Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 20:18
Fantôme
Fantôme is offline
ofwel, weten jullie ouders dat jullie drugs gebruiken (als je het al gebruikt.) Maakt niet uit of het soft- of hardrugs is. MAargoed, weten ze het. Wat vinden ze ervan?! En hoe reageerden ze toen ze erachter kwamen (of heb je het gewoon verteld)?!

-xxx-
Oud 08-06-2003, 20:23
dark_poetry
dark_poetry is offline
ze weten het niet en dat wil ik zo houden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:54
-=raven=-
-=raven=- is offline
Ze weten het, en dat wil ik graag zo houden. Waarom zou je er vaag over doen? Vertel het je ouders zo snel mogelijk (thans op een goed moment ) en dan komt alles goed. Anders zit je achteraf met een hoop gezeik, waarom je altijd loog, en dat je niet te vertrouwen bent...
Oud 08-06-2003, 20:57
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
-=raven=- schreef op 08-06-2003 @ 21:54:
Ze weten het, en dat wil ik graag zo houden.
LOL. en dat wil ik graag zo houden... je kan het moeilijk terugdraaien he?!
Oud 08-06-2003, 20:58
-=raven=-
-=raven=- is offline
Oud 08-06-2003, 20:59
psilo
psilo is offline
alleen softdrugs en paddestoelen weten ze vanaf.. rest hoeven ze ook niet te weten
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:10
Verwijderd
ze denken dat ik nooit teveel drink ....
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 22:09
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 08-06-2003 @ 21:23:
ze weten het niet en dat wil ik zo houden.
idem hiere,k'denk da'k dood zou zijn moesten mijn ouwkes weten wat ik zoals doe
Oud 08-06-2003, 22:20
Verwijderd
mijn ouders weten niks van mijn drank en drugsgebruiken, al beginnen ze wel steeds meer te vermoeden. Ze horen ook verhalen over me dat ik elke week te zat ben en blablabla...dus mijn mutti al helemaal bezorgd....en ze zegt ook steeds vaker: niet blowen he...
Dus mijn vatti vind ut allemaal wat minder erg.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 23:24
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
er hangt vaak een wietlucht in huis, en mn ouders zijn niet gisteren geboren.
Oud 08-06-2003, 23:52
Verwijderd
Niet van alles.

Ze weten dat ik een keer paddo's heb gebruikt aangezien mijn broer zo snugger was om midden in een trip naar huis te fietsen, en aldaar mijn ouders tegen te komen (yay), en ik toen maar heb bekend dat ik het een tijd daarvoor ook eens gedaan had. (Alhoewel ze wel denken dat het bij één keer is gebleven )

Van mijn sporadisch xtc-gebruik weten ze niks, en dat zal ook wel zo blijven.

Wat zuipen en roken betreft: zuipen weten ze wel, (hoort dan ook min of meer bij het studentenleven ), en roken doe ik niet.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:48
neobamboom
neobamboom is offline
Ze weten het. en dat vindik niet zo erg, ze vermoeden al iets, en dus heb ik het maar verteld. Ze zijn er niet zo heel blij mee, maar ze verbieden het niet.
Oud 09-06-2003, 10:51
Verwijderd
Ze weten het en vinden het goed. Kheb zelfs samen met me pa een waterpijp gebouwt. Moest hem wel alleen zelf testen want smoken doet ie niet meer.
Maar ze denken dat ik alleen wiet doe.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 11:41
vixen
vixen is offline
ze weten het wel, en ze vinden het niet egr, als k maar niet teveel gebruik. Toen ik niet had verteld dat k paddo's had gebruikt vonden ze het wel vervelend, maar mn mamma zei dat ze die dingen ook nog wel eens wilde eten.
Oud 09-06-2003, 12:11
SpiT
SpiT is offline
ze vinden 't niet erg als ik het maar niet te vaak doe en 't liefst ook niet doordeweeks. blowen dus. ze kwamen erachter doordat m'n ma in mijn tas 'n doosje vond met wiet, vloei, tipjes, shag en 'n halve joint. dusja. dat was wel duidelijk. ik ben nu wel blij dat ze het weten. alles is nu veel makkelijker en ik hoef niet meer zoveel verborgen te houden (wel als ik het doordeweeks doe natuurlijk).
Oud 09-06-2003, 13:05
Verwijderd
ze denken dat ik het bij af en toe hou, en dan heb ik t over wiet, van drank weten ze t wel, van de rest nix
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:24
apekop123
apekop123 is offline
Mijn ouders weten het. Omdat mijn zus zo aardig was het allemaal ff te vertellen . Het is niet zo dat ze me echt probeerde te naaien ofzow. Ze vertelde gewoon eerlijk aan me ouders dat ze wel is had geslikt enz en toen vertelde ze dus ook van mij (dat ik blowde). Aan de ene kant is het rlx. Je kan eerlijk doen en hoeft niet meer zo sneaky te zijn enz.

Maar toch als ik zou mogen kiezen zou ik het weer terug draaien. Kijk me ma maakt zich nu vaak zorgen en dat wil ik dus niet.

Ignorance is a Bliss !
Oud 09-06-2003, 13:31
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Mijn moeder weet het en accepteert het (ten dele). Ze is er echter wel fel op tegen, met name wat betreft de psychedelica (vind je het gek als je vooroordelen hebt zoals 'een LSD-tripje kost 200 euro' en 'paddo's geven een trip van 5 dagen'. Maar aangezien ik 18 ben, heb ik nu het daadwerkelijke recht op zelfbeschikking, aldus mijn moeder.
Oud 09-06-2003, 14:08
megas
megas is offline
mijn ouders weten het geloof ik wel, maar ik zou verdomd zijn als ik er over zou beginnen tegen ze. Zo zit onze familie niet in mekaar. als zij vragen hebben kunnen ze die stellen, en andersom. verder bemoeien we ons niet teveel met mekaar, en dat bevalt me prima!
ach, zolang ik mara op zondag in de kerk zit...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:00
Drommels
Drommels is offline
Mijn pa heeft eens in bijzijn van mijn broertje en mij tegen een kennis verteld (zo lekker 3e persoon hè) toen ze bij het onderwerp blowen waren beland, dat als wij zouden willen blowen dat we het maar stiekem moesten doen.

Ik denk dat mijn ouders het liever niet willen weten of we blowen of niet...
Oud 09-06-2003, 21:12
Verwijderd
ze zouden me doodschoppen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 11:26
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
blowen doe ik gewoon thuis dus dat weten ze.. Ik heb weleens met mijn pa een joint gerookt, van de paddo's weten ze niks, hoeft ook niet... blowen doe ik gewoon thuis dus dat weten ze.. (net als mijn broertje)
Oud 10-06-2003, 12:39
Fantôme
Fantôme is offline
wat hebben vlele van jullie soepele ouders zeg...
Oud 10-06-2003, 14:20
Junpei
Junpei is offline
Mijn moeder weet dat ik blow maar mijn vader slaat me lam indien hij dat zou wete.
De rest weet mijn ma niet
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 14:36
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 09-06-2003 @ 14:31:
Mijn moeder weet het en accepteert het (ten dele). Ze is er echter wel fel op tegen, met name wat betreft de psychedelica (vind je het gek als je vooroordelen hebt zoals 'een LSD-tripje kost 200 euro' en 'paddo's geven een trip van 5 dagen'. Maar aangezien ik 18 ben, heb ik nu het daadwerkelijke recht op zelfbeschikking, aldus mijn moeder.
Update; m'n moeder tolereerde blowen eerst wel, maar vond het verspilling van m'n leven.

Ze is echter net teruggekomen van Pinkpop en vond de sfeer tussen alle hasjgebruikers toch wel erg relaxed, dus haar mening is aardig veranderd, zo lijkt het.
Oud 10-06-2003, 17:17
ook harrie
ook harrie is offline
mijn moeder zei net dat ik andere vrienden moet zoeken, moet stoppen met blowen, en dat ik anders mag vertrekken
Oud 10-06-2003, 19:21
Verwijderd
mijn ouders weten het niet en ik wil dat voorlopig ook zo houden
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:21
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
mmm, ze vinden het niet goed voor mn gezondheid.
verder maakt het niet echt uit geloof ik.
alhoewel ik niet graag in hun bij zijn thuis een joint ga roken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:25
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
otherside schreef op 09-06-2003 @ 12:41:
ze weten het wel, en ze vinden het niet egr, als k maar niet teveel gebruik. Toen ik niet had verteld dat k paddo's had gebruikt vonden ze het wel vervelend, maar mn mamma zei dat ze die dingen ook nog wel eens wilde eten.
Coco Bryce!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 22:15
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
In mijn hoogtijdagen brachten ze t wel eens ter sprake, maar tot een echt confronterend gesprek is het nooit gekomen. Ze hebben heus wel wat vermoed of misschien zelfs zakjes (leeg danwel gevuld) gevonden. Ik ga ze iig niet vragen of ze het weten
Ook leuk was toen mijn tante ineens binnenkwam toen de pakketjes sos op tafel lagen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 23:10
Fade of Light
Fade of Light is offline
me ouders stampen me helemaal vol gek! j/k, ik gebruik geen drugs, alleen alcohol en dat kochten me ouders gewoon, no problemo
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 09:29
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Ik weet niet of ze het weten.
Maar het is geen probleem, want het intresseert ze niet.
Ze hebben zich vroeger helemaal doodgeblowed....en soms rookt me vader een jointje op de bank.
Toch vind ik het beter als ze het niet weten.....
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 10:54
LangBaard
LangBaard is offline
geen problemen mee, ze wonen namelijk in het buitenland, laat mij maar lekker doorsmoken thuis, geld word gestort, rekeningen betaald...mah geen problemen mee, tuurlijk wel wat minpuntjes maar als je het van de pluskant bekijkt ..gewoon lekker in de woonkamer fakkel roken, zo is het al 3 jaar gaande
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 14:34
ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
woon nu op mezelf...dus doet dat lekker wel...
maar toen ik thuis woonde mocht t ook van me moeder...
kreeg ik waterpijp voor me verjaardag...en me moeder blowde ook wel eens mee, ook me oma heeft wellis meegesmoked...verder had ik geen vader, broers of zussen (die thuis woonde), tantes en ooms of neven en nichten...dus kon lekker doen wat ik wilde...
soms kocht me ma ook wel voor me, maar dan wilde ze wel meeroken omdat zij niet kon draaien...
Oud 11-06-2003, 14:57
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
ExcommunicatedAngel schreef op 11-06-2003 @ 15:34:
woon nu op mezelf...dus doet dat lekker wel...
maar toen ik thuis woonde mocht t ook van me moeder...
kreeg ik waterpijp voor me verjaardag...en me moeder blowde ook wel eens mee, ook me oma heeft wellis meegesmoked...verder had ik geen vader, broers of zussen (die thuis woonde), tantes en ooms of neven en nichten...dus kon lekker doen wat ik wilde...
soms kocht me ma ook wel voor me, maar dan wilde ze wel meeroken omdat zij niet kon draaien...

Ik gaf mijn oma een waterpijp voor haar verjaardag, ze heeft het ding 2 keer gebruikt en toen aan mij terug willen geven omdat ze niets voelde. Maar dat was niet erg, ik denk niet dat het nog echt de moeite voor haar is om stoned te worden, volgens mij valt ze dan toch gewoon in slaap Mijn ouders laten veel toe, ik mag blowen en drinken als ik het maar niet teveel doe. Helaas weten ze wel af van paddo's, maar dat heb ik sindsdien ook nooit meer gedaan.. Ik mag kweken in de tuin, en thuis blowen als ik wil onder het motto van ''anders gaat ie in de coffeeshop en op straat''. En daar hebben ze gelijk in, en ik ben dus wel blij met dit gedoogbeleid. Wat harddrugs betreft hoop ik dat ze zeker ervan zijn dat ik een sterke eigen wil heb. Dat is ook zo, heb meerdere drugs uitgeprobeerd maar er verder niets mee gedaan
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:10
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
]{ing schreef op 11-06-2003 @ 15:57:

Ik gaf mijn oma een waterpijp voor haar verjaardag, ze heeft het ding 2 keer gebruikt en toen aan mij terug willen geven omdat ze niets voelde. Maar dat was niet erg, ik denk niet dat het nog echt de moeite voor haar is om stoned te worden, volgens mij valt ze dan toch gewoon in slaap Mijn ouders laten veel toe, ik mag blowen en drinken als ik het maar niet teveel doe. Helaas weten ze wel af van paddo's, maar dat heb ik sindsdien ook nooit meer gedaan.. Ik mag kweken in de tuin, en thuis blowen als ik wil onder het motto van ''anders gaat ie in de coffeeshop en op straat''. En daar hebben ze gelijk in, en ik ben dus wel blij met dit gedoogbeleid. Wat harddrugs betreft hoop ik dat ze zeker ervan zijn dat ik een sterke eigen wil heb. Dat is ook zo, heb meerdere drugs uitgeprobeerd maar er verder niets mee gedaan

wat zou ik graag wisselen!!
Oud 11-06-2003, 16:12
Nostra
Nostra is offline
Ze weten wel dat ik weleens een p'tje neem op een feest en dat vinden ze helemaal niet erg, maar als ze erachter komen dat ik weleens wiet rook wordt ik volgens mij gelijk het huis uitgekickt Mijn pa en ma zijn echt vaag.
Oud 11-06-2003, 23:48
cha0s
cha0s is offline
Mijn ouders weten dat ik blow, en gedogen het.
(van andere zaken weten ze niets af, en dat wou ik graag zo houden. )
Oud 11-06-2003, 23:53
Mir-idiotA
me ma weet alleen dat ik veel gebowt heb, teveel drinken en meer niet.
me pa sprak ik laatst eens (zie ik nooit) en ik dacht: laten we het dan maar over drugs hebben (vind ik nogal leuk om over te hebben ) maarja, die reageerde niet echt dus ja...niet vreemd ook.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:50
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
... schreef op 08-06-2003 @ 21:18:
ofwel, weten jullie ouders dat jullie drugs gebruiken (als je het al gebruikt.) Maakt niet uit of het soft- of hardrugs is. MAargoed, weten ze het. Wat vinden ze ervan?! En hoe reageerden ze toen ze erachter kwamen (of heb je het gewoon verteld)?!

-xxx-
Mijn ouders zijn op de hoogte van 't feit dat ik wiet/hasj/smartproducts/speed/xtc en ghb gebruik.... Zolang ik het tot de weekeinden beperk, hebben ze er niet zoveel problemen mee... Krijg alleen sporadisch een preek als ik doordeweeks geestverruimende middelen gebruik...
Tja, ik ben nogal nonchalant met zaken -> longvloei en wiet die op m'n bureau slingerden... Tja, daar vloeide een openhartige converstie uit voort... Kvond 't achteraf meevallen

Joyce
Oud 13-06-2003, 18:03
venna
venna is offline
Mijn moeder weet iig WAT ik gebruik, maar niet hoeveel...
Blowen en pillen heb ik zelf verteld..
Coke, GHB en Keta...ja ze had t door, maar niet wat, maar heb ik later ook verteld..
En Paddo's heb ik diezelfde dag nog verteld dat ik ze 'savonds ging uitproberen
Ze doet er wel relaxt over, ik kan gerust vertellen hoe fucking hard ik ben gegaan enzo...Maar als ze wist hoeveel ik doe/deed dan zou t een ander verhaal worden..

Me pa weet van niks, ja hij zal wel vermoeden dat ik blow (ofja heb geblowt) maar ik heb t m nooit verteld...Das ook beter zo
Oud 14-06-2003, 13:23
Verwijderd
veel relaxte ouders hier, mijn ouders mogen echt van niks weten.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 00:07
Verwijderd
Mijn ouders weten dat ik blow. Ze weten ook dat ik andere drugs gebruik op houseparties. Ze weten dat ik erg veel drink. Ze vinden het allemaal prima omdat ik volgend jaar al ga afstuderen en mijn studie dus niet lijdt onder drugsgebruik.

Verder wil mijn ma nog een keer dat ik spacecake voor haar bak.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 09:35
Günther
Günther is offline
ze weten dat ik smoke voor de rest geen idee wat ze weten... ze vinden het goed dat ik smoke en drink en de rest... ik wil ze niet ongerust maken...
Oud 15-06-2003, 13:50
BlackMystery
BlackMystery is offline
ze weten dat ik heb gedronken (en niet weinig)
en ze weten dat ik rook
tot daar toe geen prob

tot ze te weten kwamen dat ik ook smoorde
ze gebruiken het veel tegen mij
alsof ik een crimineel ben omdat ik af en toe eens smoor
ze zagen er enorm op
heb hier geen vertrouwen meer
yeah ruled echt wel als uw ouders het weten
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:45
Pan Am
Pan Am is offline
Mijn ouders weten het. Toen ik nog thuis woonde was ik zo stom om per ongeluk envelopjes coke rond te laten slingeren en pillen in mijn broekzak te laten zitten. Dus mijn moeder deed de was en rarara wat vond ze in mijn zak. De eerste keer dat ik een pil had geslikt heb ik het wel verteld tegen haar. Ze is er op tegen, maar ja, geef haar eens ongelijk. Het liefste zie je natuurlijk dat je kind niet rookt, drinkt en drugs gebruikt. But hey, we're all people with needs
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 19:47
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-06-2003 @ 19:07:
Mijn ouders weten dat ik blow. Ze weten ook dat ik andere drugs gebruik op houseparties. Ze weten dat ik erg veel drink. Ze vinden het allemaal prima omdat ik volgend jaar al ga afstuderen en mijn studie dus niet lijdt onder drugsgebruik.

Verder wil mijn ma nog een keer dat ik spacecake voor haar bak.
Ik dacht dat jij alleen eco-drugs gebruikte, Wout?! Nu dus om naar de synthetische kant?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 08:02
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
ook harrie schreef op 10-06-2003 @ 18:17:
mijn moeder zei net dat ik andere vrienden moet zoeken, moet stoppen met blowen, en dat ik anders mag vertrekken
Nou Tom, het was fijn je gekent te hebben
Oud 16-06-2003, 09:16
very drunk driver
very drunk driver is offline
ze weten het niet en als ze erachter zouden komen zouden ze flippen
Oud 16-06-2003, 11:58
Verwijderd
uuuh ff op mijn berichtje terugkomen. Mijn ouders weten nu dat ik vanaf mijn 14e blow en vaak lam ben (gister door de politie thuis gebracht, omdat ik zo lam was en ook maar meteen alles opgebiecht).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten