Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat een gladjakkers op die foto's trouwens.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
edit: bij nader inzien zal Garage je misschien ook niet veel zeggen.....check het "2step"-topic op muziek...en dan zijn er verschillende tips te vinden voor streaming en real radio...
Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 19:33. |
![]() |
|
Ik vraag me eigenlijk af of die figuren zichzelf wel serieus nemen.
Ik bedoel, wat moet je nou wel niet van jezelf denken als je een jochie van 1,60 bent met je haren in tekenfilmstijl, spijkerjasje en een sjaaltje terwijl je zo boos mogelijk kijkt en rondhangt bij de snoepwinkel op de lokale markt ?
||
Citaat:
Maar alsnog.....ik noem dit geen 2step-stylo. Kijk op feesten als Splendid en zeker nog meer op Speedfreax dan is zeker de meerderheid zeker niet zo gekleed.....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja, ik zie het drakenball Z haar ![]() ik moet zeggen dat ik ook vreemde dingen doe met me haar, ook soms drakenball Z modeltje ofzo, maar dat komt omdat ik mijn haar nooit goed krijg (nee, ook niet met sperma) ow ja, ik heb ook allstars, en me broek ook soms im hoogwaterstand ben ik nu ook 2 StEp St33lO?? ben ik hip? alsjeblieft? lolz ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het is geen 2StEp StEeLoO(AaAaArGhHhH ![]() ![]() @ Marshall, wanneer ben je voor t laatst geweest?
|
Verwijderd
|
Op www.speedfreax.com staan foto's van de Speedfreax-feesten. Hoor je meteen wat 2step, voor de mensen die niet precies weten wat het is.
Ik houd wel van 2step/garage, maar loop er niet als een standaard-Molukker bij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde gewoon foto's zien van lekkere gozers omdat ik het over het algemeen lekkere gozers vind die deze stijl hebben ![]() (en sjo die gozer op de eerste foto..L e K k E r R r..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Exo: eiwit al geprobeerd? |
![]() |
||
Citaat:
haha.. sorry maar ja evisu is een aflopend verhaal in nederland he ![]() ![]() & hydraulic... voor mij is t alweer dik een half jaar geleden.... heb van Spdfrx on tour ook nix meegekregen, jij???? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |