Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik wil jou meeten. ha! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
27,50 zijn de kaartjes. Dat is toch erg veel voor 1 band. Maarja ik heb ze 2 of 3 jaar geleden in de 013 gezien en toen waren er alleen maar zitplaatsen. Prijs was toen ook al rond de 50 Gulden dacht ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Naja, ik ga toch wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() bedankt voor de link
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, eels is 'een van de groten' in de indie scene. Hangt al tegen de mainstream aan dacht ik zo. maar die 50 gulden zou ook een mojo streek kunnen zijn?? Het nieuwe album klinkt dacht ik weer meer klassiek eels. Niet zeoals het vorige album, het is ook geen conceptalbum stond op de site.. Het vorige album vond ik ook het mindere album. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
27,50 is in het huidige afzet circuit niet zoveel, vooral voor een band als eels. Vorig jaar in de ffnaar heb ik als ik me niet vergis iets van 47 gulden betaalt, ffnaar boekt normaal geen shows die zo duur zijn maar voor eels uitzondering.
en liever 27.50 voor eels dan 40 euro voor kane toch ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Terwijl de bands die 9/10 euro vragen stukken leuker zijn en ook nog eens in een klein zaaltje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is van mij tog geen mening als ik zeg dat het vrijwel altijd zo duur is als het een grotere en bekende band is..? De Eels is tog een grotere band ofnie...dus betaal je ook meer... en die concerten van 10€ zijn ook altijd heel leuk hoor,mr die mensen kunnen tog ook niet meer vragen want dan zou er geen kat komen... (sorry Freakjuh,is dit een beetje ontopic? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb tog ook niet gezegd dat ik 40€ betaalde voor Anouk?! voor andere grote bands betaal je soms 40€ (bijv. de HMH)
ik probeerde hier in het begin gewoon te zeggen dat 27.50 voor een band als Eels heel duur is (alsje het vergelijkt met...) Kane is niet eens een hele bekende band en daar betaal je tog ook al 40€ voor? ga je me nou nog steeds afzeiken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vond ik ook ![]() ![]() Maar gingen ze nou nog door tot half 2 of weet je dat niet? Ik was er tot kwart voor 12 en toen dacht ik dat ze wel klaar waren en bovendien stond m'n vader al een tijd te wachten. Om half 12 kwam er ook nog iemand naar me toe of ik backstage wilde, maar ja, als ik nou alleen was geweest en ik ook alleen naar huis had gekund.....o dat had geweldig geweest, ik baal dus ![]() ![]()
|
|