Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2003, 13:15
summer1986
summer1986 is offline
Natuurlijk is 'leukste meiden/jongens' nogal verschillend per persoon. Ik kon ook kiezen voor knap/populair maar dan zit ik met hetzelfde dilemma.

Dit citaat is van een wanhopige vriendin van mij. Ze zij dit na een avond stappen.

Nu vraag ik mij af: zijn jullie het hiermee eens? En: waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2003, 13:18
tacidvs
tacidvs is offline
Nou, wie zegt er als eerste dat het klopt omdat ie bezet is?
Oud 30-06-2003, 13:20
Firestone
Firestone is offline
bah.. ik wilde zeggen dat t niet klopt omdat ik niet bezet ben...

is t zo voor de hand?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:27
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Klopt niet, ik ben nog nie bezet
Oud 30-06-2003, 13:28
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
En nu even serieus: Ik denk dat het per persoon verschilt of het klopt. Het is maar net wat jij leuk vind, maar dis ook zon standaard antwoord waar je geen drol mee kan.
Oud 30-06-2003, 13:31
Verwijderd
klopt niet, want mijn vriend is de leukste jongen en die was nog niet bezet toen ik hem leerde kennen...

maar verder klopt het denk ik wel, waarom???
omdat ze leuk zijn, veel meisjes kennen ze en ze hebben veel te kiezen, en dan zit er altijd wel wat leuks bij...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:54
AtHell
AtHell is offline
Nee de échte leuke meiden zijn te oud

Jewel de nyle *zucht*

Oud 30-06-2003, 13:55
Verwijderd
Ik ben het er zeker niet mee eens. Als ik mijn omgeving alleen al kijk, zie ik dat de leukste, mooiste en intelligentste meisjes allemaal vrijgezel zijn. Die hebben namelijk helemaal geen zin in een relatie, in een beperking van hun autonomie en het opgeven van bepaalde vrijheden. En terecht

Het zijn juist de onzekere meisjes die bescherming zoeken, die zich snel en vaak in 'serieuze relaties' storten.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:56
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 30-06-2003 @ 14:54:
Nee de échte leuke meiden zijn te oud

Jewel de nyle *zucht*

Gauge is pas 19
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:00
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2003 @ 14:56:
Gauge is pas 19

Ja ? Dan maak ik wel een kans

Ik vraag me af hoe oud Thabitha is :/
Oud 30-06-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2003 @ 14:55:
Ik ben het er zeker niet mee eens. Als ik mijn omgeving alleen al kijk, zie ik dat de leukste, mooiste en intelligentste meisjes allemaal vrijgezel zijn. Die hebben namelijk helemaal geen zin in een relatie, in een beperking van hun autonomie en het opgeven van bepaalde vrijheden. En terecht
Hier sluit ik me bij aan. Ik ken zoveel leuke vrijgezelle meisjes, jongens ook trouwens..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:05
Verwijderd
Ik denk begin dertig...de meeste wat bekendere dames zijn allemaal eind twintig, begin dertig.

Nee, geef mij maar de nieuwe garde, Amee Donovan bijvoorbeeld...*zucht*
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:08
AtHell
AtHell is offline
Ik moet zeggen dat het verleidelijk is om een mogelijke toekomst als advocaat gedag te zeggen en 'the bizness' in te gaan.. dilemma dit :/
Oud 30-06-2003, 15:01
Manuzhai
Manuzhai is offline
Statistisch gezien is deze uitspraak natuurlijk wel te rechtvaardigen. Hoewel "leukste" niet geheel objectief is zijn er over het algemeen toch een aantal te objectiveren aspecten die worden meegenomen in een beoordeling van een persoon, en derhalve zullen mensen veelal dezelfde (andere) mensen leuk vinden. Bovendien heb ik het idee dat mensen die een relatie hebben soms uitstralen dat ze lol in het leven hebben, en daardoor aantrekkelijker lijken dan ze wellicht zouden zijn als ze geen relatie zouden hebben.

Echter: "alles kan kapot". Zeker onder de 20 zijn relaties vrij vluchtig en zullen ze snel breken als er een aantrekkelijker iemand voorbijkomt in het leven van een van beiden.
Oud 30-06-2003, 18:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Nee klopt niet, de leukste jongen van de wereld is namelijk nog niet bezet..
Oud 30-06-2003, 18:29
lieve
lieve is offline
Helemaal niet,
ik ken een hele leuke jongen... en die is al enkele maanden vrijgezel. Sommige verstaan niet hoe het komt dat hij nog steeds vrijgezel is.

En ik ken er zo nog een paar die nog steeds vrijgezel zijn, maar... ik voel me niet aangetrokken tot hen. Dus heb ik weer pech!
Oud 30-06-2003, 19:18
Spydogez
Spydogez is offline
Nee niet mee eens! Kijk dan naar jongens en meisjes die wél vrijgezel zijn, en niet alleen naar jongens/meisjes die al een vriendin/vriend hebben, en dan denken: *zucht* zij zijn leuk, zij hebben wel een relatie, en ik niet.

Open your eyes baby
Oud 30-06-2003, 19:23
Dminor
Dminor is offline
Nou, elk individu is verschillend.

De ene keer voel ik me aangetrokken tot een meisje dat niet populair is, de andere keer op een meisje dat wel populair is. En met populariteit komt vrijwel altijd ook bezet zijn.
Ik ken maar heel weinig meisjes die bewust geen relatie hebben.

Dus het verschilt per meisje.
Oud 30-06-2003, 19:23
DEChengst
DEChengst is offline
Mee eens. Je bent namelijk wel heel dom als je een toppertje opgeeft.
Oud 30-06-2003, 20:13
Pletterprater
Pletterprater is offline
Niet mee eens,
Onder leuke mensjes, versta ik mensjes die aardig zijn, lief zijn en geen vlieg kwaad zullen doen... deze mensjes kunnen ook wel eens aardig verlegen zijn en daardoor niet iemand durven te vragen voor een relatie, vrij vaak ergens in een hoekje niet zichtbaar voor de anderen verborgen, wachten zij tot iemand de lamp richting die hoek wijst en hen ploteling vind zoals de schatten die ze zijn.

Mijn vriendin daarentegen had een andere reden, nog geen relatie aant e gaan met een ander... ze is mooi, erg aantrekkelijk zelfs, intelligent, veel fantasie en een leuke lach... gewoon de perfecte vrouw (in mijn ogen dan)
Maar, voor mij had zij nog geen enkele relatie gehad... dit omdat ze de jongens in de stad waar ze woont maar eikels vind, net als eigenlijk wel zo goed als alle Italiaanse jongens. (ze woont in Italië)

Veel van die jongens zagen wel wat in haar en nog zijn er van die jongens die op de knieën voor haar gaan (letterlijk)... maar ze weet dat zij alleen voor haar utierlijk gaan en dat wilt ze niet... en toen vond ze mij online , een berichtje in een Penpall site. etc., etc.

Mijzelf noem ik niet de beste jongen, alhoewel ik wellicht wel in de categorie aardigste, liefste en romantischte hoog zal eindigen.

Mijn vriendin is overigens 18.

En natuurlijk heb je dan nog mijn broer, die heeft ook nog steeds geen vriendin en dus ook geen relatie terwijl het toch echt wel een goede kerel is.

Oftewel... meiden en jongens van Nederland... kijk wat beter, er zijn wel degelijk nog fantastische dames en heren te vinden)
Oud 30-06-2003, 20:20
Verwijderd
Nee hoor, want voor iedereen is de defenitie van leuk anders. en het is nog nooit voorgekomen dat iedereen altijd bezet was. dus ik ben het er niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 20:49
bassgirl
bassgirl is offline
nou ik vind mn vriend leuk dus dies idd al bezet ghehe
Oud 30-06-2003, 20:59
js0-
js0- is offline
ligt aan je leeftijd lijkt me....als je 25 bent zal een groot deel wel een ( vaste) relatie hebben, als je 15 bent niet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 21:38
CryptapiX
CryptapiX is offline
voor een groot deel ben ik het er mee eens..
maar ik denk dat dat juist zo opvalt omdat ze een vriend of vriendin hebben..
vaak krijg je dan heel andere uitstraling ofzow.. je straalt het gewoon uit en daardoor ben je "aantrekkelijker" voor andere..

maar er zijn ook zat leuke jongens en meidjes die nog geen vriend of vriendin hebbe..
prob is alleen dak ze niet kan vinde
Oud 30-06-2003, 23:28
Verwijderd
Neuh.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2003, 23:31
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Die stelling behoort nu officieel tot de lijst van de domste dingen die ik ooit gehoord heb..
Oud 01-07-2003, 00:12
Big Boi
Big Boi is offline
Er zit wel een kern van waarheid in... alleen dat verschilt weer van persoon tot persoon. Ik kom net uit een relatie en heb nu alweer zin in een frisse start met een nieuwe meid. Ik ben er alleen achter dat dat nog wel even zal duren, want het is moeilijk om na zo'n goede relatie toch nog in een volgende relatie vooruitgang te boeken.... en ik neem niet met zo maar iets genoegen
Oud 01-07-2003, 14:01
pessimistje
pessimistje is offline
Ik ben niet bezet, dus je stelling klopt niet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:06
Verwijderd
Argh, wat is dat toch met iedereen de laatste tijd?! 'Verstaan' mag dan wel op 'verstehen' líjken, het betekent toch echt 'horen wat iemand zegt' en niet 'begrijpen'!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:58
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-07-2003 @ 15:06:
Argh, wat is dat toch met iedereen de laatste tijd?! 'Verstaan' mag dan wel op 'verstehen' líjken, het betekent toch echt 'horen wat iemand zegt' en niet 'begrijpen'!
volgens mij komt lieve uit Belgie, misschien dat het daar gewoon is
Mjah i get yout point.. Hoewel ik me het meeste erger aan het ontbreken van leestekens en zij/zei, als mij (aarrggg)
hihih

mjah spelling is niet ieders sterkste kant
Oud 01-07-2003, 15:29
miro
miro is offline
Citaat:

Het zijn juist de onzekere meisjes die bescherming zoeken, die zich snel en vaak in 'serieuze relaties' storten.
Net alsof dat minder intelligente meiden (of jongens) niet voor zichzelf kunnen bepalen dat ze nog vrijgezel willen zijn en willen genieten van hun vrije leventje? Hoewel ze misschien geen universiteit of vwo doen hebben ze nog wel altijd het vermogen om voor zichzelf te bepalen en voor zichzelf na te denken.

O ja en mooie, leuke en intelligente meisjes zijn ook nooit onzeker en zoeken daarom ook nooit beschermingen in de armen van een jongen.

Mensen kiezen dr idd vaak om bewust vrijgezel te blijven of niet. Maar t lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dit met intelligentieniveau of mooiheid te maken heeft. T zit in je karakter, en in je manier van leven. Ook je partnerkeuze is bepalend. Want verlies je altijd je vrijheid als je een partner krijgt? Ik niet. Of getuigt dat nou weer van domheid van mijn kant.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:32
Verwijderd
Mee eens: mijn vriend is bezet.

Ik denk niet dat alle leuke jongens/meiden al bezet zijn. Wat leuk is verschilt nogal per persoon, wat dus maakt dat de stelling niet klopt en ook nooit zal kunnen kloppen (of iedereen moet opeens op hetzelfde soort jongens/meiden gaan vallen).
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 01-07-2003 @ 15:58:
volgens mij komt lieve uit Belgie, misschien dat het daar gewoon is
Mjah i get yout point..
Ze komt uit België en volgens mij is het daar iig heel normaal.

En waarom is het rot als iemand gewoon iets neer zet wat voor 100% goed is? Als het nou een fout was oid, oké, maar waarschijnlijk is het dat niet. Wij schrijven toch ook hoe we denken dat goed is, dat zal voor de Belgen ook best wel eens lastig zijn. So what? Ieder zijn eigen taal.

Klein detail:

ver·staan (ov.ww.)
1 (een spreker of het gesprokene) duidelijk horen
2 (een boodschapper of de boodschap) goed begrijpen

http://www.vandale.nl/

Het is dus zelfs taaltechnisch gezien correct.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 01-07-2003 @ 16:29:

O ja en mooie, leuke en intelligente meisjes zijn ook nooit onzeker en zoeken daarom ook nooit beschermingen in de armen van een jongen.
Da's absoluut niet waar.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 01-07-2003 @ 16:35:
Ze komt uit België en volgens mij is het daar iig heel normaal.

En waarom is het rot als iemand gewoon iets neer zet wat voor 100% goed is? Als het nou een fout was oid, oké, maar waarschijnlijk is het dat niet. Wij schrijven toch ook hoe we denken dat goed is, dat zal voor de Belgen ook best wel eens lastig zijn. So what? Ieder zijn eigen taal.

Klein detail:

ver·staan (ov.ww.)
1 (een spreker of het gesprokene) duidelijk horen
2 (een boodschapper of de boodschap) goed begrijpen

http://www.vandale.nl/

Het is dus zelfs taaltechnisch gezien correct.
Vlaams, zeker
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:29
Mystically
Mystically is offline
Mee eens, want als ze al bezet zijn, hebben ze geen oog meer voor jou. Is dus niet goed. En als het niet goed is, zijn ze niet leuk.
Oud 01-07-2003, 17:46
miro
miro is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-07-2003 @ 18:25:
Da's absoluut niet waar.
Nee, t was ook niet serieus bedoeld.... Nare Man doet alsof t wel zo is.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 18:13
Qamra
Qamra is offline
Nu wel ja, want ik heb de leukste jongen

*ontketend een zinloze discussie*

[edit]*leest d'r posts niet goed na.. *[/edit]

Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 18:27
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 30-06-2003 @ 20:18:
Nee niet mee eens! Kijk dan naar jongens en meisjes die wél vrijgezel zijn, en niet alleen naar jongens/meisjes die al een vriendin/vriend hebben, en dan denken: *zucht* zij zijn leuk, zij hebben wel een relatie, en ik niet.

Open your eyes baby
Je hebt er gelijk in. Maar het was niet voor mij bedoeld eigenlijk, ik heb op het moment geen behoefte aan een relatie. Maar diegene die wel een vriend/vriendin zoeken moeten inderdaad kijken naar de vrijgezelle meiden/jongens!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:25
Koit
Koit is offline
Nee,
Tja,
Ugh, nee serieus, ik denk niet dat alle leuksten bezet zijn.
Heel overdreven positief bekeken hebben een heleboel mensen wel iets bijzonders. Kijk als je de stelling verandert naar 'de LEKKERSTE jongens/meiden...' dan klopt 'ie
Oud 01-07-2003, 20:39
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:

Dat is ook ongeveer hoe ik er over denk.
Oud 01-07-2003, 21:08
Verwijderd
Het klinkt eigenlijk wel logisch, want de personen die opvallen en aantrekkelijk zijn krijgen sneller en meer aandacht en gaan met meer mensen om (waarschijnlijk), en zullen dus sneller ook een relatie krijgen. Er zijn namelijk veel mensen die met die personen iets willen.

De wat 'onbekendere', 'verlegenere' en/of 'minder leuke' personen vallen minder op, wordt minder naar gekeken, en die zullen dan waarschijnlijk minder snel een relatie krijgen.

Dit is wel heel oppervlakkig gezien, want pas als je dieper gaat kijken kan je pas zien of ze wel/niet leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:25
Verwijderd
Wij denken dat ze allemaal bezet zijn...

Want ze zijn leuk en lief en grappig en knap. Maar betekent niet bij voorbaat dat ze al bezet ben.

Zo ben ik op het moment hopeloos verliefd en ze is nog niet bezet ben ik achter gekomen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 12:10
Tox
Tox is offline
Zeer zeker nog niet
Oud 02-07-2003, 14:54
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 01-07-2003 @ 18:46:
Nee, t was ook niet serieus bedoeld.... Nare Man doet alsof t wel zo is.
Oooh, het was sarcasme. En ik heb het gemist. !
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 01-07-2003 @ 16:29:
Net alsof dat minder intelligente meiden (of jongens) niet voor zichzelf kunnen bepalen dat ze nog vrijgezel willen zijn en willen genieten van hun vrije leventje? Hoewel ze misschien geen universiteit of vwo doen hebben ze nog wel altijd het vermogen om voor zichzelf te bepalen en voor zichzelf na te denken.

Mensen kiezen dr idd vaak om bewust vrijgezel te blijven of niet. Maar t lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dit met intelligentieniveau of mooiheid te maken heeft. T zit in je karakter, en in je manier van leven. Ook je partnerkeuze is bepalend. Want verlies je altijd je vrijheid als je een partner krijgt? Ik niet. Of getuigt dat nou weer van domheid van mijn kant.
Sjeesj, voel je je persoonlijk aangevallen ofzo? Ik zeg alleen maar dat in mijn omgeving het de intelligentste meisjes zijn die het langst vrijgezel blijven of zijn gebleven. En ik durf zeker wel te beweren dat er inderdaad een verschil zit tussen de hoeveelheid lange, serieuze relaties en de leeftijd waarop die het eerst aangegaan worden en iemands intelligentie. Dan moet je niet meteen de universiteit erbij halen, het is meer een algemeen soort intelligentie. Je kunt de Psychologie Magazine er vaak genoeg op naslaan, het is gewoon een statistisch feit. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat wil niet zeggen dat de regel niet klopt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:28
Verwijderd
De leukste jongen in mijn ogen op dit moment is inderdaad bezet.... Hij is mijn vriend namelijk, dus dat is dan goed

Maar ik denk dat wanneer je hopeloos vrijgezel bent (als in; je wíl een vriend(in), je wíl niet alleen zijn) dan kan het best zo lijken... Maar misschien omdat je je dan teveel concentreert op iets wat je niet kan krijgen. Er lopen ook leuke jongens/meiden rond die níet bezet zijn, alleen zie je die op dat moment niet, omdat je dus aan 'stelletjes' denkt en alleen jongens/meiden in stelletjes zíet (want dat is wat je wil, een stelletje zijn).
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 16:08
horsepills
horsepills is offline
in het geval van mijn vriendin is de leukste mevrouw bezet, maar verder vben ik het met de stelling oneens...Naar mijn mening heeft iedereen wel een leuke kant ofzo. Misschien kan ik daarom met veel mensen ook praten enz..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 21:29
Verwijderd
Als je geen mogelijkheden ziet, zitten je ogen dicht.

Er zijn wel leuke jongens/meiden en er zit er vast wel een tussen voor haar. Ze heeft 'm alleen nog niet gevonden.

cliché maar waar.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:43
Piccola
Piccola is offline
De jongens die ik het leukst vind zijn meestal niet bezet, ze willen me gewoon niet.. Ik ben een geweldige kneuzenmagneet! Maar goed, niet getreurd, op een dag...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten