Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
In mijn hoogtijdagen brachten ze t wel eens ter sprake, maar tot een echt confronterend gesprek is het nooit gekomen. Ze hebben heus wel wat vermoed of misschien zelfs zakjes (leeg danwel gevuld) gevonden. Ik ga ze iig niet vragen of ze het weten
![]() Ook leuk was toen mijn tante ineens binnenkwam toen de pakketjes sos op tafel lagen. |
![]() |
|
![]() |
geen problemen mee, ze wonen namelijk in het buitenland, laat mij maar lekker doorsmoken thuis, geld word gestort, rekeningen betaald...mah geen problemen mee, tuurlijk wel wat minpuntjes maar als je het van de pluskant bekijkt ..gewoon lekker in de woonkamer fakkel roken, zo is het al 3 jaar gaande
|
![]() |
|
woon nu op mezelf...dus doet dat lekker wel...
maar toen ik thuis woonde mocht t ook van me moeder... kreeg ik waterpijp voor me verjaardag...en me moeder blowde ook wel eens mee, ook me oma heeft wellis meegesmoked...verder had ik geen vader, broers of zussen (die thuis woonde), tantes en ooms of neven en nichten...dus kon lekker doen wat ik wilde... soms kocht me ma ook wel voor me, maar dan wilde ze wel meeroken omdat zij niet kon draaien...
||
Citaat:
![]() Ik gaf mijn oma een waterpijp voor haar verjaardag, ze heeft het ding 2 keer gebruikt en toen aan mij terug willen geven omdat ze niets voelde. Maar dat was niet erg, ik denk niet dat het nog echt de moeite voor haar is om stoned te worden, volgens mij valt ze dan toch gewoon in slaap ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat zou ik graag wisselen!!
|
Ze weten wel dat ik weleens een p'tje neem op een feest en dat vinden ze helemaal niet erg, maar als ze erachter komen dat ik weleens wiet rook wordt ik volgens mij gelijk het huis uitgekickt
![]()
||
Citaat:
Tja, ik ben nogal nonchalant met zaken -> longvloei en wiet die op m'n bureau slingerden... Tja, daar vloeide een openhartige converstie uit voort... Kvond 't achteraf meevallen ![]() ![]() Joyce
|
![]() |
Mijn moeder weet iig WAT ik gebruik, maar niet hoeveel...
Blowen en pillen heb ik zelf verteld.. Coke, GHB en Keta...ja ze had t door, maar niet wat, maar heb ik later ook verteld.. En Paddo's heb ik diezelfde dag nog verteld dat ik ze 'savonds ging uitproberen Ze doet er wel relaxt over, ik kan gerust vertellen hoe fucking hard ik ben gegaan enzo...Maar als ze wist hoeveel ik doe/deed dan zou t een ander verhaal worden.. Me pa weet van niks, ja hij zal wel vermoeden dat ik blow (ofja heb geblowt) maar ik heb t m nooit verteld...Das ook beter zo
|
Verwijderd
|
Mijn ouders weten dat ik blow. Ze weten ook dat ik andere drugs gebruik op houseparties. Ze weten dat ik erg veel drink. Ze vinden het allemaal prima omdat ik volgend jaar al ga afstuderen en mijn studie dus niet lijdt onder drugsgebruik.
Verder wil mijn ma nog een keer dat ik spacecake voor haar bak. ![]() |
![]() |
|
ze weten dat ik heb gedronken (en niet weinig)
en ze weten dat ik rook tot daar toe geen prob tot ze te weten kwamen dat ik ook smoorde ze gebruiken het veel tegen mij alsof ik een crimineel ben omdat ik af en toe eens smoor ze zagen er enorm op heb hier geen vertrouwen meer yeah ruled echt wel als uw ouders het weten ![]() |
![]() |
|
Mijn ouders weten het. Toen ik nog thuis woonde was ik zo stom om per ongeluk envelopjes coke rond te laten slingeren en pillen in mijn broekzak te laten zitten. Dus mijn moeder deed de was en rarara wat vond ze in mijn zak.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
drugs en gebruik (new is GHB!) heidimeisje | 9 | 03-01-2005 12:30 | |
Drugs & Alcohol |
Vagenlijst over drugs andredekker15 | 13 | 17-03-2002 15:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 | |
Drugs & Alcohol |
4e klassers(MAVO-HAVO-VWO) gezocht die een enquête over softdrugs willen invullen!! girly_beau | 39 | 09-01-2002 16:26 |