Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2003, 08:51
XxxSum41xxX
XxxSum41xxX is offline
Wie heeft er al wellis prongelijk/express sexueel contact met zijn familie gehad?
Oud 12-07-2003, 09:21
Verwijderd
ik niet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 09:33
Verwijderd
Mij niet gezien
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 09:35
Magdalena
Magdalena is offline
ehm nee.
sowieso ken ik al mijn familieleden, dus van per ongeluk seksueel contact zou geen sprake kunnen zijn tenzij het superverre familie is. Daarbij is mijn familie totaal niet het soort mensen waar ik me tot aangetrokken voel en zijn de meeste te oud of vreselijk veel te jong.
Oud 12-07-2003, 09:59
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
nee dankje..
Oud 12-07-2003, 10:00
Verwijderd
iewl....

pron-gelijk?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:14
maffemartin
maffemartin is offline
hoe kan dat nou weer per ongeluk gaan???

Mij niet gezien trouwens
Oud 12-07-2003, 10:17
Qimm
Qimm is offline
he zeg nee
Oud 12-07-2003, 11:24
Verwijderd
dankjewel.. liever niet=|
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 11:50
kastdeur
kastdeur is offline
Ik wel.

Oh nee, toch niet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 11:53
Riconoscente
Riconoscente is offline
Lijkt me geen probleem, ik heb nog wel leuke Italiaanse nichtjes geloof ik
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 12-07-2003 @ 12:53:
Lijkt me geen probleem, ik heb nog wel leuke Italiaanse nichtjes geloof ik
Heh, heh
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 13:25
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik niet, wou ik ook graag zo houden
Oud 12-07-2003, 16:39
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
ehm, nou nee eigenlijk niet. En ik heb daar nou niet echt behoefte aan ook.

Ben ik nu anders
Oud 12-07-2003, 16:47
Verwijderd
Ik niet... de familieleden van mijn leeftijd zie ik zo vaak dat ik weet dat ze familie zijn, ze beschouw als familie, en ze dus niet als zijnde erotisch kan zien, en de andere familieleden zijn niet van mijn leeftijd (maximaal 12 of minimaal 25, zeg maar)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:48
Demiurge
Demiurge is offline
Nee niet dat ik weet
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:48
bette4ever
bette4ever is offline
neej.. eerlijk gezegd niet neej..
en hoe kan dat per ongelijk gaan?? of ligt dat dan weer aan mij?
Oud 12-07-2003, 16:51
CryptapiX
CryptapiX is offline
mjah
volgens mij is het alleen het idee dat het familie is dat je tegenhoud..
verder lijkt me er nix anders aan eigenlijk? (jah ok wel safe doen want de kindjes die eruit kunnen volgen zouiden eer wel eens gek bij kunnen gaan lopen)
Oud 12-07-2003, 17:45
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 12-07-2003 @ 17:51:
(jah ok wel safe doen want de kindjes die eruit kunnen volgen zouiden eer wel eens gek bij kunnen gaan lopen)
En dat is dus een fabeltje. De kans op afwijkingen bij een kind dat verwekt is door twee personen die in de eerste lijn aan elkaar gerelateerd zijn (je broer of zus bijvoorbeeld) is minder dan 1% groter dan bij een 'normaal' stel. Verwaarloosbaar dus.
Die kans wordt echter steeds groter naarmate er doorgeteelt wordt binnen dezelfde familie. Dus als het vaker voorkomt, dan wordt die kans langzaam steeds groter.
Oud 12-07-2003, 20:05
Verwijderd
nou ik weet zeker dat als er opeens een meisje voor me deur staat wat zo ontzettend aantrekkelijk is en ik even later krijg te horen dat ze me nichje is.. dat dat me echt niet tegen zal houden. Het mag dan wel familie zijn.. maar het is een nichje.. dat ik nog nooit heb gezien.. ik zal niet eens voelen dat het me nichje is, het is omdat ik het te horen krijg..

Er is een nichje dat een oogje op me heeft.. we hebben elkaar pas 2 of 3 keer gezien, ik voel helemaal geen 'band' met haar. Dus de reden dat ik er niet op in ga is niet omdat het familie is, maar omdat ze zo ontzettend lelijk is.

En stel nou dat je op vakantie gaat, je leert een iemand kennen, het klikt heel goed. Het bloeid uit tot een vakantie liefde. Je vind degene er prachtig en beeldschoon uitzien, je vind het heerlijk om aan degene te zitten en te zoenen. Jullie hebben veel lol, genieten vol op van elkaar gezelschap en elkaars lichaam en er worden flink wat condooms verbruikt. Vervolgens blijkt dat jullie niet ver van elkaar vandaan wonen en jullie willen je relatie voortzetten in nederland. Maar dan, jullie ouders ontmoeten elkaar. Jou vader schrikt wanneer ze opeens haar/zijn moeder ziet.. goh die moeder is een ex van jou vader en hebben samen ooit lang geleden een dochter/zoon verwekt en vader heeft het kind achter gelaten bij de moeder, vervolgens is vader getrouwd met een andere vrouw en toen ben jij tevoorschijn gekomen. Om een lang verhaal kort te maken.. HET IS JOUWN HALF-ZUSJE/BROERTJE!!

Wat doe jij dan? Zeg je dan nog steeds ieww! bah! wat vies! sprint je naar de gamma om een fles amoniak te halen om je lichaam grondig te ontsmetten? Stop je een wc borstel met chloor naar binnen om de kleine hoekjes in je lichaam bacterie vrij te maken van je eigen familie?
Of ga je er nu anders tegen aan kijken? Realiseer je je dat het eigenlijk helemaal niet zo vies en smerig is en dat het vooral tussen de oren zit. Dat het zo smerig is omdat "iedereen" dat vind, omdat zoiets niet kan in deze "maatschappij"?

Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 23:02
italianboy
italianboy is offline
nee, ik heb geen leuke nichtjes (A)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 09:52
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
3307 schreef op 12-07-2003 @ 21:05:
Dus de reden dat ik er niet op in ga is niet omdat het familie is, maar omdat ze zo ontzettend lelijk is.

Haha
Oud 13-07-2003, 10:30
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Nee zeg gelukkig niet. Je zou mijn familie moeten kennen
Oud 13-07-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 12-07-2003 @ 21:05:
*knip*
En stel nou dat je op vakantie gaat, je leert een iemand kennen, het klikt heel goed. Het bloeid uit tot een vakantie liefde. Je vind degene er prachtig en beeldschoon uitzien, je vind het heerlijk om aan degene te zitten en te zoenen. Jullie hebben veel lol, genieten vol op van elkaar gezelschap en elkaars lichaam en er worden flink wat condooms verbruikt. Vervolgens blijkt dat jullie niet ver van elkaar vandaan wonen en jullie willen je relatie voortzetten in nederland. Maar dan, jullie ouders ontmoeten elkaar. Jou vader schrikt wanneer ze opeens haar/zijn moeder ziet.. goh die moeder is een ex van jou vader en hebben samen ooit lang geleden een dochter/zoon verwekt en vader heeft het kind achter gelaten bij de moeder, vervolgens is vader getrouwd met een andere vrouw en toen ben jij tevoorschijn gekomen. Om een lang verhaal kort te maken.. HET IS JOUWN HALF-ZUSJE/BROERTJE!!
*knip*
Ik heb vorig jaar een film gezien die zo ongeveer van dit gegeven uitging, hoe heet ie ook al weer?

En zou zich zo'n "per ongeluk" geval voordoen, dan zou het mij niet uitmaken dat het familie was. Maar verder... Ik kan me in theorie best voorstellen dat ik, als ik vrijgezel zou zijn, en ontzettend geil, en het idee zou hebben dat mijn zus wel met mij naar bed zou willen, ik daar gebruik van zou maken. Maar ten eerste (op alle andere alsen ga ik geeneens in) denk ik niet dat ik ooit zeker genoeg zou zijn dat zij dat ook zou willen, en ten tweede denk ik dat ik in de praktijk zelfs dan nooit erop in zou gaan. Niet nuchter in ieder geval.

Maar ik kan me ergens best voorstellen dat je, als je heel close bent met je zus (of ander familielid natuurlijk), en je allebei een grote behoefte aan seks hebt (bijvoorbeeld allebei maagd en zonder relatie maar wel nieuwsgierig), je dan maar met elkaar gaat experimenteren.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:13
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
XxxSum41xxX schreef op 12-07-2003 @ 08:51:
Wie heeft er al wellis prongelijk/express sexueel contact met zijn familie gehad?
U heeft een zieke geest, express?! familie?! JAK!!
Oud 13-07-2003, 21:47
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 13-07-2003 @ 22:13:
waarom is dat ziek?
omdat het familie is? wat is er anders aan dan een ander iemand..

om het maar even heel cru te stellen,
van je familie (ligt eraan hoe close je bent) kan je best wel eens weten wie er allemaal overheen zij ngegaan..
en dat moet jij van je vriendje maar eens zien te achterhalen..

nogmaals.. het zou denk ik alleen het idee dat het familie is dat me tegen zou houde.. je word namelijk later echt zoo vies aangekeken door de maatschappij
Oud 13-07-2003, 21:51
Maddan
Maddan is offline
ik heb wel 2 lekkere nichtjes..

maarre

NEE, liever niet
Oud 14-07-2003, 10:02
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 13-07-2003 @ 21:47:
waarom is dat ziek?
omdat het familie is? wat is er anders aan dan een ander iemand..

om het maar even heel cru te stellen,
van je familie (ligt eraan hoe close je bent) kan je best wel eens weten wie er allemaal overheen zij ngegaan..
en dat moet jij van je vriendje maar eens zien te achterhalen..

nogmaals.. het zou denk ik alleen het idee dat het familie is dat me tegen zou houde.. je word namelijk later echt zoo vies aangekeken door de maatschappij
jah, ik denk dat ut idee gewoon te erg is (niet dat ik iets tegen me familie heb ofzo, ik brulde op me 5e dat ik met me neef ging trouwen :-> )
Oud 14-07-2003, 10:08
Kinshi
Kinshi is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 13-07-2003 @ 22:13:
domme opmerking, ze heeft totaal geen zieke geest
Oud 14-07-2003, 10:09
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Kinshi schreef op 14-07-2003 @ 10:08:
domme opmerking, ze heeft totaal geen zieke geest
sorry hoor
Oud 14-07-2003, 22:03
Squid
Squid is offline
Ik heb wel es een boek gelezen waarin het voorkwam. Maar ik zou me nooit sexueel aangetrokken voelen tot m'n broertje. Ik zou gewoon niet verliefd op hem kunnen worden. Gewoon omdat ik weet dat het m'n broer is. Misschien dat het wel zou helpen moest hij een mooie jongen zijn .
Moest ik het niet weten, zou ik het niet erg vinden. Logisch. Maar wat er dan gebeurt als je erachter komt.. Ik weet niet of ik zo'n relatie nog wel zou kunnen verderzetten.
Oud 14-07-2003, 22:15
Verwijderd
Nou ja, mijn broertje is niet echt lelijk maar ik zou nooit van mijn levensdagen verliefd op hem worden... :\
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 22:21
Anne
Anne is offline
Dan moet je het boek Verleiding eens lezen. Gaat over een meisje dat een (2jarige) liefdesverhouding met haar vader krijgt.
Oud 14-07-2003, 23:01
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-07-2003 @ 23:15:
Nou ja, mijn broertje is niet echt lelijk maar ik zou nooit van mijn levensdagen verliefd op hem worden... :\
je hoeft toch niet verliefd te zijn om sexueel contact met hem te hebbe?
Oud 14-07-2003, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef op 12-07-2003 @ 18:45:
En dat is dus een fabeltje. De kans op afwijkingen bij een kind dat verwekt is door twee personen die in de eerste lijn aan elkaar gerelateerd zijn (je broer of zus bijvoorbeeld) is minder dan 1% groter dan bij een 'normaal' stel. Verwaarloosbaar dus.
Die kans wordt echter steeds groter naarmate er doorgeteelt wordt binnen dezelfde familie. Dus als het vaker voorkomt, dan wordt die kans langzaam steeds groter.
Niet, de kans is veel groter doordat iedereen wel een verkeerd gen heeft, en dat een broer/zus dat gen ook verkeerd heeft is ongevere 90%.
Dus als er een kindje komt is er 90% kans dat het een dubbel fout gen heeft, en dubbel is dus gewoon compleet fout..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 23:17
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 15-07-2003 @ 00:01:
je hoeft toch niet verliefd te zijn om sexueel contact met hem te hebbe?
Ik moet wel heel gek zijn wil ik niet verliefd zijn en dan nog sex willen met mijn broertje :\
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 23:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
XxxSum41xxX schreef op 12-07-2003 @ 09:51:
Nope, ben wel heel close met m'n neef maar op die manier.. nee jeg...
Oud 14-07-2003, 23:43
Stuartje
Stuartje is offline
Citaat:
McLaren schreef op 15-07-2003 @ 00:14:
Niet, de kans is veel groter doordat iedereen wel een verkeerd gen heeft, en dat een broer/zus dat gen ook verkeerd heeft is ongevere 90%.
Dus als er een kindje komt is er 90% kans dat het een dubbel fout gen heeft, en dubbel is dus gewoon compleet fout..
Je kan ook gewoon iemand tegen het lijf lopen die totaal geen familie is en toch hetzelfde gen verkeerd heeft eh...

BTW, als ik mij niet vergis moet je zelfs toestemming vragen aan de gemeente om met je neef / nicht te mogen trouwen...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 10:34
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-07-2003 @ 00:17:
Ik moet wel heel gek zijn wil ik niet verliefd zijn en dan nog sex willen met mijn broertje :\
dat klopt wel
maar dat wil niet zegge da het niet kan,
jah ok je broer / zus is wel iets te dichtbij, maar neef of nicht?
Oud 15-07-2003, 11:21
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
uhm...neej niet met egte familie! wel gezoend met mijn stiefzus en toen zijn mijn handen ook weleens afgedwaald naar plekjes waar die niet hoorden!
Magoe dat was int begin van de nieuwe relatie van mijn moeder......kvon het nogal een leuk meisje en zij vont mij ook wel leuk...duzz...tja!
Oud 15-07-2003, 13:55
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
maffemartin schreef op 12-07-2003 @ 11:14:
hoe kan dat nou weer per ongeluk gaan???
Nou, ik lag te rukken en toen kwam me zus binnen, struikelde over iets en viel zo pardoes met haar mond om mijn snikkel

Nee, mij niet gezien. Waarom deze intressen sum41?

Om te trouwen met je nicht/neef moet je toestemming vragen aan onzer lieve koningin, maar dat mag wel schriftelijk hoor
Oud 15-07-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
tuurlijk is dat niet 90 %, denk eens logisch na. Je krijgt van elk genenpaar 1 van je moeder en 1 van je vader. De kans dat jij het verkeerd gen A van je moeder krijgt is dus 50 %, en de kans dat je broertje/zusje verkeerd gen A van je moeder krijgt is ook 50 %. De kans dat jullie allebei verkeerd gen A hebben is dus 25 %, geen 90%.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Oh my god. Iedereen heeft wel een verkeerd gen??? En vervolgens, de rekenvoorbeeldjes uit de biologielessen kloppen voor geen kont. Eigenschappen worden niet door maar één gen bepaald (althans meestal niet). het verschilt nogal, maar het kan evengoed in 17 genen zitten. Maakt de kans al een stuk kleiner.

En ten slotte, Sarah wees er al op, 90%????????? Hoe kom je daar bij? (doodserieuze vraag, ik zie niet hoe je daar ooit bij zou komen...)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 17:02
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 15-07-2003 @ 12:21:
uhm...neej niet met egte familie! wel gezoend met mijn stiefzus en toen zijn mijn handen ook weleens afgedwaald naar plekjes waar die niet hoorden!
Magoe dat was int begin van de nieuwe relatie van mijn moeder......kvon het nogal een leuk meisje en zij vont mij ook wel leuk...duzz...tja!
*herkent iets*
Oud 15-07-2003, 19:43
Ireentje
Ireentje is offline
ehh neej nog nooit gehad.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:09
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
nee, ik moet alleen uitkijken dat ik niet verliefd wordt op mijn nichtje dat ik al vanaf de kleuterschool niet meer ken
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 01:40
Verwijderd
*alternatief*
Ik was 11 ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 04:28
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Bazz schreef op 16-07-2003 @ 02:40:
*alternatief*
Ik was 11 ofzo
En zij was 33?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 08:05
Verwijderd
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 16-07-2003 @ 05:28:
En zij was 33?
Ik hou wijselijk m'n mond
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 08:07
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
XxxSum41xxX schreef op 12-07-2003 @ 09:51:
ALs je hier alleen al over na denkt... dan heb je gewoon een zieke geest!!!!!!

Met je eigen familie? Nee dank je.

Regels voor berichten