Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mja studies zijn voor mij niet echt een doel. 'k heb nu gedaan met men middelbare studies en is altijd zonder al te veel inspanningen gegaan. en een opleiding is toch maar een middel om later iets mee te knn doen, maar daar ben ik iig nu niet echt veel mee.
afspreken met vrienden is ook niet erg gemaklijk aangezien de weinige vrienden die ik heb tamelijk ver van me wonen. *-_-* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar ben je wel mee bezig dan? Iedereen heeft iets dat hij/zij leuk, interessant, enz. vind. Ga daar tijd aan besteden. tja, er zijn natuurlijk altijd tegens te verzinnen, maar je moet er zelf ook wat moeite voor doen. Ik geef alleen suggesties, of je er iets mee doet en wat je er mee doet moet jezelf weten. ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat leonoor zegt.. ga leuke dingen doen.
naar vriendinnen toe, lekker stadten, savonds uit (niet iedere avond, dan gaat het vervelen) naar het strand, als je daar vlakbij woont, zoek een hobby of een sport waar je helemaal voor gaat... enzenzenz. -xx-
||
Citaat:
maar eigenlijk niet uit verveling, meer omdat k gewoon niet meer verder wil leven, maar goed, zal hier niet verder op ingaan. wat de rest ook al zei, gewoon leuke dingen zoeken die je kan doen, k snap dat dat moeilijk kan zijn ,maar toch doen!! kuzzies mir |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus dingen toch opstarten en eventueel afwachten of je het misschien toch nog een keer leuk gaat vinden. Maar dan niet met de gedachte 'ik vind er toch niks aan en ik ga er ook nooit wat aan vinden', want dan zal het idd niet lukken of iig heel lang duren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom geen inhoudelijke reacties? omdat die al gezegd zijn en daarbij zo voor de hand liggen. Ten minste op de vraag "wat kan ik eens gaan doen?" Ga: - karten - zembad - vissen - kamperen - stukkie fietsen - een of ander buurthuis - een sport uitzoeken - muziekinstrument spelen - concerten bezoeken -... -.. zie je, ik kan wel zo'm lijst geven, maar daar kan toch iedereen op komen, dus of het nou echt veel toevoegende waarde heeft. Ohja nog een misschien zinvolle opmerking dan ![]() het spreekwoord "beter een goede buur dan een verre vriend", lijkt ook wel op jouw te slaan. Zorg dat je mensen uit de buurt leert kennen, anders komt er nooit wat van. Je kunt er niet van op aan dat je vrienden je bezig zouen houden op een afstand van 25+ km (o.i.d.) dus zorg dat je contact maakt in de buurt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k snap het nooit, waarom mensen het (niet) doen...mag het dan toch zeggen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 05-04-2009 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de nieuwe start Naantje8 | 1 | 06-09-2006 14:10 | |
Drugs & Alcohol |
izsaDct blaaat Verwijderd | 498 | 03-09-2005 15:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |