Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 15:59
Bounce
Bounce is offline
Wat denk jij?
Je wil je vriend/in natuurlijk wel elke dag even knuffelen en zien, maar zal het de relatie goed doen, of juist niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2003, 16:03
Verwijderd
Uiteindelijk gaan de meeste mensen toch ook samenwonen ed...? Dan zie je elkaar nog vaker, als je elkaar dan al niet vaak eventjes kan zien, zonder dat het goed gaat, dan lijkt het mij geen echt goede relatie.

Elkaar vaak zien lijkt me niet fout, als je het beide wilt ed. Bij mijn vriend en mij gaat het gelukkig nog steeds prima (we wonen samen ).

[edit]Elke dag is misschien wat overdreven, daarom vervangen door 'vaak'.[/edit]

Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 16:11.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:07
PardonMe
PardonMe is offline
Over het algemeen denk ik dat dat per persoon verschilt, de ene wil graag hele dagen met zn vriendje/vriendinnetje knuffelen/vrijen/zoenen/what so ever. En de ander heeft wat vaker tijd voor zichzelf nodig, en hoeft niet elke dag bij elkaar te zijn.
Oud 25-06-2003, 16:21
Soezen
Soezen is offline
Ik weet het niet. Van de ene kant is het slecht, en de andere kant weer niet. Gaan de irritaties niet sneller spelen als je elkaar zovaak ziet?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:45
Unexplained
Unexplained is offline
Een relatie is natuurlijk een iteratief proces.

In het prille begin heb je bijvoorbeeld veel behoefte aan elkaar. Alles is nog nieuw, er is veel te ontdekken, et cetera.
Na een paar maanden kan er een fase ontstaan waarin je soms een weekje hebt "nu even niet". Dat lijkt mij heel normaal, en zelf gezond.

Ook als je samenwoont lijkt het mij gezond om af-en-toe even afstand te nemen.
Oud 25-06-2003, 16:49
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Nou, als ik mijn liefde elke dag zou zien en knuffelen, word ik helemaal gek! Ik ga me dan echt heel erg irriteren
Oud 25-06-2003, 16:58
01-LoPeZsTyLe
01-LoPeZsTyLe is offline
Je gaat je aan elkaar vervelen denk ik...
je krijgt ook veel ruzie....kijk maar naar me broer en z'n vriendin..
Oud 25-06-2003, 17:10
Verwijderd
zou het niet erg vinden elkaar vaak te zien. maar als je weet dat je je aan dingen van elkaar ergert, moet je vooral niet gaan samenwonen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:11
miro
miro is offline
Ligt eraan denk ik. Bij mn vorige relatie ging dat helemaal niet goed. Bij deze relatie slapen we zelfs bijna elke dag bij elkaar. Het hoort er gewoon bij nu vind ik. Ik mis m als ik alleen moet slapen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:12
Verwijderd
Citaat:
01-LoPeZsTyLe schreef op 25-06-2003 @ 17:58:
je krijgt ook veel ruzie....kijk maar naar me broer en z'n vriendin..
Dat kan, maar het hoeft niet.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:15
Gothic
Gothic is offline
Ik heb geen idee, ik zie hem weinig, ik denk dat het gauw saai wordt dan, maar als het dat niet wordt, is er toch niets mis mee?
Oud 25-06-2003, 17:18
Bounce
Bounce is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-06-2003 @ 18:15:
Ik heb geen idee, ik zie hem weinig, ik denk dat het gauw saai wordt dan, maar als het dat niet wordt, is er toch niets mis mee?
Maar als het niet saai wordt, maar die irritaties komen..vind ik het persoonlijk heel moeilijk om beetje afstand te nemen..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Bounce schreef op 25-06-2003 @ 18:18:
Maar als het niet saai wordt, maar die irritaties komen..vind ik het persoonlijk heel moeilijk om beetje afstand te nemen..
Praat er samen over, lijkt me een goede eerste stap.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:20
Bounce
Bounce is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-06-2003 @ 18:19:
Praat er samen over, lijkt me een goede eerste stap.
Praten doen we, heel veel zelfs..Ik zelf vind het gewoon heel moeilijk om hem 1 dag niet te zien..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Bounce schreef op 25-06-2003 @ 18:20:
Praten doen we, heel veel zelfs..Ik zelf vind het gewoon heel moeilijk om hem 1 dag niet te zien..
Hij vindt het een 'probleem' om jou elke dag te zien? Misschien moet je dan toch ook een stapje in zijn richting zetten en hem af en toe even rust geven...? Kans dat hij het dan 'zat' wordt is dan ook groter, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:46
Verwijderd
Bij mij gaat dat heel goed. In het begin even wennen dat we elkaar zovaak zagen en moesten aanpassen... We konden namelijk moeilijk een heel apart leven lijden en toch samen wonen. Je moet gewoon een paar dingen afspreken... en dat is helemaal goed gegaan... Dus voor mij is het positief om elkaar vaak te zien. Maar té vaak is natuurlijk niet goed.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:55
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
tis leuk om elkaar elke dag te zien, maar voor mij hoeft het niet zo.. mn ex zag ik echt bijna elke dag en die was ik na 6 maanden echt gewoon BEU..!! Op den duur heb je ook geen gespreks stof meer, want zo veel maak ik ook weer niet mee op 1 dag hehe
Oud 25-06-2003, 18:20
Maddan
Maddan is offline
hmm ik wil me vriendin ut liefst elke dag zien, zo iemand ben ik gewoon

maar zei vind het vaak beter om een dagje over te slaan, is soms ook wel beter anders komen de iirtaties idd
Oud 25-06-2003, 18:31
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik weet niet of het goed of fout is, maar ik weet wel dat ik er niet tegen zou kunnen elkaar elke dag te zien (tenminste zo denk ik er nu over) omdat ik gewoon ook mijn eigen vrijheid nodig heb en tijd wil hebben voor mijn eigen vrienden enzo.
Bovendien denk ik dat een relatie leuker blijft, als je elkaar niet iedere dag ziet..
Oud 25-06-2003, 20:15
~*~Boucheeke~*~
~*~Boucheeke~*~ is offline
mijn ex woonde op 20meter van me en we zagen elkaar voor t school , na t school , met wat geluk ook nog smiddags als ik buite ging eten , savonds van 18.00 tot 23.30 en in de weekends bleve we nog eens bij elkaar slape van vrijdagavond tot zondagnamiddag ! relatie is nu kapot , verliefdheid was geminderd , alles was afgezaagd , ware net getrouwd!
elkaar minder zien (denk ik) houdt t wat spannender , niet?
Oud 25-06-2003, 20:56
Gwinnie
Gwinnie is offline
minder.
ik zie mn vriend amper. maar daarom is t zo speciaal als ik wel bij hem ben.
maar ik mis m wel altyd extreem erg...

maar denk dat je mekaar niet te vaak moet zien, iets vaker dan dit mag wel. maar ja... kan nie alles hebebn.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:39
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
~*~Boucheeke~*~ schreef op 25-06-2003 @ 21:15:
relatie is nu kapot , verliefdheid was geminderd , alles was afgezaagd , ware net getrouwd!
elkaar minder zien (denk ik) houdt t wat spannender , niet?
Pardon? Getrouwd? Hah
Oud 26-06-2003, 14:32
Verwijderd
Volgens mij kan je niet over goed of fout spreken, maar ligt het er gewoon aan hoe iemand is, wat voor karakter je hebt etc. Ik zou gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Bij mij is dat mijn vriendje iedere dag zien, en na meer dan 9 maanden verveeld dat me nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:45
Verwijderd
ik zou hem wel elke dag willen zien, maar dan niet de hele dag, maar bijvoorbeeld een uurtje ff klefen. Maar dat gaat gewoon niet, we zien elkaar als we tijd hebben en dat is vaak genoeg.
Ik denk dat als je mekaar elke dag uitgebreid ziet dat het dan ook niet spannend is of blijft.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:21
Anijs
Anijs is offline
Niet te vaak.. alsk hem eventjes niet heb gezien vind ik het leuker om hem weer te zien Maar dan denk ik bij mijn eigen.. als dit nou jou vriendje voor het leven is () en je gaat er later mee samenwonen.. dan zie je hem ook elke dag.. en vind je dat dan ook niet zo leuk meer..? Kan natuuk niet Maar natuurlijk vind ik het ook leuk om hem elke dag te zien Hijs lief Maar alsk hem ff niet gsien hem verlang ik echt weer naar hem..

Snapz?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2003, 13:26
Verwijderd
Ik zie hem bijna iedere dag wel een paar uurtjes. Maar het is nog niet zo lang aan hoor. Ik heb wel de afgelopen twee weken elke nacht bij hem geslapen zo'n beetje

Ik weet niet of het goed of fout is. Bij mijn ex vond ik het vreselijk dat ik hem zo weinig zag, dus voor mij is dit echt heel erg fijn.. Zolang het maar goed voelt moet je het gewoon doen! Zolang het maar niet te benauwend wordt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:08
Verwijderd
ik zie mijn vriend bijna elke dag. Ongeveer 2 keer in de week niet, en dan mis ik hem al ontzettend! Dus ik vind het wel goed dat we elkaar vaak zien
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:45
Verwijderd
als het goed voelt: waarom niet?
als je je aan elkaar gaat irriteren merk je dat vanzelf en dan moet je een beetje afstand gaan nemen lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:32
Phileine
Phileine is offline
Ik zie mijn vriend elke dag. Dat gaat prima.
Ik werk 's avonds, dus laat in de middag trek ik me terug in mijn studentenhok.
Dit is vakantie.

straks, als ik ga studeren zullen we elkaar niet meer elke dag zien, maar wel regelmatig. Niks mis mee, zolang je dat zelf aankunt.
Oud 29-06-2003, 08:50
checko
checko is offline
2x in de week vond ik eerst vaak zat..........maar nu niet meer...wil nu het liefst elke dag bij dr zijn.....terwijl ik dr nu 5 weken moet missen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:13
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
voor iedereen verschillend, maar bij mij ging het fout, ik kon niet meer alleen zijn, dingen met vrienden doen, en ik was de enigste die de afwas deed en ook nog kookte AAAAAAAhh
Ofwel we konden niet met , maar ook niet zonder elkaar, want ik mis het wel (de afwas niet natuurlijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten