Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
het voorste mannetje zou theoretisch gezien het grootste mannetje moeten zijn aangezien die het dichstbij staat. Dat geld ook voor de andere die niet goed qua grote in de diepte zijn geplaatst.
Het mannetje dat staat te schieten heeft te korte armen en te korte benen. het gastje dat neergeschoten wordt kijkt haast gelukkig dat ie neer geschoten wordt. wat zijn de dingen die door de lucht vliegen? je had het zoveel beter met kleutpotlood in kunnen kleuren.. dit is echt niets, maar dat heb je zelf ook wel gezien hoe je hier ooit mee hebt kunnen winnen.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nu je het zegt heeft die gozer met de kalashnikov wel erg kleine armen. was me nog helemaal niet opgevallen (na een jaar ![]() als je mond zo ) staat hoef je nog niet gelijk vrolijk te zijn. dat ie pijn heeft had ik misschien wel iets beter tot uitdrukking kunnen brengen. ik neem aan dat je weet dat er uit een gun over het algemeen hulzen vliegen dus je zult het wel over de kogels hebben die zijn idd niet bijster mooi. het kleuren heb ik zo ongeveer pixel voor pixel moeten doen en is idd erg onscherp geworden. ik heb er dan ook bijgeschreven dat het om de bovenste tekening gaat. met kleurpotlood krijg je geen mooie gekleurde vlakken. je ziet altijd nog het witte papier er doorheen. als iemand wel een goede manier van kleuren weet waarmee je mooie egale kleur vlakken krijgt zeg het dan ff. ik had voor ik de gekleurde versie instuurde een scan versie gemaild om te zeggen dat ik bijna klaar ben, want ik kwam te laat met inzenden. kreeg een mailtje terug van de gozer dat ie erg onder de indruk was. ik denk dat ie daarom de gekleurde versie niet meer als slecht zag zegmaar. ik was ook de enige die een tekening inleverde. de rest had allemaal gephotoshopte wallpapers. de comunity voor het spel was destijdt nog erg klein (het was nog niet uit) al met al was het niet echt een lot uit de loterij zegmaar
Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 20:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weet je toevallig een goed boek voor een beginner voor flash?
||
![]() |
Citaat:
Ik ben gewoon zelf gaan proberen met flash en dingen gaan ontdekken.. daarnaast gewoon heel veel kijken op andere sites en vragen stellen in forums. Er zijn wel boeken maar ik zou je geld daar niet aan gaan verspillen. Je kan bijvoorbeeld beter even kijken op: www.newgrounds.com (forum) www.flashfreaks.nl www.flashkit.com op www.rufus.tk staat een flash game die ik gemaakt heb, zonder ook maar één boek te gebruiken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|