Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kuzzies |
![]() |
|
![]() |
Ik ben überhaupt al erg knuffelig, maar soms heb ik inderdaad echt behoefte aan.
Maargoed, als jongen zijnde doe je zoiets niet snel, maar soms vraag ik een klasgenote weleens ![]()
|
Verwijderd
|
Hmmm, ik heb regelmatig wel behoefte aan een knuffel van bepaalde personen die erg veel voor mij betekenen. Ik krijg daar altijd zo'n rilling van die ik met veel geluk voor dat ik in slaap val ook nog kan creëren zodat ik lekker slaap
![]() Kheb op dit moment echt behoefte aan zo'n knuffel |
![]() |
|
Ja, ik heb daar vaak behoefte aan, maar dan alleen bepaalde vriend(inn)en en familie natuurlijk. Ik ga niet naar n willekeurig persoon uit mn klas om n knuffel te vragen. Sommigen ken ik amper, ze weten helmaal nix van mij af, en dan zal ik ze zeker in de armen vallen... Nee, dat dacht ik niet. Ik knuffel graag, maar alleen met mensen die dicht bij mij staan.
|
Ik ben ook een echt knuffelbeest, niet tegenstaande ik er niet tegen kan als mensen mij onverwacht aanraken enz.
Maar iemand vreemd of gewoon een klasgenoot beginnen te knuffelen? Nee. Zou ik niet kunnen. Mams, goeie vriendinnen, opa en soms nog wel iemand. Ik heb er heel vaak behoefte aan geknuffeld te worden. *Knuf* ![]() Medea |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vaak behoefte aan het gevoel wat bij een knuffel komt. Iemand die om me geeft, die het kan schelen of ik me rot voel of niet, iemand die met me meeleeft etc. En vooral: waarvan ik weet dat het oprecht is. Alleen de mensen waarvan ik weet dat ze om me geven, of mensen die veel voor me betekenen kunnen zonder 'afstootgevaar' me knuffelen. Iemand die ik niet goed ken, of schijnheilig oid is, en me knuffelt terwijl ik in een rotbui ben duw ik net zo makkelijk van me af.
|
Wat Miss Helena en Leonoor zeiden, klopt ook voor mij...Alleen de mensen die dicht bij me staan, mogen me knuffelen als ik t ff nie meer zie zitten (gelukkig komt dat nog zelden voor)...
Het is niet zo dat ik er zo'n behoefte aan hebt...Soms knuffel ik weleens terwijl ik het absoluut niet wil en dan word ik er soms zelfs chaggie van, maar dan wil mijn moeder ff knuffelen en tjah, omdat ik ook altijd bij haar terecht kan....
|
ja, ik heb wel eens behoefte aan een knuffel. maar het maakt zeker wel uit van wie. Een knuffel van een wildvreemde wil ik niet... maar als een goede vriendin me een knuffel geeft om me te troosten geeft dat een
![]() ![]() Het kan bijvoorbeeld (iig bij mij) het gevoel geven dat je ergens niet alleen voor staat, en dat ze er voor je zijn. naja... vaag! ![]() liefs, wendy
|
Ik ben zo af en toe wel toe aan een knuffel, meestal van mijn moeder of vriendje. Maar over het algemeen ben ik redelijk verlegen, zeker als het gaat om lichamelijk conmtact, hoe onschuldig ook. Anderen knuffel ik redelijk weinig.
Tenzij ik dronken ben blijkbaar... ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb wel es behoefte aan een knuffel, maar zon knuffel doet me alleen maar goed als iemand het spontaan en oprecht doet. ik ga er neit om vragen en van zomaar een klasgenoot hoef ik er geen. alleen van iemand die um geeft omdat hij/zij denkt dat ik dat op dat moment gebruiken kan en dat ook echt meent om mij te troosten oid.
|
![]() |
|
het maakt voor mij wel degelijk uit van wie. over het algemeen ben ik niet zo knuffelig (meer). maar als ik uitga komen er vaak mensen op me afgestormd om me te knuffelen. dan duw ik ze niet aan de kant ofzo. maar echt leuk vind ik het niet.
verder als ik me echt kut voel zijn er maar 2 mensen van wie een knuffel echt helpt om de pijn iets te verlichten.
||
Citaat:
![]()
|
ik knuffel mijn verzorgpaarden altijd plat
![]() maar mijn vrienden mogen me altijd knuffelen! Iedereen wel eik ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Knuffels heb ik echt zo ontzettend hard nodig, maar dan wel van personen van wie ik het écht kan ontvangen.
Wanneer ik me kut voel kan een knuffel ontzettend fijn zijn en dan zijn er een aantal mensen van wie een knuffel helpt. Mn ouders, mn broertje, mn vriend en ook een aantal vrienden en vriendinnen. Erom vragen doe ik echter niet, die mensen voelen het meestal wel aan wanneer ik een knuffel nodig heb en die krijg ik dan. |
![]() |
|
Ik heb dat ook wel dat ik soms heel erg behoefte heb aan een knuffel of een arm om me heen. Ik heb het ook dat als ik chagrijnig ben dat ik juist alleen wil zijn en helemaal niemand om me heen wil hebben, zeker niet iemand dicht op me.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb soms ook echt behoefte aan een knuffel.. Meestal pak mijn mamma.. (A) Want dies het vaakst in de buurt.. Het liefst pak ik mijn vriendje en mijn knuffelvriendin (A) De hond is ook wel iets ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet hoor, maar als ik me zo kut zou voelen dat het op zou vallen bij de mensen die om me geven, en die zouden me gaan knuffelen, zou ik echt direct beginnen te janken.
Een knuffel is harstikke leuk, maar om nou direct in hysterisch gehuil uit te barsten.. dat hoeft voor mij niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Knuffelen Spiteful | 44 | 16-01-2012 07:09 | |
Lifestyle |
Knuffels en ander speelgoed Verwijderd | 75 | 23-05-2005 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
knuffel sIly2 | 1 | 22-10-2004 20:14 | |