hallow lieve mensjes,
ik heb afgelopen zaterdag met een hele lieve leuke knappe (je kent t wel) gozer gezoend...die week daarvoor ook maar toen was 't egt vaag om 3 uur ging ie weg en om 5 voor 3 stonden we te zoenen...nou maar afgelopen zaterdag was t dus alweer eerder raak en hebben we de hele avond staan zoenen enzo!nou zei hy toen hy byna wegging k ben hier volgende week niej en de week daarna ook niej...

nou k dus zeggen k waarschijnlijk ook nie (nu waarschijnlijk weer wel, maar daar gaat t ff nie om) het gaat om t feit dat hy zei toen hy ging ''k hoop je nog eens te zien'' en k maar denken dat we al wel ''iets hadden'' omdat een vriend van hem kwam vragen of ik zijn chicky was en hy zei toen ''ja''!!nou zondagmorgen kreeg k smsje van hem dattie me miste en k hem terug gesmst op die zondag, maar had nicks meer gehoord en nu heb k hem net 2 uur geleden nog een smsje gestuurd en heb nogsteeds nicks van hem gehoord

nu uhhhh tsja weet k ook ff nie wat k moet doen, vriend van me zegt ''stuur er gewoon nog een joh'' maar dan vind k dat k achter hem aanloop en k weet eigelijk nog nie eens zeker of k wel iets met hem wil!!wil m eerst wat beter leren kennen en nu zullen jullie wel zeggen ja ze btg is op of hy heeft geen tyd dat komt wel, mja k w8 maar af!!
Maar tis nie leuk als je erop zit te w8en...
Maar k vond t zo raar dat hy zei k hoop je nog eens te zien en dan smst hy en k hem weer terug en dan hoor k nicks meer!! hmmm wat moet k hie nou van denken?
alvast bedankt...kussies tamsie