Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij gaat dat heel goed. In het begin even wennen dat we elkaar zovaak zagen en moesten aanpassen... We konden namelijk moeilijk een heel apart leven lijden en toch samen wonen. Je moet gewoon een paar dingen afspreken... en dat is helemaal goed gegaan... Dus voor mij is het positief om elkaar vaak te zien. Maar té vaak is natuurlijk niet goed.
|
![]() |
|
tis leuk om elkaar elke dag te zien, maar voor mij hoeft het niet zo.. mn ex zag ik echt bijna elke dag en die was ik na 6 maanden echt gewoon BEU..!! Op den duur heb je ook geen gespreks stof meer, want zo veel maak ik ook weer niet mee op 1 dag hehe
![]()
|
Ik weet niet of het goed of fout is, maar ik weet wel dat ik er niet tegen zou kunnen elkaar elke dag te zien (tenminste zo denk ik er nu over) omdat ik gewoon ook mijn eigen vrijheid nodig heb en tijd wil hebben voor mijn eigen vrienden enzo.
Bovendien denk ik dat een relatie leuker blijft, als je elkaar niet iedere dag ziet..
|
![]() |
mijn ex woonde op 20meter van me en we zagen elkaar voor t school , na t school , met wat geluk ook nog smiddags als ik buite ging eten , savonds van 18.00 tot 23.30 en in de weekends bleve we nog eens bij elkaar slape van vrijdagavond tot zondagnamiddag
![]() ![]() elkaar minder zien (denk ik) houdt t wat spannender , niet? ![]()
|
Verwijderd
|
Volgens mij kan je niet over goed of fout spreken, maar ligt het er gewoon aan hoe iemand is, wat voor karakter je hebt etc. Ik zou gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Bij mij is dat mijn vriendje iedere dag zien, en na meer dan 9 maanden verveeld dat me nog steeds niet
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou hem wel elke dag willen zien, maar dan niet de hele dag, maar bijvoorbeeld een uurtje ff klefen. Maar dat gaat gewoon niet, we zien elkaar als we tijd hebben en dat is vaak genoeg.
Ik denk dat als je mekaar elke dag uitgebreid ziet dat het dan ook niet spannend is of blijft. |
![]() |
|
![]() |
Niet te vaak.. alsk hem eventjes niet heb gezien vind ik het leuker om hem weer te zien
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Snapz? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie hem bijna iedere dag wel een paar uurtjes. Maar het is nog niet zo lang aan hoor. Ik heb wel de afgelopen twee weken elke nacht bij hem geslapen zo'n beetje
![]() Ik weet niet of het goed of fout is. Bij mijn ex vond ik het vreselijk dat ik hem zo weinig zag, dus voor mij is dit echt heel erg fijn.. Zolang het maar goed voelt moet je het gewoon doen! Zolang het maar niet te benauwend wordt. |
![]() |
|
Ik zie mijn vriend elke dag. Dat gaat prima.
Ik werk 's avonds, dus laat in de middag trek ik me terug in mijn studentenhok. Dit is vakantie. straks, als ik ga studeren zullen we elkaar niet meer elke dag zien, maar wel regelmatig. Niks mis mee, zolang je dat zelf aankunt.
|
![]() |
voor iedereen verschillend, maar bij mij ging het fout, ik kon niet meer alleen zijn, dingen met vrienden doen, en ik was de enigste die de afwas deed en ook nog kookte AAAAAAAhh
Ofwel we konden niet met , maar ook niet zonder elkaar, want ik mis het wel (de afwas niet natuurlijk) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Klassiek autisme Verwijderd | 20 | 03-03-2010 23:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |