Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 15:02
Martin
Martin is offline
Ik ben de trotse bezitter van een Sony-Ericsson T68i, een mooi toestel met Bluetooth. In mijn PC zit een Bluetooth-dongle van MSI.

Momenteel gebruik ik het programma "floAt", hiermee kan ik SMS-jes lezen, ontvangen en versturen maar ook mijn GSM laten bellen met een geselecteerde contactpersoon.

Allemaal leuk en aardig, maar het zou toch ook mogelijk moeten zijn om de PC te gebruiken als handsfree-kit i.c.m. met een headset+microfoon? Er bestaan ook immers handsfree-setjes met Bluetooth, mijn PC zou toch die taak over kunnen nemen?

Wie weet er software die ervoor kan zorgen dat ik handsfree kan bellen d.m.v. de bluetooth-verbinding van mijn GSM en PC?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2003, 19:44
Koen
Koen is offline
Jup, kan. Bluetooth voor Windows heeft standaard een service, genaamd 'Voice gateway'. Als je die inschakelt, wordt de audio van een gesprek direct doorgeschakelt naar je Pc. Met een microfoon zou je dan kunnen praten.

Ik heb 't nog niet geheel getest, maar wel een keer per ongeluk ingeschakelt, waardoor ik de stem van degene die belde ineens door m'n speakers hoorde. Vreemd is dat als je niet weet hoe het komt, maar het zou dus moeten kunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten