![]() |
|
Verwijderd
|
Dan neem je toch een ander merk condooms? In Nederland is alles dat bij de drogist te koop is even veilig. Alleen in speciaalzaken (condomerie, sexshop) moet je oppassen, want daar hebben ze ook condooms die bedoeld zijn voor de leukheid in plaats van voor de veiligheid.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
een kind is inderdaad duurder, dus het is maar waar je voor kiest.
Maar...ik begrijp je punt wel. Je hebt inderdaad goedkopere condooms. Ik gebruik ze zelf niet, maar iemand die ik ken gebruikt ze gewoon van de kruitvat en die zijn geloof ik goedkoper en ook goed. Eigenlijk zouden alle anticonceptie-middelen gewoon gratis moeten zijn, maar dat krijg je denk ik nooit voor elkaar.
||
Citaat:
Deze ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze zijn wel duur ja, maar toch je hebt weinig keus! Je eigen leven op zijn kop te zetten (of door ziek te worden, of door een kind te krijgen, daar maak je je leven toch ook wel niet leuk door denk ik). Dan zou ik het wel weten, en gewoon dure condooms kopen!! Of gewoon niet seksen, dan heb je ook nergens last van
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het niet duur. De gemiddelde jongere geeft wel zonder blikken of blozen vijna vijf euro uit aan één dertig centiliter ŕ vijf volumeprocent bevattende Breezer, Smirnoff, Eristoff of wat dies meer zij uit, maar wanneer één euro per condoom moet worden neergeteld breekt ineens de hel los.
Leer prioriteiten stellen ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik begrijp je punt
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ja vind die prioriteiten stelle wel ene goede,maar ja het ligt er ook aan waar je waarde aan legt ik gaf et er wel voor uit al was et 15 euro.Weet ik wel zeker dat ik van die vakantieboy geen enge dinge kan overhoude (gelukkig geen last van dit alles)dus vaste relatie is ook een optie
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
het komt alleen zo nu en dan voor dat ik vergeet dat ik geen eigen wil heb, en dat ik altijd mensen nodig heb die mij op iedeeen brengen.. wederom vraag ik om vergiffenis.. Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 19:21. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Middelbare scholen moeten gratis condooms verstrekken Heyapple | 96 | 29-03-2011 19:11 | |
Seksualiteit |
ETOS condooms zijn slecht C r Y p S | 68 | 11-10-2009 18:48 | |
Seksualiteit |
durex play vibrations loeserr | 82 | 04-09-2006 18:18 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Seksualiteit |
Condoom topic Kirk22 | 47 | 11-08-2002 05:05 | |
Seksualiteit |
Condooms MisterImpossible | 12 | 01-07-2002 19:22 |