![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg toch: van het forum opgestoken hebben. Niet : van mij. Het was expres zo geformuleerd. En ontopic: deel je kennis met je medeforummers!
|
Hmm ik vind het wel lekker als een meid op me buik gaat zitten met haar rug naar me toe en dan met haar tong over mijn eikel gaat. De bovenkant is bij mij namelijk kei gevoelig en als ze het zo doet streelt ze zo perfect met haar tong mijn eikel.
(en je hebt een mooi uitzicht.... meid met een lekker kontje is wel een vereiste ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toasten? Word jij altijd gepijpt tijdens het eten of zo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
-Oesteren Is een variatie op 'theezakken' dat word bereikt door je noten in ijs te koelen en ze vervolgens door je liefje weer op te laten warmen. Uitleg 'theezakken' Om het 'theezakje' te kunnen doen, moet je partner op haar rug gaan liggen. Je kruipt over haar heen, en dipt je balzak in en uit haar mond -Toasten Plaats je de penis tussen twee boterhammen (beboterd, uiteraard) en bied hem aan aan je vriendin |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deepthroaten is is een lul tot achterin je strot laten glijden en snowballing als mensen je zaad in elkaars bek spugen Oesteren is je lul in een schelp doen en dan hard dicht knijpen Hummingen is een liedje neurien tijdens het pijpen en Kletsen is praten tijdens het pijpen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en Oesteren.. ja dat heb ik net al uitgelegd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
De Kantine |
3FM Saairious Request #471 Verwijderd | 500 | 25-12-2008 00:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |