Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maja, wie heeft het de laatste weken nou nog over gewoon racen wat Formule 1 betreft... ![]() Deze GP wil ik best wel zien (vooral om te horen wat er verder nog wordt gezegd over het debacle over 2 weken), maar of ik zin heb vlak na Sensation White valt te betwijfelen...
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben ook benieuwd hoe de race zal verlopen. De Michelin teams zullen gebrandt zijn op een overwinning.
||
Citaat:
*gaat andere afbeelding zoeken* Edit: Op het ene kaartje is de nieuwe bocht wel verwerkt, op de andere weer niet. Ik heb even nog een ander plaatje (met minder gegevens maar er is geen betere te vinden) in de startpost erbij gezet.
Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 21:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar Michelin zal hun banden moeten aanpassen, waardoor misschien snelheidsverlies voor de Michelin-wagens. |
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk hoop ik dat Renault het moeilijk krijgt en Schumacher en Raikkonen vechten om de overwinning. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Onzin uitkramen is ook een kunst.
Citaat:
Kalender: Code:
6-3 Australië, Melbourne 20-3 Maleisië, Sepang 3-4 Bahrein, Manama 24-4 San Marino, Imola 8-5 Spanje, Barcelona 22-5 Monaco, Monaco 29-5 Europa, Nürburgring 12-6 Canada, Montreal 19-6 Amerika, Indianapolis 3-7 Frankrijk, Magny-Cours 10-7 Engeland, Silverstone 24-7 Duitsland, Hockenheim 31-7 Hongarije, Hungaroring 21-8 Turkije, Istanbul 4-9 Italië, Monza 11-9 België, Spa-Francorchamps 25-9 Brazilië, Interlagos 9-10 Japan, Suzuka 16-10 China, Shanghai
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik hoop ook dat Kimi wint, dat zou goed zijn voor het WK. Edit: Ik realiseer me net dat hij vanwege die motor natuurlijk een straf (aantal plaatsen terug bij de start?) zal krijgen.
Laatst gewijzigd op 02-07-2005 om 09:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
plaatje klopt nog steeds niet.
op beide plaatjes van jou is het chicane en dan rechtsaf rechte stuk op. en het is juist: chicane>>rechte stuk meteen (denk dat je dat wel gezien heb in de kwali) kijk hier maar
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Omdat Fisichella het beter doet dan Montoya en Alonso beter dan Raikkonen, ook al komt hij dichterbij.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] Nieuwtjes Sandersss | 479 | 02-04-2007 15:28 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Amerika Sandersss | 25 | 04-07-2006 11:20 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Engeland Sandersss | 21 | 12-06-2006 12:45 | |
Vrije tijd |
[F1] GP Engeland Sandersss | 47 | 19-07-2005 20:13 | |
Vrije tijd |
Formule 1: programma volgend seizoen Verwijderd | 12 | 20-10-2003 20:08 | |
Vrije tijd |
Formule 1: GP van Frankrijk op Magny Cours 6-7-2003 Mr.Oizo | 34 | 06-07-2003 23:39 |