Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 19:45
Verwijderd
links van mij : mensen nog nooit gezien in 4 maanden ,ben wel jaloers op hun prachige palmboom in de tuin

recht van mij : een man die altijd en eeuwig op een stoel zat voor z'n huis,en elke keer ( vreemde ) dingen in de brievenbus kreeg...
Gister overleden

En jullie ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 19:48
Dminor
Dminor is offline
Links: de vrouw gaat élke ochtend 10 km fietsen
de man zie ik bijna nooit
de tv staat altijd aan (ook als er niemand thuis of beneden is )

Andere kant: Mensen die nogal blij zijn met hun heg
Oud 06-05-2003, 19:53
Boogie
Boogie is offline
Geen idee
Oud 06-05-2003, 19:54
Secreet
Secreet is offline
Links een jong stelletje waarvan de man wel aardig is en zijn vriendin een arrogante snob...

Rechts niemand

Tegenover me een jong stelletje met een dochtertje, allemaal erg aardig en de vrouw is weer zwanger
Oud 06-05-2003, 19:59
Verwijderd
Rechts: Buren die er lol aan hebben om om vijf uur 's ochtends belabberd gitaar te gaan spelen.
Links: Een heel lief klein mensje met 'n een of andere ziekte. En ze hebben een leuke tuin. En een kat die het nodig vond om met onze poes in onze tuin te gaan zitten vozen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:05
wissie
wissie is offline
Rechts: buurvrouw met irritante zoon, twee honden en de gewoonte midden in de nacht muziek hard op te zetten
Links: Echtpaar wat we eigenlijk nooit zien, we vragen ons af of ze wel eens thuis zijn, beetje vreemde mensen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:12
marieke_temp
marieke_temp is offline
links (vanaf de voortuin gezien) familie van buren rechts, twee antilliaanse families, lachen met die lui! vooral de buurman van rechts, dan is m'n huisgenootje de tuin aan het opknappen en kan hij gerust de hele middag met een biertje over de schutting hangen en commentaar leveren. hij gaat ook elke middag met de overbuurman op het pleintje een joint roken (ik woon met een echte bank-zitter)
die linkse hebben een haan die bij de rechtse eten krijgt -> dat beest loopt dus altijd in onze tuin.
ze hebben ook nog allebei kinderen, in totaal 4 geloof ik, die voetballen dus altijd voor onze voordeur op het pleintje.
geen idee hoe ze heten, we noemen ze altijd buurman en buurvrouw.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:14
Shock
Shock is offline
links mensen waar we het ontzettend goed mee kunnen vinden, altijd gezellig enzo; rechts hebben we mensen zitten met 2 jankkinderen, hebben we al vanaf de dag dat ze hier kwamen wonen ruzie mee geloof ik (en we zijn niet de enigen)
Oud 06-05-2003, 20:15
Miracle
Miracle is offline
Rechts: Jong stel met 2 leuke kinderen. aan de ene kant zijn ze heel normaal, maar ze hebben soms enorme rare uitspattingen.
Maar het zijn erg lieve buren.

Links: Ouder stel met 2 oudere kinderen. Ze nemen veel parkeerplaats in beslag. Ze storen niet, en we hebben ook niet zoveel contact met ze. Wel doet hij altijd heel mooi de heg tussen onze tuinen.

We hebben eigenlijk geen vervelende buren ofzo...
Oud 06-05-2003, 20:17
Verwijderd
links: Amerikaanse mensen, zijn tof....leuke gesprekken altijd met de buurman
rechts: Engelse mensen, zijn wel aardig ofsow, wonen hier nog maar net. Ken ze niet echt.
Dat is bij mijn ouders thuis en in Leeuwarden waar ik studeer wonen 2 Friese gezinnen naast ons dus dat is
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:29
Orpa
Orpa is offline
Rechts: een gezin van 5 mensen. 1 jongen van 11, 1 meisje van 18 en een jongen van 22. Die oudste jongen is geestelijk gehandicapt. Ze hebben een kat, Sieben, die altijd ff komt knuffelen als ik thuis kom uit school. oh ja, en ze hebben een konijn, maar die loopt al maanden los door de straat.

Rechts: niemand, we hebben een hoekhuis
Oud 06-05-2003, 20:38
Fantôme
Fantôme is offline
rechts --> een wiskunde leraar en de buurvrouw werkt voor het leger des heils. Op zich wel aardige mensen, zij is allen overbezorgd en hem spreek ik bijna niet.

links; vrij jonge mensen, hebben 3 jaar op de antillen gewoont.
hij zit bij de marine, heeft zij ook gezeten maar nu niet meer, weet eigenlijk niet wat ze momenteel doet.
wel aardige lui, mn ouders hebben eigenlijk meer contact met ze als ik.

-xxx-
Oud 06-05-2003, 20:40
Dminor
Dminor is offline
Ik krijg echt zo'n jaren 40 gevoel als ik deze topic doorblader

links rechts links rechts
Oud 06-05-2003, 20:42
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
geen idee, allebei mijn buren zijn net nieuw (komt het door ons )
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:45
Verwijderd
Aan de andere kant van de gang zit een chirurg die proffesioneel drumt.. hij is maar af en toe hier, meestal zit hij in hotels ofzo...

Boven me zit een kinderpsychologe die erg graag kookt.

Onder me zit aan de ene kant een stel Koreanen die hun kamer helemaal volgepakt hebben, het meisje heb ik een paar keer gezien, ze spreekt géén Nederlands, géén Engels en een heeel klein beetje Duits. De jongen heb ik nog nooit gezien, maar zo te horen van mijn vriend spreekt hij wel goed Engels. (Interessant he? )

Onder me aan de andere kant woont een tuttig meisje dat ik nog maar 2 keer gezien heb en dat niet fatsoenlijk kan groeten, ze kijkt gewoon ineens de andere kant op

Dat waren ze
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:48
Cattus
Cattus is offline
rechts---> Een berging bedrijf waar we al een aantal jaren ruzie mee hebben omdat ze ons geweldige uitzicht bederven met die klote vrachtwagens, ze 'sochtens om 8.00 uur een uur lang die vrachtwagen al aan zetten dan weer een uur uit en dan weer een half uur voor ze op te warmen en als we dan vragen of die dat ding uit kan zetten zegt die vent dat dat is om ze op te warmen... tuurlijk meneer (hoezo buren irriteren)
links---> Hele aardige buurvrouw is wel gehandicapt, maar ongeveer de aardigste vrouw ter wereld. Alleen haar man is wat vervelend en bot (speelt samen met die rechtse vrachtwagen vent onder 1 hoedje tegen ons)

dat was it
Oud 06-05-2003, 20:50
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Cattus schreef op 06-05-2003 @ 21:48:
dat was it
Bedankt voor deze nuttige bijdrage, Cattus.
Oud 06-05-2003, 21:01
Verwijderd
Links van mij - 3 paar buren. Achter mij - 2 paar buren. Rechts van mij - 1 paar buren. Tegenover mij - een hele straat vol buren. Welke wil je weten?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Links van ons: een ouder paar, zo rond de 70. Hele vriendelijke mensen
Rechts van ons: Hollanders, wonen er pas 3 jaar of zo. Zijn uit Dordrecht verhuisd omdat die pa een baan kon krijgen bij de DSM of zoiets... hebben we niet veel contact mee, maar die hebben ook wel een zoon even oud als ik en een dochter zo oud als mijn zussie. Maar kheb er bijna geen contact mee.
Oud 06-05-2003, 21:07
Verwijderd
Onder mij: hele rare vrouw (mijn zusje )
Links schuinonder: hele rare mensen...
Links boven: stampkonijnen.
Rechts onder: zoon van de buurtpolitie
Rechts boven: de buurtpolitie (nah, daar lijkt het op, die vrouw zit de hele dag voor het raam en bij het minste of geringste staan ze buiten ed, ze letten iig goed op )
Overburen: heb ik niet echt; een park
Achterburen: ik zou niet weten wie daar wonen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Links: een stel aso's afkomstig uit Rotterdam dat hier sinds september woont, vrouw met twee dochters, een van 9 en een van 12. We mogen altijd meegenieten van hun muziek (niet mijn smaak, Ketchup song en dat soort zooi, midden in de nacht )

Rechts: een jong gezinnetje waar we goed mee om gaan, twee kinderen, een jongetje van drie en een half een een meisje van vijf maanden, ik pas wel eens op die kinderen. Ze kweken paardebloemen in hun achtertuin en het gras staat een meter hoog maar verder zijn het gezellige mensen waar we bijna nooit last van hebben.
Oud 06-05-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-05-2003 @ 22:16:
Links: een stel aso's afkomstig uit Rotterdam dat hier sinds september woont, vrouw met twee dochters, een van 9 en een van 12.
Ey, wat is er mis met Rotterdam?

Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:18
Phileine
Phileine is offline
Thuis:
Rechts: Mensen die met pensioen zijn, de hele dag in de tuin werken en teveel drinken.
Links: Een vrij jong stel dat ergens ver weg familie is en die ik niet bijzonder graag mag.

Kamer:
Rechts: Bart, die zich altijd steevast "De buurman" noemt. Beetje kortaf, wel iemand waarop je kunt bouwen als het erop aankomt. (Volgens mij.)
Links: Erik, als ik het goed onthouden heb en die volgens mij niet veel zegt.
Oud 06-05-2003, 21:19
blackfairy
blackfairy is offline
links een buurman die is gescheiden met zijn vrouw.. hij is een jaartje of 28 geloof ik ... en heeft wat met de buurvrouw die 2 huizen verderop woont en een goede vriendin van mn moeder is

rechts is geen huis..
Oud 06-05-2003, 21:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2003 @ 22:17:
Ey, wat is er mis met Rotterdam?

Niks mis met Rotterdam (mn vader komt er zelfs vandaan ) maar die mensen hebben daar in een of andere winkelstraat gewoond en zijn dus ongeveer 24 uur per dag herrie om zich heen gewend en als ze praten (=schreeuwen) dan kunnen wij ze letterlijk verstaan, de tv staat ook altijd knoerthard en midden in de nacht gaan ze soms ineens muziek draaien, als je dan eindelijk slaapt wordt je 's morgens stervensvroeg weer uit bed gedrild door jawel, hun muziek.
Oud 06-05-2003, 21:28
qghp
qghp is offline
Ik weet dat er links en rechts weduwes wonen, maar ik ken ze verder niet
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:10
Balance
Balance is offline
links een getrouwd stel dat ik al 16 jaar ken. hebben 3 dochters, waarvan d'r nog één thuiswoont (21) en de andere 2 (24 en 26) zijn 't huis uit.

rechts een getrouwd stel dat ik inmiddels 5 jaar ken. ze hebben 2 zonen van 12 en 15. Hebben allebei een kutstemmetje, maar verder zijn ze gewoon aardig.
Oud 06-05-2003, 22:11
Thomas
Thomas is offline
Linkerburen: niet bijzonder slimme mensen, maar verder wel aardig.

Rechterburen: ik spreek ze zelden, maar ze zijn ook best aardig.

Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:46
BBEM
BBEM is offline
aan de ene kant woont een gezin waar we nogal eens wat gezeik mee hebben gehad in het verleden erg vervelende dochter hebben ze. en aan de andere kant.. daar staat helemaal niets
Oud 06-05-2003, 22:49
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
mijn vriendje en 3 andere jongens
Oud 06-05-2003, 22:57
Verwijderd
Rechts: eikels van mensen, bah!!! Ik ga niet uitleggen waarom want dan ben ik over een uur nog aan t uitleggen en schelden.
Linx: herten.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:57
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
links: een excentrieke egocentrische psychiater die veel nieuwe 'vriendinnen' heeft sinds z'n vrouw gestorven is

rechts: plastische chirurg die ik zelden zie

rechtover mij: een kunstschilder die graag naakt rondloopt en zeker voor zijn raam, absoluut niet lief en ik duik weg als ik hem zie op straat

m'n achterbuur: moordenaar van een van mijn ex-katten

leuk dus
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:59
vrijgezel
vrijgezel is offline
links van ons een stelletje dat er nu een jaar woont en zij is in verwachting van hun eerste kind.
zij is heel verlegen en hij lult je de oren van je kop
allemaal wel heel aardig.

recht: een stel die ik zie als mijn opa en oma, zijn allebei 70 maar wel modern kan over alles met hun praten en kom er vaak twee keer of meerdere keren per week, maar nu heb ik net te horen gekregen dan mijn buurvrouw dus gaat sterfen, dat is dus wel erg klote. mjah.
Oud 06-05-2003, 23:02
Gwinnie
Gwinnie is offline
hmm.. rechts hele aardig toffe mensen

links ook, maar wel beetje vreemd... die man geeft cursussen in t leven 'de levensdraad' etc.
'genieten van t leven' met zo'n bord in de tuin
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:29
Verwijderd
Heel nette natuurlíjk,.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 02:05
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
links heel vreemde mensen die ik in mijn leven 3x gezien heb ofzo en ze hebben een heel groot yin en yang teken in de tuin laten zetten en er komen vreemde geluiden uit hun huis.
rechts 2 oude mensen die de hele dag niks anders doen dan in de tuin zitten
Oud 07-05-2003, 06:17
tsx
tsx is offline
Links: een vrouw die elke dag haar ramen en auto wast.
Rechts: Een gezin dat het nodig vind om om 2:00 's nachts te boren
Oud 07-05-2003, 07:34
Qamra
Qamra is offline
Met je neus naar de voordeur;

Rechts; asociale mensen, hebben duiven en hebben met de bouw en sloop van hun oude duivenhok onze schutting gesloopt. Nu staat er een nieuw hok dat veel te hoog is om zonder vergunning gebouwd te worden; hebben ze toch gedaan, toen hebben ze toch maar een vergunning gehad "omdat het er nu toch al stond". Hun middelste kind is overleden aan uitdroging toen ze ziek was. Hun oudste kind is nu puber en ONTTIEGELIJK ARROGANT. Altijd harde muziek en het liefste op de repeat.

Links; wel aardige mensen, hebben ook de muziek wel eens hard (vooral in de zomer als je rustig buiten wil zitten ). Hun zoontje is bloody irritant met zijn skateboard (ik dacht dat hij irritant was met een skateboard mét wielen, maar nu heeft hij zijn wieltjes erafgehaald en dát maakt pas een herrie)
Oud 07-05-2003, 08:12
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
rechts: stinkend rijke mensen, wel aardig.. alleen de buurvrouw heeft een irritante kutstem. al zou k in de kelder gaan zitten met n koptelefoon op dan hoor k haar nog
ze hebben een varkensslachterij, alleen ze zijn gefuseerd dus nu is het alleen nog kantoor en stallen ze af en toe vrachtwagens. maja dit is ook een stuk van ons huis af aangezien het hele blok hier haast van hun is.

linx: erg aardige mensen, hebben een sportzaak gehad en hebben deze verkocht. zijn nu wat aan het verbouwen enzow. geen last van meestal, een enkele keer dat ze om 8 uur op t dak staan op zaterdag

owjah iemand die ik eigenlijk nooit zie maar een dikke hekel aan heb.. de overbuurvrouw echt zown chagrijnig mens dat de hele dag achter de geraniums zit alles in de gaten te houden. behalve als d'r ingebroken wordt heeft ze toevallig nix gezien
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 08:17
Anne
Anne is offline
Links: geen
Rechts: een ontzettend gave buurjongen die ook rondloopt hier onder de naam bartje ofzo. [NOTE] Zo ontzettend gaaf is hij niet [/NOTE]
Oud 07-05-2003, 09:20
BELLEKE
BELLEKE is offline
Links: ouder koppeltje, heel lieve man, maar de vrouw.. je moet nog maar buiten komen en ze komt al naar buiten om een babbeltje te maken.. babbeltje wordt dan meestal nog een lange babbel en dan vlucht je liefst weg..

Rechts: iets ouder koppel, de vijf kinderen zijn net van huis weg..

overburen: lieve mensen, hebben twee honden, katje en ze heeft net n kleintje..

We wonen in zo'n straat van tien huisjes en iedereen kent er iedereen, dat is wel leuk...
Oud 07-05-2003, 09:21
Veenbes
Veenbes is offline
Links: ouder echtpaar, kinderen en kleinkinderen komen elk weekeinde op bezoek en de rest van de week werken ze in de tuin.
Rechts: leuk, man en vrouw met drie (jonge) kinderen, van die schattige meisjes die de straat vol stoepkrijten en willen leren fietsen.
Geloof dat ik wel geluk heb, te lezen aan de reacties hiervoor over lawaai... geen last van.
Oud 07-05-2003, 09:24
Rioto
Rechts: vaage lui , buurman pas zelfmoord gepleegt
links: stille lui , zijn erg opzich zelf , en spreek ik dus echt nooit.
Tegenover : relaxte lui die komen ook vaak bij ons over de vloer
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:33
10.45
10.45 is offline
Links: nieuwe buren, houden van veel spullen in de tuin, molens, beeldjes, vogelhokjes, rammeldingen enz maar ze zijn toch best aardig.
Rechts: man van 60 en zn vrouw van 30 met 2 kleine kinderen. Die zijn echt niet helemaal normaal, maar wel grappig.
Oud 07-05-2003, 10:39
mleen
mleen is offline
links: mensen die er al net zo lang als ons wonen (22 jaar ) zijn wel aardig, ik zie ze niet vaak.

Rechts: mensen met een drumstel en een autoradio en hiphopschreeuw muziek en vervelende vrienden. En een van die dingen hoor je altijd. het liefst al om 7 uur s'ochtends En ze willen niet meer dat we aan de deur komen, we moeten maar naar de politie..

Tegenover ons: Vage mensen met overdreven veel sloten en vaagheid.. Wij maken er altijd grapjes over maar ik heb ze nog nooit gesproken

Achter ons: mesnen met een windgong die heel boos worden als je hem eraf haalt
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:47
Verwijderd
mja links, die mensen vinden het leuk om op zondagochtend om 8 uur Jesus Christ Superstar af te spelen op het hoogste volume, of gaan rond dezelfde tijd gitaar/elektrisch orgel spelen.
rechts woont 1 man, zie m bijna nooit, hij maakt ook geen lawaai ofzo. heeft wel een hele vette auto, zo'n oldtimer, en z'n kat is praktisch geadopteerd door de bejaarden tegenover ons.

en dan hebben we nog onderburen die ook onze bovenburen zijn, die maken gelukkig bijna nooit lawaai en klagen ook nooit verder is het zo'n typisch net-samenwonend yuppenstelletje
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:50
Verwijderd
links: studenten
rechts: studenten
boven: studenten
onder: studenten
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 11:54
Upke
Upke is offline
Rechts: Ken ik niet, lijken wel saaie piemels.
Andere rechts: Gezellige buren met leuke mensen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:25
MissMorena
MissMorena is offline
ik woon op een hoek dus ik heb 1 paar buur naast me wonen en dat zijn oudejs echt nix aaan bah
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:28
Breg
Breg is offline
ik woon ook op een hoek en ik weet dat de buren een man en een vrouw van ergens in de dertig zijn en de vrouw kort haar heeft, daar houdt het wel ongeveer op.
Reageren

Regels voor berichten