Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 17:08
Comando Michiel
Comando Michiel is offline
er was een wedstrijd gaande voor het spel ghost recon op ghostrecon.nl ik heb dit gemaakte

uiteindelijk is het dit geworden en ben ik een van de vijf winnars van dat spel. ookal weer een jaar oud, maar dit was geen experiment

met slechte programmas ingekleurd o.a. paint, daarom graag alleen reacties op de tekening het onderste plaatje is alleen ff om de bedoeling duidelijk te maken.

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 17:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2003, 17:15
Verwijderd
Waarom zo'n gigantisch wit vlak eromheen? Dat oogt zo leeg...

Verder is de stijl wel redelijk, maar iets te standaard. En het kleuren is - juist omdàt je Paint hebt gebruikt - niet geslaagd.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:32
Comando Michiel
Citaat:
N00dles schreef op 29-06-2003 @ 18:15:
Waarom zo'n gigantisch wit vlak eromheen? Dat oogt zo leeg...

Verder is de stijl wel redelijk, maar iets te standaard. En het kleuren is - juist omdàt je Paint hebt gebruikt - niet geslaagd.
het ging mij meer om de tekening. vormgeving - te veel wit en kleuren - is idd niet goed gelukt door gebrek aan goede software. iets wat er in feite ook staat. als ik adobe had had ik echt dat wel gebruikt.
Oud 29-06-2003, 17:39
Lyra
Lyra is offline
deze oogt iig beter dan de drive-by -shooting..
Oud 29-06-2003, 17:53
mazterr
mazterr is offline
het voorste mannetje zou theoretisch gezien het grootste mannetje moeten zijn aangezien die het dichstbij staat. Dat geld ook voor de andere die niet goed qua grote in de diepte zijn geplaatst.

Het mannetje dat staat te schieten heeft te korte armen en te korte benen.

het gastje dat neergeschoten wordt kijkt haast gelukkig dat ie neer geschoten wordt.

wat zijn de dingen die door de lucht vliegen?

je had het zoveel beter met kleutpotlood in kunnen kleuren.. dit is echt niets, maar dat heb je zelf ook wel gezien

hoe je hier ooit mee hebt kunnen winnen....
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:50
Verwijderd
jaja.. futurama stijl En gelijk heb je, Matt Groening rulezz echt te erg
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 20:40
Comando Michiel
Citaat:
mazterr schreef op 29-06-2003 @ 18:53:
het voorste mannetje zou theoretisch gezien het grootste mannetje moeten zijn aangezien die het dichstbij staat. Dat geld ook voor de andere die niet goed qua grote in de diepte zijn geplaatst.

Het mannetje dat staat te schieten heeft te korte armen en te korte benen.

het gastje dat neergeschoten wordt kijkt haast gelukkig dat ie neer geschoten wordt.

wat zijn de dingen die door de lucht vliegen?

je had het zoveel beter met kleutpotlood in kunnen kleuren.. dit is echt niets, maar dat heb je zelf ook wel gezien

hoe je hier ooit mee hebt kunnen winnen....
voorste mannetje is idd een klein beetje kindsoldaat uitgevallen jah

Nu je het zegt heeft die gozer met de kalashnikov wel erg kleine armen. was me nog helemaal niet opgevallen (na een jaar ). bedankt zal ik in het vervolg beter op letten. benen verdwijnen onder jas

als je mond zo ) staat hoef je nog niet gelijk vrolijk te zijn. dat ie pijn heeft had ik misschien wel iets beter tot uitdrukking kunnen brengen.

ik neem aan dat je weet dat er uit een gun over het algemeen hulzen vliegen dus je zult het wel over de kogels hebben die zijn idd niet bijster mooi.

het kleuren heb ik zo ongeveer pixel voor pixel moeten doen en is idd erg onscherp geworden. ik heb er dan ook bijgeschreven dat het om de bovenste tekening gaat. met kleurpotlood krijg je geen mooie gekleurde vlakken. je ziet altijd nog het witte papier er doorheen. als iemand wel een goede manier van kleuren weet waarmee je mooie egale kleur vlakken krijgt zeg het dan ff.

ik had voor ik de gekleurde versie instuurde een scan versie gemaild om te zeggen dat ik bijna klaar ben, want ik kwam te laat met inzenden. kreeg een mailtje terug van de gozer dat ie erg onder de indruk was. ik denk dat ie daarom de gekleurde versie niet meer als slecht zag zegmaar. ik was ook de enige die een tekening inleverde. de rest had allemaal gephotoshopte wallpapers. de comunity voor het spel was destijdt nog erg klein (het was nog niet uit) al met al was het niet echt een lot uit de loterij zegmaar

Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 20:43.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 20:48
Comando Michiel
Citaat:
SouthPoleRaider schreef op 29-06-2003 @ 19:50:
jaja.. futurama stijl En gelijk heb je, Matt Groening rulezz echt te erg
Groening van de simsons, sorry ik zie hem niet en futurama...nog nooit an gehoord
Oud 29-06-2003, 22:10
Verwijderd
Die bovenlip, ogen, neus..

Groening van Simpsons, futurama en family guy ja

Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 22:45
Slurmass
Slurmass is offline
niet van family guy sukkel.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 23:02
Verwijderd
Ik vind de gelijkenis met Futurama niet echt groot moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:22
mazterr
mazterr is offline
Citaat:
Comando Michiel schreef op 29-06-2003 @ 21:40:
voorste mannetje is idd een klein beetje kindsoldaat uitgevallen jah

Nu je het zegt heeft die gozer met de kalashnikov wel erg kleine armen. was me nog helemaal niet opgevallen (na een jaar ). bedankt zal ik in het vervolg beter op letten. benen verdwijnen onder jas

als je mond zo ) staat hoef je nog niet gelijk vrolijk te zijn. dat ie pijn heeft had ik misschien wel iets beter tot uitdrukking kunnen brengen.

ik neem aan dat je weet dat er uit een gun over het algemeen hulzen vliegen dus je zult het wel over de kogels hebben die zijn idd niet bijster mooi.

het kleuren heb ik zo ongeveer pixel voor pixel moeten doen en is idd erg onscherp geworden. ik heb er dan ook bijgeschreven dat het om de bovenste tekening gaat. met kleurpotlood krijg je geen mooie gekleurde vlakken. je ziet altijd nog het witte papier er doorheen. als iemand wel een goede manier van kleuren weet waarmee je mooie egale kleur vlakken krijgt zeg het dan ff.

ik had voor ik de gekleurde versie instuurde een scan versie gemaild om te zeggen dat ik bijna klaar ben, want ik kwam te laat met inzenden. kreeg een mailtje terug van de gozer dat ie erg onder de indruk was. ik denk dat ie daarom de gekleurde versie niet meer als slecht zag zegmaar. ik was ook de enige die een tekening inleverde. de rest had allemaal gephotoshopte wallpapers. de comunity voor het spel was destijdt nog erg klein (het was nog niet uit) al met al was het niet echt een lot uit de loterij zegmaar
ik bedoelde inderdaad die kogels, je had ze beter heel recht en strak door de lucht kunnen vliegen.. ik kan met flash mx een bitmap tracen en dan kan je het gemakkelijk heel mooi inkleuren zonder dat t zo wazig wordt, want zoals t nu is verneukt het de tekening gewoon té erg; terwijl het een best relaxte tekening is!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 19:19
Comando Michiel
Citaat:
mazterr schreef op 30-06-2003 @ 14:22:
ik bedoelde inderdaad die kogels, je had ze beter heel recht en strak door de lucht kunnen vliegen.. ik kan met flash mx een bitmap tracen en dan kan je het gemakkelijk heel mooi inkleuren zonder dat t zo wazig wordt, want zoals t nu is verneukt het de tekening gewoon té erg; terwijl het een best relaxte tekening is!
volgens mij krijg ik minder kritiek als ik die onderste versie weg haal. anyway ik heb mij vorige zomer ook een tijdje in flash verdiept omdat ik met mr T een site zou gaan maken ala www.joecartoon.com bitmap trace is idd erg handig. als ik in deze zomer mij weer is ga verdiepen in flash (en hopelijk ook met een site op de proppen kom) zal ik hem misschien nog wijzigen.

weet je toevallig een goed boek voor een beginner voor flash?
Oud 30-06-2003, 21:48
syneck
syneck is offline
Hij is mooi maar:

Het gras is te groen.
Ik mis de actie, Ze staan zo nep stil
Oud 01-07-2003, 12:30
mazterr
mazterr is offline
Citaat:
Comando Michiel schreef op 30-06-2003 @ 20:19:
volgens mij krijg ik minder kritiek als ik die onderste versie weg haal. anyway ik heb mij vorige zomer ook een tijdje in flash verdiept omdat ik met mr T een site zou gaan maken ala www.joecartoon.com bitmap trace is idd erg handig. als ik in deze zomer mij weer is ga verdiepen in flash (en hopelijk ook met een site op de proppen kom) zal ik hem misschien nog wijzigen.

weet je toevallig een goed boek voor een beginner voor flash?
haha die site heeft er ook voor gezorgd dat ik ben begonnen met flash.
Ik ben gewoon zelf gaan proberen met flash en dingen gaan ontdekken.. daarnaast gewoon heel veel kijken op andere sites en vragen stellen in forums. Er zijn wel boeken maar ik zou je geld daar niet aan gaan verspillen. Je kan bijvoorbeeld beter even kijken op:
www.newgrounds.com (forum)
www.flashfreaks.nl
www.flashkit.com

op www.rufus.tk staat een flash game die ik gemaakt heb, zonder ook maar één boek te gebruiken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten