Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met haar meegaan naar het politiebureau, aangifte doen van ongewenste intimiteiten of aanranding (ik weet niet waar dit onder valt, dat ligt er geloof ik aan of er nog kleren zaten tussen zijn hand en haar huid). Hij zal wel een boete of werkstraf of voorwaardelijke straf krijgen.
Verder zorgen dat je er voor haar bent als ze iemand nodig heeft om mee te praten hierover. |
![]() |
|
hmzz nou er is al genoeg gezegd over je manier van typen, dus daar zal ik maar niet weer over beginnen dan.
Je zou haar kunnen helpen door met haar naar het politiebureau te gaan en aangifte te doen. En met haar praten als ze daar behoefte aan heeft. Waarom heeft ze eigenlijk niet gewoon de andere mensen in haar tent wakker gemaakt?! Of die jongen van zich af geduwt enzo....?? Het lijkt nu net of ze het zich allemaal maar heeft laten gebeuren zonder er iets tegen te doen.. Als een jongen aan je borsten zit, terwijl je dat niet wilt, dan duw je hem toch weg, en als hij door blijft gaan dan geef je toch een mep ofzo...?! Ik snap het niet..?
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor de rest mee eens. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar mijn berichten zijn verder beschaafd, netjes en goed te lezen.. Ik gebruik de leestekens, hoofdletters, let zo veel mogelijk op mijn spelling en de opmaak van mijn berichten. Dat kan je niet van iedereen zeggen.. Wie leest er nou een signature?! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 21:58 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik ''gedumpte'' vriendin helpen? elize_girl | 17 | 27-01-2005 22:08 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
help [wiskunde] hoe moet ik dit invoeren? Verwijderd | 2 | 22-03-2004 12:55 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 | |
Software & Hardware |
Hoe moet ik een publisher document omzetten naar jpg?!?! hairsprayqueen | 6 | 18-04-2002 20:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik beginnen? kimsje | 8 | 28-01-2002 17:46 |