Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoe de stoeltjes in het uitvak zijn maar voor sommige mensen wel dus doe dan maar idd een uitvak met goeie stoeltjes. De ME bij uitwedstrijden is in de meeste gevallen ook niet zo aardig. ![]() En voor de meest domme dingen kun je tegenwoordig opgepakt worden en SV krijgen.(wildzeiken)
||
Citaat:
Ouwe zooi klopt inderdaad wel (ondergetekende herinnert zich ineens het oude stadion van Heracles waar de Chinees een betere omzet draaide dan rubberen gehaktballenverkoper in het stadion), maar ik vind dat een ouwe zooi (oftewel traditie) z'n charmes heeft. Kan bovendien nog eens van pas komen bij bepaalde wedstrijden, al denk ik dat dat er nu ook vanaf is! En verder kan ik over elke club in Nederland wel een verslag gaan doen, maar het komt overal een beetje op hetzelfde neer. Elke uitwedstrijd is mooi, al waren ze vroeger (twee/drie jaar terug) een stuk mooier! Toen je nog gewoon de hele middag op het terras van de Kabouter kon zitten en andere café's in Nederland. Mijn negatieve bevindingen wat uitwedstrijden betreft is het spelen op vrijdagavond en het idee van ons bestuur/KNVB om elke uitwedstrijd om te dopen naar een verplichte combi. Maakt het reizen in een groep vrijwel onmogelijk (tenzij je graag de nacht elders wil doorbrengen of geen voetbal wilt zien) en maakt het reizen in een klein groepje ook al best lastig. Werk, files, betere beveiliging, stillen uit Apeldoorn/Deventer en stewards die beter het woord 'matennaaier' op hun jas kunnen dragen. Maar ach, elke week met 60 man naar een uitwedstrijd was leuk. Met een select groepje, goede jongens gewoon rustig voetbal kijken heeft ook wel wat. Hoe je het ook went of keert, hoe het uitvak ook mag zijn, hoe het voetbal ook was, het is en blijft iets om naar uit te kijken. Op naar AGOVV.....!! |
![]() |
|
Feyenoord uitvak: Goed zicht, alleen te kleine eettent en alles was ook nog eens koud. Toiletten ook veel te weinig, 4 in totaal!
Ajax uitvak: Zicht slecht, teringeind sjouwen, rest was wel goed
||
Citaat:
||
Citaat:
ja dat klopt meestal zijn de wedstrijden die door ons veel bezocht worden eigen-vervoer, twente, hoerenveen en zwolle, en verder is het eigenlijk vrij weinig dat mee gaat.
|
![]() |
Uitvakken in Nederland, goor vies, slecht zicht, te klein, teveel M.E. enz
We kijken graag naar Engeland als het gaat om de voetbalwet, misschien kunnen we ook naar Engeland kijken als het gaat om uitsupporters. Gewoon 3.000 man uitsupporters op een totale capaciteit van 25.000, hier mogen er 900 naar Vitesse. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Vorig jaar alleen Fortuna uit gedaan. Zat niet in het uitvak, gewoon met een paar vrienden tussen de Zitterd-supporters in
![]() Niet echt gezellig, maar wel lekker een verwarmde tribune ![]() ![]() Wilde ook naar VVV uit gaan, maar toen had ik net kerstdiner met mijn stage die avond. Als ik een auto heb of misschien op kamers een paar jaar later zit, ga ik wat meer naar uitwedstrijden... ![]()
||
Citaat:
Het uitvak (niet al te klein) zit altijd vol en huisjes huren op Centre Parcs vlakbij (behalve voor mensen met een Centre Parcs-verbod) is ook altijd heel gezellig! Beetje zenuwachtige politie/ME alleen. Met name de paarden krijgen er erg veel lichaamsbeweging. Nooit met 60 man buiten de combi omreizen en kaartjes halen voor hun 'fanatieke vak', want dan worden ze heel zenuwachtig in Emmen!! Helaas heeft Emmen wel een typerend Nederlands stadion. Met zo'n gracht waardoor je meters van het veld af zit! En die glazen geven me ook het idee dat ik bij de McDonalds zit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Het Grote kwalificatie WK 2006 Topic USPalermo | 236 | 21-09-2005 14:12 | |
Vrije tijd |
Geschiedenis van supportersvakken. RHCP_NAC | 4 | 04-03-2004 18:43 | |