Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 19:31
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
ik weet niet of de titel zo goed is maar ik kon niks anders verzinnen

Als ik op 2 computers precies dezelfde kazaa installeer en die 2 pc's hangen aan hetzelfde netwerk, en de my shared folder van beide kazaa's laat ik naar de zelfde map verwijzen waar dus de gedownloade en te downloaden bestanden binnenkomen. En ik start dan op mijn pc kazaa op (op die andere pc staat kazaa dan al aan (die staat dag en nacht aan)) en ik zet in de kazaa op mijn pc dan downloads aan en daarna zet ik kazaa op mijn pc weer uit maar op die ander pc blijft kazaa gewoon draaien, download die dan ook de bestanden die ik net op mijn pc aan het downloaden was? Omdat die bestanden in dezelfde map binnenkomen?

hopelijk snappen jullie het en anders zal ik proberen het anders uit te leggen.. Maar alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2003, 19:56
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Denk het wel, maar ik denk dan dat je erg veel corrupte bestanden krijgt, en er kan maar 1 kazaa tegelijkertijd aan een bestand downloaden. Dus je zou ze om en om moeten draaien, tegelijkertijd gaat niet werken, iig niet op het zelfde bestand.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 09:36
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik vermoed van niet. Wil jij de Kazaa op comp2 (degene die dus aan blijft staan) de bestanden laten downen van comp1 (die dus uit gaat) dan zul je Kazaa opnieuw moeten laten opstarten (het programma dus, niet de computer). Hij bekijkt namelijk de .dat files als hij opgestart wordt en dan zou hij dus alles downen.
Oud 01-07-2003, 13:21
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 30-06-2003 @ 10:36:
Ik vermoed van niet. Wil jij de Kazaa op comp2 (degene die dus aan blijft staan) de bestanden laten downen van comp1 (die dus uit gaat) dan zul je Kazaa opnieuw moeten laten opstarten (het programma dus, niet de computer). Hij bekijkt namelijk de .dat files als hij opgestart wordt en dan zou hij dus alles downen.
maar het is toch zo dat als je nieuwe bestanden gaat downen dan sluit je kazaa toch ook niet af om opnieuw op te starten omdie .dat bestanden te laten vinden? Maar die bestanden komen dan toch meteen in die soort wachtlijst te staan?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
LamMuH_EiKoL schreef op 01-07-2003 @ 14:21:
maar het is toch zo dat als je nieuwe bestanden gaat downen dan sluit je kazaa toch ook niet af om opnieuw op te starten omdie .dat bestanden te laten vinden? Maar die bestanden komen dan toch meteen in die soort wachtlijst te staan?
Nee, maar hij leest alleen bij 't opstarten die directory, tijdens gebruik is dat niet nodig omdat hij het intern bijhoudt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:13
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-07-2003 @ 15:53:
Nee, maar hij leest alleen bij 't opstarten die directory, tijdens gebruik is dat niet nodig omdat hij het intern bijhoudt natuurlijk.
Dus ik moet hem perse opnieuw opstarten om te kunnen downen?

En dan nog iets. Als ik alleen op de pc die dag en nacht aanstaat kazaa installeer en dan via mijn pc met remote admin op kazaa ga zoeken, zou dat wel gewoon kunnen?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
LamMuH_EiKoL schreef op 01-07-2003 @ 16:13:

En dan nog iets. Als ik alleen op de pc die dag en nacht aanstaat kazaa installeer en dan via mijn pc met remote admin op kazaa ga zoeken, zou dat wel gewoon kunnen?
Ja hoor, doe ik ook. M'n machine thuis hangt via een VPN verbinding aan 't bedrijfsnetwerk, en ik heb een TS server draaien op m'n eigen bak.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:11
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-07-2003 @ 16:52:
Ja hoor, doe ik ook. M'n machine thuis hangt via een VPN verbinding aan 't bedrijfsnetwerk, en ik heb een TS server draaien op m'n eigen bak.
Mooi dan ga ik dat ook eens uitproberen want als ik op deze pc kazaa aanzet dan gaatie hakkelen in spellen enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten