Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 14:17
Candystriped
Candystriped is offline
Dag allemaal,

Ik ga me vanaf september als het goed is wagen aan de opleiding HTRO op InHolland in Rotterdam.
Ik vroeg me af of hier mensen zitten die al een jaar of meer in dit schoolgebouw rondhangen, en zo ja; misschien zin om wat ervaringen neer te zetten?
Hoe is de sfeer, het eten, de lokalen? Kortom; hoe bevalt het je? Negatieve verhalen zijn uiteraard ook welkom, zolang ze maar niet te ontmoedigend zijn

-x-
Oud 20-06-2003, 17:33
Candystriped
Candystriped is offline
Nouhou! Zit er dan niemand op?
Oud 20-06-2003, 17:41
koelkastje
koelkastje is offline
Ik zit er niet op, ben er wel tijdens de opendagen geweest. Het gebouw was al te klein voordat het opgeleverd was. En de lichten reageren op beweging..dus als iedereen heel stil zit dan gaat het licht uit. Voor de rest ken ik wel wat verhalen, maar ben een beetje bevooroordeeld..zit op "de concurrent"
Oud 20-06-2003, 19:01
Candystriped
Candystriped is offline
Te klein? Ik vond het juist zo'n -enórm- gebouw! Nah ja, ik ben dan ook het plattelands-middelbare schooltje gewend.
Maar goed, kom maar op met die verhalen!
Oud 20-06-2003, 21:12
Verwijderd
Een meisje dat ik ken zit er op en een ander zat er op...zelf kom ik er vaak langs, maar dan zie ik het alleen van de buitenkant. Mijn moeder en zusje gaan er volgend jaar sph doen (niet bij elkaar in de klas (de één deeltijd, de ander voltijd)).
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 14:10
just_fun
just_fun is offline
ja koelkastje dat je bevooroordeeld bent denk ik ook want ik zit er nu 2 jaar en van allebei die dingen heb ik nog nooit last gehad.

t is best een fijne school, beetje rommelig qua organisatie soms. De sfeer is best ok, gewoon, nrmaal voor een school. er worden wel ns leuke dingen georganiseerd. De lokalen zijn wel goed, vooral op de 7e (waar ik zit) heb je altijd een lekker uitzicht enzo. Ik vind het gezellig dat het gebouw van glas is, je ziet van alles en het geeft een fijne sfeer. Het eten...mja dat gaat wel...broodjes zijn best lekker maar snacks zijn vaak een beetje lauw. en onwijs duur
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 08:20
Candystriped
Candystriped is offline
Ha. Positieve dingen zijn altijd leuk om te horen. Wat voor opleiding doe je er? En wat wordt er zoal georganiseerd?
Oud 23-06-2003, 11:22
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
koelkastje schreef op 20-06-2003 @ 18:41:
En de lichten reageren op beweging..
Nee, dan zou ik inderdaad een andere school kiezen.
Oud 23-06-2003, 16:17
koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 23-06-2003 @ 12:22:
Nee, dan zou ik inderdaad een andere school kiezen.
Dat was gewoon een van de dingen die ik nog herinnerde van de open dag..was meer een loze opmerking...
Oud 23-06-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
just_fun schreef op 22-06-2003 @ 15:10:
t is best een fijne school, beetje rommelig qua organisatie soms.
Het eten...mja dat gaat wel...broodjes zijn best lekker maar snacks zijn vaak een beetje lauw. en onwijs duur
Deze twee dingen zijn denk ik vrij algemeen voor hbo-opleidingen en cateringdingen ed...op de HR is het iig niet veel anders.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 00:21
Pekay
Pekay is offline
hai,

Ik zit nu een jaar op deze school...

Ik vind het wel grappig... ze lopen nogal achter met je cijfers bij werken enzo, maar ja, welke school niet. Verder is de organistaie niet zó denderend. Vooral die troela's bij de Fobo weten nix.

En het eten wordt wel wat eentonig als je altidj maar uit het zelfde kan kiezen, een paar broodjes en wat snacks... junkfood. Verder nog johgurt toetjes enzo...en koffie automaten overal...

bye
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten