Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga helemaal voor witgoud (vooral voor oorbellen, want ik kan bijna nergens tegen). Een beetje simpel graag, niet te veel maar wel aanwezig. Ik heb ook meestal dezelfde sieraden om.
En ik had ook een kettinkje van heel mooi bloedsteen waar ik helemaal dol op was, maar die is kapot gesprongen... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben gek op juwelen en glimdingetjes
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
het valt mee. ik hou vooral van oude sieraden, met een antieke touch, maar dat kunnen evengoed h&m ringen van 1,90 zijn. hiawatha/hippie oorbellen kan ik niet laten liggen, die vind ik echt het einde. maar mijn echte glimmende/protserige sieraden zijn dan wel weer 'echt' en dus niet zelf gekocht, maar gekregen bij bijzondere gelegenheden, van oma's en mamma's e.d.
|
![]() |
|
![]() |
Oooohhh!! Ik ben echt een ekster! Alles wat glimt vind ik mooi, zolang het er maar niet oridinair uitziet.
Een mooie glimmende diamanten ketting (of rhinestones) om je nek (of oorbellen) met een elegant jurkje = classy ![]() Parels vind ik ook helemaal ![]() Ik hou van sieraden ![]() Kan niet meer ophouden met praten over sieraden ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 00:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik draag alleen zilver, goud vind k gewoon absoluut niet mooi. kleine diamantjes vind k wel heel mooi, in oorbellen. als het maar niet overkill is, gewoon een paar simpele knopjes. parelarmbandjes vind k eigenlijk best leuk, maar op een of andere manier zou k ze zelf nooit kopen. |
![]() |
|
![]() |
Jaaaaa!! Ik behoor ook tot de groep ´Eksters´en dan onder de groep die van zilver houden. Ik houd niet van goud, vind het ook vaak ordinair staan.
Mijn antwoord op de vraag ´wat voor ketting/armbandje wil je?´ is steevast maakt niet uit, als het zilver is, is het goed. Parels vind ik ook mooi maar ben toch meer van het zilver, zeg maar. ![]()
|
Ik ben niet iemand die heel veel sieraden tegelijk draagt, maar qua sieraden op zich hou ik wel van opvallende dingen. Goud draag ik niet, witgoud heel soms, zilver wel veel, en ben vooral groot fan van gekleurde diamantjes. En parels draag ik ook nog altijd veel, maar wel bescheiden, anders ga ik er namelijk heel erg snobberig uitzien (weet niet waarom maar teveel kan ik niet hebben)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vroeger ging ik bij elke etalge van een juwelier kijken wat er lag, nu vind ik het meestal maar troep, al die glimmende dingen, bluh. Ik hou meer van simpel, zilver. Ik heb voor mn verjaardag een ketting van Otazu gekregen, dus met veel glimmende dingen en groot. Op zich is het best leuk, maar alleen voor speciale gelegenheden.
|
Verwijderd
|
Ik hou helemaal niet van die glimmende en glansterende stenen, vooral van die (overdadige) nep diamanten vind ik verschrikkelijk. Natuurlijk heb ik ook wel een kettinkje ergens liggen met wat steentjes erin, maar teveel en te groot vind ik gewoon lelijk.
Geef mij maar een simpel (zilveren) kettinkje/armbandje |
![]() |
|
Ik draag alleen zilver > goud vind ik niet mooi bij mij, en idd, dat staat vaak snel ordinair bij blonde mensen
![]() ![]()
||
Citaat:
Ja echt belachelijk duur, maar zelf sieraden maken kom je even goed nog prijzig uit. De kosten van mooie kralen liggen hoog ![]() Nog meermensen die zelf sieraden maken?
|
Verwijderd
|
Ik vind zilver en gou allebeide niet echt mooi, maar als ik moet kiezen, doe dan toch maar zilver, want als ik goud draag, staat het meteen heel ordinair... Maar k vind houten kralen wel gaaf
![]() |
![]() |
|
Ik heb echt totaal niets met goud. Dat vind ik bij mezelf niets en bij anderen vind ik het vaak zóó goedkoop staan (ja, ik weet wel dat het duur is, maar het vaak op een verkeerde manier gedragen). Ook die naamplaatjes-kettinkjes vind ik niets.
Geef mij maar zilver, en dan het liefst dofzilver. Dat matte vind ik echt mooi. Heb nu wat sieraden gekocht bij die winkeltjes van Six (geloof ik). Maar dat is zo goedkoop dat het nooit lang mee kan gaan. Verder hou ik ook van witte diamantjes, of doorzichtig/wit. Geweldig vind ik dat, ik heb geen idee waarom. Het moet wel klein zijn, en niet te opzichtig.
|
![]() |
Verschrikkelijk ordinair, vre-se-lijk! Een leuk parmantig kettinktje staat mijn liefste poeps altijd leuk, maar meer dan dat moet het niet worden.
Plebs, plebs en nog eens plebs. Bah.
|
Ik houd helemaal niet van sierraden, de enkele zilveren ringetjes in mijn oorlellen vind ik al meer dan voldoende.
Maar moest ik toch iets aandoen, dan een simpel dun zilveren kettinkje of armbandje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Trug ontopic: ik heb hele lange tijd hele mooie en opvallende sieraden gemaakt. Het was idd wel erg duur maar ook leuk. Alleen gaat er veel tijd inzitten en die heb ik niet meer ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
EK Snooker Tofke_H | 1 | 17-06-2006 10:28 | |
Vrije tijd |
Loting EK 2008. RHCP_NAC | 31 | 16-02-2006 18:15 | |
Vrije tijd |
SNEIJDER!!!!!!!!!!!!!!!over het EK Paulo Nuñez | 2 | 03-07-2004 23:17 | |
De Kantine |
Column: EK-geil! USPalermo | 17 | 17-06-2004 06:49 | |
Vrije tijd |
Basketbal - EK-voorrondes voor Nederland en Belgie rampzalig Tofke_H | 2 | 28-11-2002 18:39 |