Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk niet dat je haar over kunt halen, het zit 'in haar hoofd'...en idd: Te vaak zeggen dat ze niet lelijk is werkt averechts. Af en toe kan wel, en dan alleen als het er ook echt iets toe doet, dus niet zomaar als je het over het weer hebt oid. Meer kun je niet doen, ze moet het zelf anders gaan zien. |
![]() |
|
![]() |
je kunt niet zo zeggen ZE VRAAGT OM AAND8!!
misschien doet ze dat wel...MAAR misschien ook nie... als het al heeeel vaak een lange tijd achter elkaar tegen haar is gezegt. heb je kans dat ze het zelf gaat geloven... hallo ze is een puber (ik ook) en pubers zijn heel beinvloedbaar!!!! probeer haar te helpen door veel complimentjes geven en blijven zeggen dat ze niet lelijk is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Idd., ze zal waarschijnlijk onzeker zijn over haar uiterlijk. Helemaal als ze ook uitgescholden is, ben zelf ook wel eens uitgescholden omdat ik nogal last heb van acne, gelukkig nu iets minder, maar ik moet zeggen dat ik nog steeds zeg dat ik echt lelijk ben, snap haar wel.
Uitschelden kan verstrekkende gevolgen hebben! Echt waar, als ik in zo'n bui ben, en ik denk daaraan, durf ik me ook bijna niet meer te vertonen. Vaak blijven zeggen dat het zo is, doen ze bij mij ook, en al blijf ik zeggen dat ik lelijk ben, toch doet het je wel goed, en begin je te twijfelen! Blijf het zeggen!
|
Aah ik zou er niet zo veel van aantrekken, zoveel meiden vinden zichzelf lelijk of dik, terwijl ze gewoon vet mooi zijn.
Want dan zegt zij van: "Bla bla bla ik ben lelijk" en dan zeg jij "bla bla bla nee is niet zo je bent vet mooi" (of iets in die richting). En dan voelen ze zich zelf weer mooi
||
Citaat:
Als ik mezelf echt lelijk zou vinden zou ik daar juist niks over zeggen.. ik zou dan juist zo min mogelijk op willen vallen en zeker niet de aandacht op me vestigen door te zeggen dat ik zo lelijk ben!! Dus ik denk dat het toch meer een roep om aandacht is.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hebben jullie allemaal nog nooit gehoord van "complexen"? ik geef toe, er zijn er een heleboel die het puur om de aandacht doen, maar er zijn genoeg jongeren, en zeker meisjes, die gewoon door allerlei redenen heel onzeker zijn geworden over zichzelf. stel dat je als meisje van 12 verscheidene keren bent uitgemaakt voor lelijk, naarmate je ouder werd verminderde dat wel maar kreeg je het toch soms nog naar je hoofd geslingerd, hoor je kwetsende dingen die mensen over je gezegd hebben... dan zijn er meestal echt een heleboel mensen die je helemaal niet lelijk vinden, en die dat ook uit je hoofd proberen te praten, maar tussen je 12de en 16de creëer je echt wel voor een groot deel je zelfbeeld en vaak is er dan veel moeite voor nodig om dat terug positief te maken. het is echt niet gewoon aandacht vragen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic - 173 darkfairy | 500 | 03-10-2016 17:56 | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
ik kan er niet tegen als iemand me uitscheld Anoniiem | 4 | 09-03-2011 08:08 | |
Liefde & Relatie |
Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen GroeneDag | 16 | 07-02-2010 18:53 | |
Liefde & Relatie |
Waar vallen jongens op? Laurina | 51 | 17-04-2004 00:54 | |
Liefde & Relatie |
Relatie beste vriend en vriendin DT | 10 | 13-01-2004 14:18 |