Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Poeh ik zou er niet zo'n groot drama van maken. Het is maar tv, en uiteindelijk vindt hij jou toch wel de liefste! Maar hij mag toch wel een mening hebben over andere meisjes?!
Opzich snap ik je reactie wel, en gelukkig doet mijn vriendje dat eigenlijk nooit, maar toch zou ik er niet zo zwaar aan tillen als ik jou was! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
was ook een beetje offtopic, maar sommige meiden zijn echt wel zo onzeker over dingen waar ze helemaal niet onzeker over hoeven te zijn en om ze dan nog gerust te stellen vind ik een beetje onnodig, terwijl dat soort meiden dat wel van je verwachten. Want het is nou eenmaal best wel hard als zo'n meid zegt:"Tsja ik heb ook best wel een dikke kont" (als ze die niet heeft) en dan om er op terug te zeggen:"Ja, je hebt idd best wel een dikke kont" Daar maak je ze alleen maar onzekerder van.
|
Mijn vriend doet dat helemaal niet. Ik ben soms juist diegene die flauw tegen hem begint van ohw dat is ech wel een mooi meisje vind je niet en dan een *lief evil kijk gezicht lachje*
![]() En al zou mijn vriend het doen, ik zou het niet erg vinden. Kijken mag
|
![]() |
uhmz..ja das kut..mij lijkt het ook nie echt leuk hoor..
zow van ja *mMm* en ik dan.. maar ik zou er niet mee zitte.. ik bedoel ja..als hij da vind..dan vind hij had en ja als op de tv echt een lekker kontje is ![]() ![]() alleen ik zou nie gaan gille net als hem maar wel denke van ja ![]() is wel zow ![]() maar ik denk wel dak um ff vast pak en um een knuffel geef van ik is er ook nog ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou wel willen dat hij er eerlijk over zou zijn. Ik wil altijd alles weten. Maar ik denk eigenlijk dat ik meer naar meisjes zit te kijken dan hij..
![]() Dan moet ik altijd nog een paar keer vragen van "vind je ook niet?" en dan komt er heel voorzichtig een antwoord. |
![]() |
|
Ik herken het enigszins. In mijn geval is het geen onzekerheid.
Eerder egoïsme, ik wil de mooiste vrouw zijn voor hem, hij moet mij verkiezen boven alle andere vrouwen want ik ben de beste/mooiste. Natuurlijk zijn dit irreëele ideëen, daarom schenk ik er maar niet teveel aandacht aan. Maar ik moet toegeven dat dit soms best lastig kan zijn. |
![]() |
|
Mm ja herkenbaar...ik vind het ook echt totaal niet leuk, voel me ook zo.
Het punt is alleen dat ik het vooral kut vind dat ik me zo voel. Ik wil helemaal niet me onzeker voelen of jaloers zijn, kvind dat echt idioot ofzo van mezelf. Omdat ik toch zijn vriendin ben en hij mij lief en leuk vind enzo. Maarja..ik kan het niet echt helpen, heb het al geprobeerd te onderdrukken ![]() *bah*
||
Citaat:
waaah! dit is wel heel herkenbaar, zeg! ![]()
|
Verwijderd
|
jee meisjes zijn net zo erg met dat gezemel over "dat lekkere ding" etc, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Ik weet dus gewoon dat ze--> jongens, dr geen fliker van menen(meestal), en voor mijn vriend dat ik de enige ben voor hem en dat DAT nu eenmaal maar een kont op tv is...
![]() *zucht* Zou mijn vriend echter wel zulke reacties gaat uitblaaten (en dat ook regelmatig doen) kan hij toch rekenen op een snauw van mij omdat ik dat gewoon niet vind getuigen van veel respect voor mij (ook al is het dan een meisje op tv) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |