Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
links een getrouwd stel dat ik al 16 jaar ken. hebben 3 dochters, waarvan d'r nog één thuiswoont (21) en de andere 2 (24 en 26) zijn 't huis uit.
rechts een getrouwd stel dat ik inmiddels 5 jaar ken. ze hebben 2 zonen van 12 en 15. Hebben allebei een kutstemmetje, maar verder zijn ze gewoon aardig.
|
links: een excentrieke egocentrische psychiater die veel nieuwe 'vriendinnen' heeft sinds z'n vrouw gestorven is
rechts: plastische chirurg die ik zelden zie rechtover mij: een kunstschilder die graag naakt rondloopt en zeker voor zijn raam, absoluut niet lief en ik duik weg als ik hem zie op straat m'n achterbuur: moordenaar van een van mijn ex-katten leuk dus ![]() |
![]() |
|
links van ons een stelletje dat er nu een jaar woont en zij is in verwachting van hun eerste kind.
zij is heel verlegen en hij lult je de oren van je kop allemaal wel heel aardig. recht: een stel die ik zie als mijn opa en oma, zijn allebei 70 maar wel modern kan over alles met hun praten en kom er vaak twee keer of meerdere keren per week, maar nu heb ik net te horen gekregen dan mijn buurvrouw dus gaat sterfen, dat is dus wel erg klote. mjah.
|
links heel vreemde mensen die ik in mijn leven 3x gezien heb ofzo en ze hebben een heel groot yin en yang teken in de tuin laten zetten en er komen vreemde geluiden uit hun huis.
rechts 2 oude mensen die de hele dag niks anders doen dan in de tuin zitten
|
Met je neus naar de voordeur;
Rechts; asociale mensen, hebben duiven en hebben met de bouw en sloop van hun oude duivenhok onze schutting gesloopt. Nu staat er een nieuw hok dat veel te hoog is om zonder vergunning gebouwd te worden; hebben ze toch gedaan, toen hebben ze toch maar een vergunning gehad "omdat het er nu toch al stond". Hun middelste kind is overleden aan uitdroging toen ze ziek was. Hun oudste kind is nu puber en ONTTIEGELIJK ARROGANT. Altijd harde muziek en het liefste op de repeat. Links; wel aardige mensen, hebben ook de muziek wel eens hard (vooral in de zomer als je rustig buiten wil zitten ![]()
|
![]() |
rechts: stinkend rijke mensen, wel aardig.. alleen de buurvrouw heeft een irritante kutstem. al zou k in de kelder gaan zitten met n koptelefoon op dan hoor k haar nog
![]() ze hebben een varkensslachterij, alleen ze zijn gefuseerd dus nu is het alleen nog kantoor en stallen ze af en toe vrachtwagens. maja dit is ook een stuk van ons huis af aangezien het hele blok hier haast van hun is. linx: erg aardige mensen, hebben een sportzaak gehad en hebben deze verkocht. zijn nu wat aan het verbouwen enzow. geen last van meestal, een enkele keer dat ze om 8 uur op t dak staan op zaterdag ![]() owjah iemand die ik eigenlijk nooit zie maar een dikke hekel aan heb.. de overbuurvrouw echt zown chagrijnig mens dat de hele dag achter de geraniums zit alles in de gaten te houden. behalve als d'r ingebroken wordt heeft ze toevallig nix gezien ![]() |
![]() |
|
![]() |
Links: ouder koppeltje, heel lieve man, maar de vrouw.. je moet nog maar buiten komen en ze komt al naar buiten om een babbeltje te maken.. babbeltje wordt dan meestal nog een lange babbel en dan vlucht je liefst weg..
![]() Rechts: iets ouder koppel, de vijf kinderen zijn net van huis weg.. overburen: lieve mensen, hebben twee honden, katje en ze heeft net n kleintje.. We wonen in zo'n straat van tien huisjes en iedereen kent er iedereen, dat is wel leuk...
|
Links: ouder echtpaar, kinderen en kleinkinderen komen elk weekeinde op bezoek en de rest van de week werken ze in de tuin.
Rechts: leuk, man en vrouw met drie (jonge) kinderen, van die schattige meisjes die de straat vol stoepkrijten en willen leren fietsen. Geloof dat ik wel geluk heb, te lezen aan de reacties hiervoor over lawaai... geen last van.
|
links: mensen die er al net zo lang als ons wonen (22 jaar
![]() Rechts: mensen met een drumstel en een autoradio en hiphopschreeuw muziek en vervelende vrienden. En een van die dingen hoor je altijd. het liefst al om 7 uur s'ochtends ![]() Tegenover ons: Vage mensen met overdreven veel sloten en vaagheid.. Wij maken er altijd grapjes over maar ik heb ze nog nooit gesproken Achter ons: mesnen met een windgong die heel boos worden als je hem eraf haalt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mja links, die mensen vinden het leuk om op zondagochtend om 8 uur Jesus Christ Superstar af te spelen op het hoogste volume, of gaan rond dezelfde tijd gitaar/elektrisch orgel spelen.
rechts woont 1 man, zie m bijna nooit, hij maakt ook geen lawaai ofzo. heeft wel een hele vette auto, zo'n oldtimer, en z'n kat is praktisch geadopteerd door de bejaarden tegenover ons. en dan hebben we nog onderburen die ook onze bovenburen zijn, die maken gelukkig bijna nooit lawaai en klagen ook nooit ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 3 Batave | 466 | 01-02-2011 16:56 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nou mee?! .Celithrathien. | 13 | 02-04-2010 06:22 | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen... funky_aapii | 24 | 22-09-2006 00:06 |