Advertentie | |
|
![]() |
|
Statistisch gezien is deze uitspraak natuurlijk wel te rechtvaardigen. Hoewel "leukste" niet geheel objectief is zijn er over het algemeen toch een aantal te objectiveren aspecten die worden meegenomen in een beoordeling van een persoon, en derhalve zullen mensen veelal dezelfde (andere) mensen leuk vinden. Bovendien heb ik het idee dat mensen die een relatie hebben soms uitstralen dat ze lol in het leven hebben, en daardoor aantrekkelijker lijken dan ze wellicht zouden zijn als ze geen relatie zouden hebben.
Echter: "alles kan kapot". Zeker onder de 20 zijn relaties vrij vluchtig en zullen ze snel breken als er een aantrekkelijker iemand voorbijkomt in het leven van een van beiden.
|
![]() |
Helemaal niet,
ik ken een hele leuke jongen... en die is al enkele maanden vrijgezel. Sommige verstaan niet hoe het komt dat hij nog steeds vrijgezel is. En ik ken er zo nog een paar die nog steeds vrijgezel zijn, maar... ik voel me niet aangetrokken tot hen. Dus heb ik weer pech!
|
Nee niet mee eens! Kijk dan naar jongens en meisjes die wél vrijgezel zijn, en niet alleen naar jongens/meisjes die al een vriendin/vriend hebben, en dan denken: *zucht* zij zijn leuk, zij hebben wel een relatie, en ik niet.
Open your eyes baby ![]()
|
Nou, elk individu is verschillend.
De ene keer voel ik me aangetrokken tot een meisje dat niet populair is, de andere keer op een meisje dat wel populair is. En met populariteit komt vrijwel altijd ook bezet zijn. Ik ken maar heel weinig meisjes die bewust geen relatie hebben. Dus het verschilt per meisje.
|
![]() |
Niet mee eens,
Onder leuke mensjes, versta ik mensjes die aardig zijn, lief zijn en geen vlieg kwaad zullen doen... deze mensjes kunnen ook wel eens aardig verlegen zijn en daardoor niet iemand durven te vragen voor een relatie, vrij vaak ergens in een hoekje niet zichtbaar voor de anderen verborgen, wachten zij tot iemand de lamp richting die hoek wijst en hen ploteling vind zoals de schatten die ze zijn. Mijn vriendin daarentegen had een andere reden, nog geen relatie aant e gaan met een ander... ze is mooi, erg aantrekkelijk zelfs, intelligent, veel fantasie en een leuke lach... gewoon de perfecte vrouw (in mijn ogen dan) Maar, voor mij had zij nog geen enkele relatie gehad... dit omdat ze de jongens in de stad waar ze woont maar eikels vind, net als eigenlijk wel zo goed als alle Italiaanse jongens. (ze woont in Italië) Veel van die jongens zagen wel wat in haar en nog zijn er van die jongens die op de knieën voor haar gaan (letterlijk)... maar ze weet dat zij alleen voor haar utierlijk gaan en dat wilt ze niet... en toen vond ze mij online ![]() Mijzelf noem ik niet de beste jongen, alhoewel ik wellicht wel in de categorie aardigste, liefste en romantischte hoog zal eindigen. Mijn vriendin is overigens 18. En natuurlijk heb je dan nog mijn broer, die heeft ook nog steeds geen vriendin en dus ook geen relatie terwijl het toch echt wel een goede kerel is. Oftewel... meiden en jongens van Nederland... kijk wat beter, er zijn wel degelijk nog fantastische dames en heren te vinden)
|
voor een groot deel ben ik het er mee eens..
maar ik denk dat dat juist zo opvalt omdat ze een vriend of vriendin hebben.. vaak krijg je dan heel andere uitstraling ofzow.. je straalt het gewoon uit en daardoor ben je "aantrekkelijker" voor andere.. maar er zijn ook zat leuke jongens en meidjes die nog geen vriend of vriendin hebbe.. prob is alleen dak ze niet kan vinde ![]()
|
Er zit wel een kern van waarheid in... alleen dat verschilt weer van persoon tot persoon. Ik kom net uit een relatie en heb nu alweer zin in een frisse start met een nieuwe meid. Ik ben er alleen achter dat dat nog wel even zal duren, want het is moeilijk om na zo'n goede relatie toch nog in een volgende relatie vooruitgang te boeken.... en ik neem niet met zo maar iets genoegen
||
Citaat:
![]() Mjah i get yout point.. Hoewel ik me het meeste erger aan het ontbreken van leestekens en zij/zei, als mij (aarrggg) hihih mjah spelling is niet ieders sterkste kant ![]()
||
Citaat:
O ja en mooie, leuke en intelligente meisjes zijn ook nooit onzeker en zoeken daarom ook nooit beschermingen in de armen van een jongen. Mensen kiezen dr idd vaak om bewust vrijgezel te blijven of niet. Maar t lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dit met intelligentieniveau of mooiheid te maken heeft. T zit in je karakter, en in je manier van leven. Ook je partnerkeuze is bepalend. Want verlies je altijd je vrijheid als je een partner krijgt? Ik niet. Of getuigt dat nou weer van domheid van mijn kant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mee eens: mijn vriend is bezet.
Ik denk niet dat alle leuke jongens/meiden al bezet zijn. Wat leuk is verschilt nogal per persoon, wat dus maakt dat de stelling niet klopt en ook nooit zal kunnen kloppen (of iedereen moet opeens op hetzelfde soort jongens/meiden gaan vallen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom is het rot als iemand gewoon iets neer zet wat voor 100% goed is? Als het nou een fout was oid, oké, maar waarschijnlijk is het dat niet. Wij schrijven toch ook hoe we denken dat goed is, dat zal voor de Belgen ook best wel eens lastig zijn. So what? Ieder zijn eigen taal. Klein detail: ver·staan (ov.ww.) 1 (een spreker of het gesprokene) duidelijk horen 2 (een boodschapper of de boodschap) goed begrijpen http://www.vandale.nl/ Het is dus zelfs taaltechnisch gezien correct. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nu wel ja, want ik heb de leukste jongen
![]() *ontketend een zinloze discussie* [edit]*leest d'r posts niet goed na.. ![]()
Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 19:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nee,
Tja, Ugh, nee serieus, ik denk niet dat alle leuksten bezet zijn. Heel overdreven positief bekeken hebben een heleboel mensen wel iets bijzonders. Kijk als je de stelling verandert naar 'de LEKKERSTE jongens/meiden...' dan klopt 'ie ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het klinkt eigenlijk wel logisch, want de personen die opvallen en aantrekkelijk zijn krijgen sneller en meer aandacht en gaan met meer mensen om (waarschijnlijk), en zullen dus sneller ook een relatie krijgen. Er zijn namelijk veel mensen die met die personen iets willen.
De wat 'onbekendere', 'verlegenere' en/of 'minder leuke' personen vallen minder op, wordt minder naar gekeken, en die zullen dan waarschijnlijk minder snel een relatie krijgen. ![]() Dit is wel heel oppervlakkig gezien, want pas als je dieper gaat kijken kan je pas zien of ze wel/niet leuk zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De leukste jongen in mijn ogen op dit moment is inderdaad bezet.... Hij is mijn vriend namelijk, dus dat is dan goed
![]() Maar ik denk dat wanneer je hopeloos vrijgezel bent (als in; je wíl een vriend(in), je wíl niet alleen zijn) dan kan het best zo lijken... Maar misschien omdat je je dan teveel concentreert op iets wat je niet kan krijgen. Er lopen ook leuke jongens/meiden rond die níet bezet zijn, alleen zie je die op dat moment niet, omdat je dus aan 'stelletjes' denkt en alleen jongens/meiden in stelletjes zíet (want dat is wat je wil, een stelletje zijn). |
![]() |
|
|