Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat krijgen ze op de middelbareschool pas! het zijn nog kleine kinderen hoor die horen zich bezig te houden met pokemon ofzo...
||
![]() |
Citaat:
Gezondheid (sport, eten, ziektes). |
![]() |
|
Een leuk/interessant onderwerp voor een website... *hoofd*
Middeleeuwen, maar dat was al genoemd geloof ik. Jip en Janneke. ![]() ![]() Snoep, hoe het gemaakt wordt enzo.
||
Citaat:
Naam mijn mening voorlichting op het middelbaar onderwijs een beetje laat.... Het het is natuurlijk een hele uitdaging om zo'n onderwerp goed te communiceren naar kleine kinderen..
|
huisdieren, hoe je er mee om moet gaan enzo (zodat er heel wat minder katten aan hun staart worden getrokken en konijnen aan hun oren opgetild worden
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En basisschool is tot een jaar of 12, hè, voor degene die dat vergeten mochten zijn. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Boekjesonderwerpen die ik ook leuk vond: Kansberekening, microbiologie (plaatjes van dingen onder de microscoop enzo ![]() Ik was een nerdmeisje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wij hadden altijd van die docu-boekjes, en ik lees er altijd een heleboel. Maar je moest over ééntje een spreekbeurt houden, en dat was nooit leuk. Misschien ook wel leuk: over de Koningen en WA en Maxima enzo. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wij moesten altijd werkstukken maken over die boekjes. Alle opdrachten die er in stonden maken en dan een voorkant tekenen en in een mapje inleveren. Ennn, ik herinner me opeens dat ik het onderwerp 'insecten eten' ook heel interessant vond. Welke insecten, in welke landen, op welke manier, enzovoort. Omdat ik het zo vies vond. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb denk ik alle dierenboekjes doorgelezen die ze daar hadden. En dat waren er nogal veel. Verveelde me een beetje. ![]() ![]() ![]() Nog een onderwerp (anders gaat het zo off-topic he? ![]() Spelletjes van vroeger. Hoepelen enzo. ![]()
|
Misschien kun je er een kleine taalles opzetten ofzo?
Een paar Franse, Duitse of Engelse zinnen of woorden misschien?Ik vond het altijd leuk om iets te kunnen zeggen in een vreemde taal. ![]()
|
Dieren/de boerderij.
Ziektes. (Hmm.) Het ziekenhuis. Spelletjes. Natuurkundige onderwerpen. (Licht, geluid, fotografie, etc.) De middelbare school. Beroepen. (Politie, brandweer, dokter.) Internet. Leuke sites enzo. De juffrouwen en meesters. Leuke details enzo. Een online vriendenboekje. (Als dat tegenwoordig nog bestaat.) Geschiedenis. Napoleon. 1e/2e WO. Indie. VOC. De kermis. (Leuk, over attracties en over hoe suikerspinnen worden gemaakt.) Over hippe figuurtjes. Van tegenwoordig. Over zangeressen/zangers/groepen.
|
- Over 'beroemdheden' waar zij zich voor interesseren, zoals de idols-crew, K3, Avril Lavigne, etc
- Over huisdieren (maar die was al genoemd geloof ik) - Over andere landen (leefgewoontes etc. van buitenlanders)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
- Over hoe iets in elkaar zit, waar ze veel mee in
aanraking komen. (snoep, bepaald eten, speelgoed, boeken etc) - Over het forum ![]() - Over de middelbare school, of iets wat veel kinderen later willen worden - .. (en toen was mijn inspi op) Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Verwijderd | 296 | 08-04-2008 23:48 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[AK] Practische Opdracht Cultuur:HELP? Till | 2 | 24-05-2005 02:29 | |
Vrije tijd |
Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief Verwijderd | 2 | 07-05-2005 10:28 | |
Algemene schoolzaken |
Tweedefasejongeren mariek141 | 35 | 30-04-2005 16:56 | |
Liefde & Relatie |
Oppervlakkige vrienden.. bitsj | 35 | 01-11-2002 13:40 |