niet zal gaan lukken, ik sluit me aan bij poesiefox.
Oud 24-06-2003, 16:39
la femme fatale
la femme fatale is offline
Citaat:
Endony-X schreef op 23-06-2003 @ 22:58:
Krijgt ie hem niet de lucht in ofwa ?
Oud 24-06-2003, 18:31
droppie
droppie is offline
bij mij lukte het de eerste keer ook niet. Het deed telkens zo'n pijn. We hadden het ook al is eerder geprobeerd, maar ik was blijkbaar dus toch te ontspannen. In missionaris bleven we maar proberen, maar het ging maar niet. Als je alleen maar denkt "hij moet erin, hij moet erin!!!" lukt het echt gewoon niet en zo wordt ook de sfeer verpest. Ik wou het al opgeven toen ik even op hem ging zitten (in amazone dus) dat gingen we toen ook maar is proberen en *floeps* ineens zattie!!! ik was helemaal verbaasd
we zijn toen overgegaan in missionaris. Het deed nog wel een beetje pijn, maar ik probeerde mijn spieren zo goed mogelijk te ontspannen en me heeeel rustig te voelen. Ook helpt het als je, je benen heel hoog optrekt en die om zijn middel legt bijv. Als hij heel voorzichtig in het begin op en neer gaat, komt de rest vanzelf en zul je voelen dat het steeds minder pijn gaat doen en dat je vagina zeg maar ook wijder wordt. En idd, je moet behoorlijk nat zijn, wil het echt goed lukken
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:32
droppie
droppie is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 23-06-2003 @ 17:20:
Als je zo graag wilt neuken en het dan uiteindelijk lukt, blijkt het vaak een vreselijke tegenvaller te zijn.
hmm.....dat hoor ik ook vaker ja, maar ik heb nergens last van gehad....bij mij ging er juist een hele nieuwe wereld voor me open
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:48
Maddan
Maddan is offline
het lukt niet.. mensen geven wel antwoord maar wat precies lukt er niet? ligt het probleem bij jou of bij hem zeg maar?

of heb ik iets gemist?
Oud 25-06-2003, 13:24
zoetehiphop
zoetehiphop is offline
wat er precies niet lukt? kvint et zo genant allemaal ma iig, hij krijgt em er dus gewoon niet in, hijs heel erg gespanne steeds en daardoor kank me ook nie heelmaal ontspanne ensow, ma tis ook niesow dat et iets is waark ech goed met em over kan prate ofsow, ma iig, dat lukt er dus niet... en alsk bove op hem ga zitte, is de kans dan echt groter dat et lukt? volges mij benk dan alleen ma vet gespanne...
Oud 25-06-2003, 13:27
poesiefox
poesiefox is offline
Als de oorzaak dat het niet lukt de spanning is, dan moet je die spanning oplossen, lijkt mij. Sex als je gespannen bent is sowieso niet lekker. Ook niet als je het voor de duizendste keer doet.

Waarom zijn jullie zo gespannen? Dat moet toch te verhelpen zijn?

Geef eerst maar eens een beschrijving van jullie persoonlijke omstandigheden en jullie relatie. In normaal nederlands alsjeblieft, dat leest wat makkelijker voor mij.
Oud 25-06-2003, 13:29
zoetehiphop
zoetehiphop is offline
wat houd een beschrijving van persoonlijke omstandigheden en relatie in, kbedoel, wat wil je dan precies weten?
Oud 25-06-2003, 13:32
poesiefox
poesiefox is offline
Tja, iets waardoor ik een beeld van jullie krijg en misschien een idee krijg wat er aan schort en wat er misschien aan te doen valt.

Vertel maar gewoon iets over jullie. Mag ook per PM als je dat niet op het forum wilt strooien. Ik vertel nooit iets door.
Oud 25-06-2003, 15:20
marlies
marlies is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-06-2003 @ 12:45:
Ophouden met NU WILLEN NEUKEN, en het vanzelf laten gebeuren, per ongeluk. Als je er zo op gefocust bent, trekken van angst je spieren onbewust samen, en dan kun je net zo goed proberen om een regenworm in de grond te timmeren. Als jullie lekker liggen te zoenen en te voelen en een beetje tegen elkaar aan liggen te rijen dan schiet hij er op een mooie dag vanzelf heel lekker in. En dat is toch een veel leukere eerste keer dan er echt voor gaan liggen, plat op je rug met de benen wijd, wachtend op de pijn...( die dan dus juist komt)
Maar wij willen graag double dutch dus je moet altijd nog met dat condoom en daar gaat het niet goed van.. mijn vriend raakt dan te gespannen waardoor het weer een vaatdoek wordt en als het eindelijk goed gaat dan komt binnen 3 minuten klaar *zucht*
Oud 25-06-2003, 15:25
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
marlies schreef op 25-06-2003 @ 16:20:
Maar wij willen graag double dutch dus je moet altijd nog met dat condoom en daar gaat het niet goed van.. mijn vriend raakt dan te gespannen waardoor het weer een vaatdoek wordt en als het eindelijk goed gaat dan komt binnen 3 minuten klaar *zucht*
Double Dutch?? Is dat zoiets als dubbele penatratie?? (dus anaal en vaginaal tegelijk )
Oud 25-06-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
BLA!M schreef op 25-06-2003 @ 16:25:
Double Dutch?? Is dat zoiets als dubbele penatratie?? (dus anaal en vaginaal tegelijk )
Neen, condoom én pil samen gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 15:29
poesiefox
poesiefox is offline
Och dat gezeik met die double dutch...luister, als jij je pil die strip niet vergeten bent en je bent ook niet ziek geweest, is er geen eisprong en kun je niet zwanger worden.

Je moet je plezier in sex niet laten vergallen door een al te paniekerige angst voor zwangerschap. Tuuurlijk, ik moest ook leren vertrouwen op de pil, ik geloofde er ook geen klap van. Zo'n pilletje, was vast niet genoeg. Maar ja, het werkte. Duurt een paar maanden.
Oud 25-06-2003, 15:37
Melisz
Melisz is offline
Jeuzz een ander standje doen..
bijvoorbeeld ga jij boven op hem zitten misschien dat dat helpt.
en je moet niet denken als je bezig bent van gatahet nu wle goed...
gewoon alle tijd nemen en niet denken het moet nu wel goed gaan...want dan gaat het Niet goed.\
of die eerst een spannend voorspel.
xus mel
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:05
Cthulhu
Cthulhu is offline
Als je er niet met hem over kunt praten, moet je misschien toch eerst nog wat handwerk en eventueel mondwerk doen. Je moet je toch volledig bij elkaar op het gemak voelen en als je nog niet goed over sex kunt praten, denk ik dat je beter nog even kan wachten.
Oud 25-06-2003, 16:35
zoetehiphop
zoetehiphop is offline
als we handwerk doen ensow dan zijn we helemaal op ons gemak, maar als we wille gaan neuke niet meer, maaruhm, nouja, okej, bedankt iig iedereen
Oud 25-06-2003, 16:40
Cthulhu
Cthulhu is offline
Kan je daar dan niet met elkaar over praten?
Ik denk wel dat als jij op hem zit het makkelijker zou moeten gaan. Omdat je dan zelf kan 'richten' en jij toch beter weet waar alles heen moet. Je hebt het dan gewoon meer zelf in de hand.
Oud 25-06-2003, 17:12
ani-ku
ani-ku is offline
spiere ontspanne anders lukt et nooit en bij mij had ik helemaal geen pijn.doe rustig aan en als je et echt wilt komt et vanzelf wel als et moment daar is
Oud 25-06-2003, 18:43
n3uk
n3uk is offline
mijn vriend en ik hadden het ook.
We wilden het allebei wel, maar als het er op aan kwam dan ging het niet meer.
misschien moet je gewoon nog even wachten, tot et gewoon een keer gebeurt. zo hebben wij het ook gedaan en nu gaat het prima.

mijn vriend gebruikte ook best wel veel drugs, ik dnek niet dat je hier iets aan hebt maar toen hij ging minderen leek het veel makkelijker te gaan.
xxx
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten