Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 15:39
silverpearl
silverpearl is offline
Ik moet voor nedelrands 4 boekverslagen inleveren en voor CKV in totaal 6 verslagen inleveren van concerten enz.

Voor ckv was vandaag de laatste dag: Ik heb het ingeleverd maar die kutvent zei gelijk dat het te weinig was en er geen plaatje bij zat. En dat ik nu voor de rest geen rapport krijg en niet over kan kon hem geen zak schelen, dat was mijn probleem. Nu kan ik het toch nog inleveren maar dat duurt natuurlijk weer een tijd.

Is het echt bij de wet bepaald dat ze je daarop kunnen laten zitten? Want daar dreigen die aapjes de hele tijd mee. Word er echt schijtziek van maarja, wat doe je er aan.

Dus mijn vraag is, staan ze wel in hun recht?

Want dadelijk lever ik bijv. die boekverslagen in, en keurt die vent ze en krijgen ik en mijn ouders daarna fijn te horen dat ik daarop blijf zitten. Want ik heb wel goede punten enzo.

En ik weet dat ik het veel beter wat eerder in had kunnen leveren maar ik ben nu eenmaal laat met dingen inleveren/leren enz.

Owja ik zit op dit moment in 4 havo en volgend jaar hopelijk in 5 havo.

Bedankt.. alvast.

Silverpearl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2003, 15:47
CoolJessy
CoolJessy is offline
Is niet zo handig. Ik heb ook alles nog net op t laatste moment moeten maken enzo. Maar gelukkig zijn ze bij mij wel eerlijk nagekeken. Het is officieel volgens mij wel zo dat ze je erop kunnen laten zitten.(Maar zegt mijn councelor altijd; ze kunnen dat als school eigenlijk niet maken) dus er valt waarschijnlijk nog wel te praten met die mensen.
Veel succes.
Oud 25-06-2003, 15:48
silverpearl
silverpearl is offline
Jah ik had ook al zoiets gehoord at het eigenlijk nog noot gebeurd is en er in de vakantie zelfs nog wel iets te regelen valt, maarja het blijft kut dat die leraren mij niet moeten enz.. maarja dat ben ik zelf schuld.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:25
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
hier in haarlem zit ik al goed en wel te chillen in de vakantie,
maar een vriend had wat dingen vergeten voor nederlands, engels en ckv. De eerste drie weken van het volgende jaar mag hij de lessen niet meer in.

in de prakteik komt het er op neer bij ons: je moet VOOR de vergadering van je overgang alles in orde hebben. of het nou maanden of uren van te voren zijn, dat boeit geen fuk. Al hoewel ik wel bij was dat ik alles vroeg af had, wie gaat er nou werken met dit weer

verder is het natuurlijk gewoon, niet slim van je
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:36
Balance
Balance is offline
daar dreigen ze idd bij ons ook altijd mee: voor die en die datum het inleveren. Uiteindelijk wordt het dan zo, dat men je in de lesvrije weken verplicht laat nakomen om alsnog die verslagen te maken. Iedereen doet dat altijd wel, want men wilt over, dus ik zou niet weten of ze ook wel eens mensen er echt op laten zitten.
Hoewel: 6ckv verslagen? Dan zou je bij ons 6 herkansingen kwijt zijn (en we hebben d'r 5 per jaar). Dan heb je geen herkansingen meer over en ja, daarop hebben ze bij ons wel eens mensen laten zitten.

voor die verslagen zou ik overigens een 2nd opinion vragen bij een andere docente.
Oud 25-06-2003, 17:07
M@rco
M@rco is offline
Dat kúnnen ze volgens mij wel doen ja, maar in de praktijk gebeurt het echt nooit. Bij ons niet, i.i.g.
Oud 25-06-2003, 18:21
Verwijderd
Bij ons mag je niet herkansen als je een handelingsdeel niet af hebt, maar in de praktijk komt daar niets van. Officeel als je aan het einde niet alles hebt ingeleverd krijg je geen rapport en blijf je zitten. Ook dit valt in de praktijk meestal wel mee, ik geloof dat je naar school wordt gehaald om het voldoende af te ronden en als je dan het verknalt heb je wel een probleem, maar zover ik weet is dat op mijn school nog niet voorgekomen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 20:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 25-06-2003 @ 19:21:
Bij ons mag je niet herkansen als je een handelingsdeel niet af hebt
bij ons wordt gewoon per handelingsdeel dat niet op tijd is ingeleverd een herkansingsbriefje afgepakt. maakt niet uit of je nou 1 dag of 10 dagen te laat bent.
Oud 26-06-2003, 10:04
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Wij hebben een boekje met de inleverdatas erin en als je te laat bent ga je zoiezo niet over. Als je het wel op tijd inlevert maar het nog niet goed is, heb je nog een paar dagen de tijd om het in orde te maken. Dus als het in de reglementen staat dan kunnen ze je daar idd op laten zitten. Maar dat doen ze niet als je verder gewoon goede resultaten hebt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:44
ssjpan
ssjpan is offline
Wij hebben een boekje waar je je cijfers in moet schrijven. Daar staan ook van alle vakken de handelingsdelen enzo in. Dat moet worden afgetekent anders kun je officieel niet over. Maar wij moeten dan bijvoorbeeld ook de sportdag laten aftekenen, beetje lullig als je blijft zitten omdat je daar niet geweest bent. Maar ik denk niet dat ze dat doen, misschien moet je het gewoon in de vakantie maken. Ik vind het trouwens niet zo bijster slim om met al die dingen zo laat te beginnen.
Reageren

Regels voor berichten