Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2003, 22:56
sherine
sherine is offline
Ik begin verliefd te worden op me beste vriend zijn vriend...
ik noem m effe A...
nou A zie ik al een jaartje en ik heb altijd echt veel lol met hem kan met hem lachen serieus praten echt allles.........alleen ben ik niet zo close met m dat ik echt zou weten hoe die zou reageren als hij erachter zou komen als ik m leuk vind....hij is echt een serieuse jongen goeie familie echt alles is top aan m...dus het is geen grap ofzo...
nou ik weet cker dat hij me echt heel erg graag mag ..no doubt !
maar ik als zijn vriendin ...

hij geeft me wel telkens knipogen houd me vast geeft me complimentjes enzo...maar nooit TE close...
ik weet dat hij zo een jongen is die nooit een vriendin heb..altijd leve de lol met ze vrienden school werk en verder klaar....
maar de vraag is zal ik daar verandering in kunnen brengen
nou me beste vriend die weet wel...en hij zegt ook jullie passen goed
bij elkaar en ik wil jullie echt koppelen enzo hij mag je echt enzo...maar als het puntje bij het paaltje komt....volgens mij is hij best wel jaloers...of kan hij t niet hebben...want me beste vriend vond mij ook heel lang leuk maar ik wou niks met hem ik was bang dat t onze vriendschap zou verpesten...

dus het is een beetje een dillema....
A is niet zomaar een jongen of een liefde...ik zie in hem veel meer....
ik zie hem nu ook meer...dus het word ook steeds moeilijker...en het gevoel bevalt ook wel...
maar ik weet echt niet hoe ik het moet aanpakkn...durf het echt niet zo recht op de man af te vragen en m hintjes geven...

dus wat denk JIJ dat ik het beste kan doen ???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2003, 09:29
guess what
guess what is offline
het is inderdaad een beetje een dilemma. Ik denk dat je toch het best op een goed moment hierover kan beginnen tegen hem. Eerlijkheid is belangrijk in een vriendschap, en als jij zulke belangrijke dingen verzwijgt, heb je al kans dat de vriendschap minder close wordt, voordat je het gezegd hebt. Misschien heeft hij er nooit zo over nagedacht, dat jullie wel eens wat zouden kunnen krijgen. En misschien is hij wel hartstikke opgelucht dat jíj er al over begon..zodat hij dat niet meer hoeft te doen?
succes ermee!
Oud 02-07-2003, 11:28
Magdalena
Magdalena is offline
Wat is het ergste dat kan gebeuren?
...dat hij niet verliefd op jou is en dat het bij een vriendschap blijft. Ja, dat is inderdaad kut ja, maar dan weet iedereen in iedergeval wel waar die aan toe is, en jij helemaal.
Ik snap dat je he niet op de man af durft te zeggen, want ik ben zelf ook niet zo'n held, maar het is - naast hem gewoon beginnen te zoenen - toch echt één van de weinige manieren om hem duidelijk te laten merken hoe de dingen ervoor staan.
Misschien dat ik niet goed ben in hints geven, maar mijn hintjes kwamen nooit door bij mensen dus eigenlijk moet je gewoon veel duidelijker zijn en het gewoon tegen hem zeggen een keer.

Kom op meid, je kan het!!!
Reageren

Regels voor berichten