Advertentie | |
|
![]() |
|
als ik helemaal nix te doen hebt..ghaat ik meestal nar lyrics van NOFX rancid en Ltj zoeken en dan uit mn hoofd leren...
![]() die mening van die lyrics laat me toch weer naar een andere manier naar het liedje kijken.. what the fuck heb ik nou weer?
||
Citaat:
ik heb van die laatste 2 cd's die teksten es bekeken op internet op in het cd-boekje, nou niet echt de makkelijkste teksten om uit je kop te stampen ![]()
|
"Standaard" hardcore teksten kan ik zeker waarderen(op die backstabshit na en mits het smaakvol is gedaan), maar ook vooral maatschappijkritische teksten. Maar het meeste kan ik met persoonlijke teksten zoals die van GUTG en Converge. Absurdistische teksten als van blood brothers en locust kan ik trouwens ook waarderen.
||
Citaat:
bij converge alleen, in het boekje staan die teksten wel, maar volgens mij schreeuwt hij maar 20 procent van die dingen. rest (vooral live) schreeutw hij alleen maar UH UH UH UH ze zijn trouwens wel ubervet live.
||
Citaat:
zoals timebomb, roots radicals, olympia wa, ruby soho, jtteoteb, the wars end, as wicked, shes automatic... ![]() ![]() oftewel de meeste.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Software] Lyrics programma Earphone | 10 | 20-12-2004 18:24 | |
De Kantine |
Verkeerde verstane lyrics of filmuitspraken Verwijderd | 105 | 10-12-2004 09:08 | |
Muziek |
Mooiste lyrics DG | 3 | 30-04-2004 20:22 | |
Muziek |
Lyrics gezocht van Little Feet ik kan ze niet vinden tips??? The_Eagles | 3 | 25-05-2003 15:32 | |
Muziek |
Sites met goede Tabs en goede Lyrics LiZzy87 | 3 | 08-03-2003 18:39 | |
Muziek |
Ik was heel lang op zoek naar alle lyrics van: "Short music fo short people". Rhinus | 17 | 27-08-2002 19:35 |