Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 13:03
Fantôme
Fantôme is offline
of denk je dat je blijft zitten?
ga je dan een ander niveau doen, of doe je gewoon het jaar over?
hoe komt het dat je blijft zitten? en als je over gaat, heb je hier veel voor moeten doen?

-xxx-
Oud 31-05-2003, 13:33
Verwijderd
ik ga wel over denk ik
tenzij ik mn toets week van komende week totaal verkloot
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:05
wissie
wissie is offline
Ik heb dit jaar niet gehaald omdat ik pfeiffer heb en ik doe het jaar over en blijf op hetzelfde niveau.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:05
Verwijderd
Ik ga wel over
Mocht ik nu nog veel slechte cijfers behalen, dan kan het het wel zijn dat ik mijn gekozen pakket niet mag volgen... maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Als ik alles gewoon goed leer, dan haal ik het ook

en jij, ...; ) ?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 14:33
the tourist
the tourist is offline
Ik kan al niet meer blijven zitten
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:18
Verwijderd
Ik ga over. En zo niet, dan moeten mijn cijfers die ik al gehaald heb allemaal niet kloppen....
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 31-05-2003 @ 15:33:
Oud 31-05-2003, 15:22
10.45
10.45 is offline
Dat weet ik echt nog niet.
Oud 31-05-2003, 15:31
Toet0r
Toet0r is offline
als ik deze laatste paar weken nog heel hard mn best doe en alleen vette voldoendes haal ga ik over...ik heb geen idee hoe ik nu gemiddeld voor alles sta over het hele jaar...ik hoop echt dat ik over ga want dit jaar was zo saai en ik heb liever volgend jaar een leuk jaar ipv nog zo'n saai jaar. Als ik niet over zou gaan zou ik misschien naar MAVO 4 gaan of HAVO 3 over doen. ik weet het nog niet
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:46
Breg
Breg is offline
ik ga over.
Oud 31-05-2003, 15:48
fib
fib is offline
jah hoor, ik zorg wel dat ik zessen haal
Oud 31-05-2003, 17:41
Verwijderd
ik ga over. ik zit sinds 2 weken op een andere school en nou mag ik wel over. en ik heb nog geen niveau haha, dat hoef ik volgend jaar pas te kiezen maar ik hoop dat ik havo kan doen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 18:09
PV
PV is offline
ik kan ook niet blijven zitten.. het is nog steeds mogelijk dat ik dit jaar al mn studiepunten haal
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 20:32
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
marianne22 schreef op 31-05-2003 @ 15:05:
Ik ga wel over
Mocht ik nu nog veel slechte cijfers behalen, dan kan het het wel zijn dat ik mijn gekozen pakket niet mag volgen... maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Als ik alles gewoon goed leer, dan haal ik het ook

en jij, ...; ) ?
met de punten die ik nu heb ga ik over.
voor sommige vakken hoe ik niet bepaald hoog meer te halen (een 1,9 voor maatschappijleer is imo niet echt hoog toch?) maar ik wil wel wat hoger halen, want allemaal 5,5 vind ik niet mooi Ehmz, ik zou kunnen blijven zitten, maar dan moet ik allemaal onvoldoendes gaan halen en dat was ik niet van plan dus!
Of ik er hard voor gewerkt heb? Ik vind van wel ja.... ik leer niet zo makkelijk eigenlijk

-xxx-
Oud 31-05-2003, 20:42
Mémoire
Mémoire is offline
Ik blijf zitte...en kies een ander profiel, hoop dat het volgend jaar wel goed gaat . Heb nu niet veel meer te doen, aangezien ik de een groot deel van de toetsen niet hoef te maken, ze zijn toch nutteloos voor mij.
Alleen de vakken die ik af kan sluiten dit jaar daar doe ik nog ff me best voor, gelukkig zijn die allemaal voldoende (nog ff zo zien te houden ).
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 20:51
Mindfields
Mindfields is offline
Nee.
Oud 31-05-2003, 21:10
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik weet t nog niet, het ligt een beetje aan m'n laatste tentamen week

Als m'n Duits mondeling goed gaat, kan ik nog overgaan...

Als ik dat verpruts, verpruts ik t hele jaar

Wiskunde sluit ik dit jaar al wel voldoende af (denk ik) dus als ik zou blijven zitten, heb ik daar volgend jaar vrijstelling op, omdat ik CM als profiel heb Das toch wel relaxed als je nietzon wiskundeknobbel hebt. like me
Oud 31-05-2003, 21:39
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Het hele jaar stond ik op zitten blijven..

Maar sinds anderhalve week sta ik op overgaan
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 22:50
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Guusie_87 schreef op 31-05-2003 @ 21:42:
Ik blijf zitte...en kies een ander profiel, hoop dat het volgend jaar wel goed gaat . Heb nu niet veel meer te doen, aangezien ik de een groot deel van de toetsen niet hoef te maken, ze zijn toch nutteloos voor mij.
Alleen de vakken die ik af kan sluiten dit jaar daar doe ik nog ff me best voor, gelukkig zijn die allemaal voldoende (nog ff zo zien te houden ).
ahhh, wat handig!! dat moet ik dus wel hé
Ik ga dus blijven zitten en een niveau lager
Maar ik moet wel het hele jaar gewoon afmaken, slaat helemaal nergens op, want een hoop dingen komen namelijk noooooit meer terug in m'n schoolloopbaan... Echt gemeen..
Ik moet zelfs allemaal practica nog maken en op tijd inleveren...

Maar goed, ik blijf dus zitten omdat ik een hoop stof gemist zou hebben als ik nu naar 5havo ga en niet omdat ik het jaar niet zou halen ofzo. VWO is voor mij te hoog gegrepen en dus ga ik volgend jaar relax 4havo doen
Oud 01-06-2003, 10:01
Fatality
Fatality is offline
Ik kan niet meer blijven zitten..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 10:04
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fatality schreef op 01-06-2003 @ 11:01:
Ik kan niet meer blijven zitten..
, goed hoor!
Oud 01-06-2003, 10:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zal vast nog wel kunnen blijven zitten maar dan moet ik ineens belachelijk lage cijfers gaan halen en het hele jaar heb ik redelijke cijfers gehaald dus dat moet dan de komende paar weken toch ook nog wel lukken, ik ga ervan uit dat ik overga, ik sta hoogstens een vijf voor engels en een vijf voor natuurkunde (een onvoldoende in mn profiel en een buiten mn profiel dus dat mag)
Oud 01-06-2003, 12:13
beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 31-05-2003 @ 22:39:
Het hele jaar stond ik op zitten blijven..

Maar sinds anderhalve week sta ik op overgaan

ok HOE heb je dat gedaan? er moet echt een wonder gebeuren wil ik nu overgaan... ik had op me eerste rapport 11 onv., tweede 4 en derde nu weer 9 onv. en nu m'n vierde rapport is m'n laatste en ik heb het hele jaar echt geen reet uitgevoerd en moet nu echt ontzettend hard werken wil ik overgaan maar ik ben zo bang dat het niet gaat lukken.. ik moet echt over
Oud 01-06-2003, 12:36
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Zuig schreef op 01-06-2003 @ 13:13:
ok HOE heb je dat gedaan? er moet echt een wonder gebeuren wil ik nu overgaan... ik had op me eerste rapport 11 onv., tweede 4 en derde nu weer 9 onv. en nu m'n vierde rapport is m'n laatste en ik heb het hele jaar echt geen reet uitgevoerd en moet nu echt ontzettend hard werken wil ik overgaan maar ik ben zo bang dat het niet gaat lukken.. ik moet echt over
Ja dat had je dan eerder moeten bedenken.. alleen op het eind werken heeft niet veel zin he..

Hoe ik het heb geflikt?
Mn CKV-verslagen eindelijk es inleveren
Stond aan het begin van het jaar op mn rapport een 1, 3 en 5 en nu waarschijnlijk een 4 en misschien nog een 5

Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:31
Verwijderd
Het is voor mij niet echt een kwestie van zittenblijven of overgaan. Ik kan ook wel aan het laatste jaar beginnen als ik niet al m'n punten heb. Ik heb echter voor mezelf de grens gesteld dat ik hooguit één tentamen mag missen om aan het laatste jaar te beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2003, 16:27
soske
soske is offline
Ik weet het nog niet, ik denk het wel
maar ik stond eerst 2 vieren en dan mag je over, maar nu is er waarschijnlijk een 5 bijgekomen
Oud 01-06-2003, 16:31
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
*hoopt heel hard over te gaan*
Ik ga dan wel een niveau lager doen, maar dat is compleet mijn eigen keus...
Oud 01-06-2003, 16:32
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ik blijf zitten, doe 5vwo nog een keer
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 16:50
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
soske schreef op 01-06-2003 @ 17:27:
Ik weet het nog niet, ik denk het wel
maar ik stond eerst 2 vieren en dan mag je over, maar nu is er waarschijnlijk een 5 bijgekomen
jammer zeg!
probeer dan een 4 een 5 te maken. dan ga je toch ook over (met 2 keer een 5 en 1 keer een 4)
Oud 01-06-2003, 17:30
oeski
oeski is offline
Ik ga wel over
Er staan er op dit moment 11 op zitten blijven in mijn klas. Hopelijk wordt dat minder door de laatste pwweek.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:05
never landing
never landing is offline
hmm ja ach ik den keht wel maar dan vast als bespreekgeval ding maar dat is altijd zo wahahha

maar goed ik ga toch stoppen met havo dus maar ja moet wel over *en bijt die nagel*
Oud 02-06-2003, 15:56
Angel
Angel is offline
ik zit nu in 5vwo..ik weet echt niet of ik over ga..aan de ene kant maakt me het niet uit om een jaar over te doen..ik heb niet veel aan school besteeds dit schooljaar (vooral in t begin absoluut niet) en ik weet dat ik veel hogere cijfers kan halen enzow..maar ik zie wel..over een week heb ik mn laatste schoolexamenweek en moet over een voldoende voor halen,vooral voor eco en wiskunde...behalve aardrijkskunde,daar een 2
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 16:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Er is maar een hele kleine kans dat ik overga dit jaar. Ik zit in V5 en ik ben in de 3e al een keer blijven zitten, en mocht het dit keer weer zo zijn, dan ga ik echt het jaar niet over doen. Ik heb al lang genoeg op die *pieeeeep* school gezeten. De reden dat ik blijf zitten: Ik heb het hele jaar nog geen flikker uitgevoerd. Huiswerk maak ik nooit, werkstukken maak ik altijd te laat, handelingsdelen lever ik niet in... ik raakte steeds verder achter totdat ik ook niks meer aan de lessen had. Ik sloeg hele dagen over, miste nog meer stof, raakte nog verder achter etc...
Als ik het niet haal ga ik gewoon werken. Waar weet ik nog niet, maar ik vind wel wat. Studeren vind ik toch niet interessant, dus het maakt vrij weinig uit. School is gewoon niet aan mij besteed.
Oud 02-06-2003, 17:28
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Noekie schreef op 02-06-2003 @ 17:32:
Er is maar een hele kleine kans dat ik overga dit jaar. Ik zit in V5 en ik ben in de 3e al een keer blijven zitten, en mocht het dit keer weer zo zijn, dan ga ik echt het jaar niet over doen. Ik heb al lang genoeg op die *pieeeeep* school gezeten. De reden dat ik blijf zitten: Ik heb het hele jaar nog geen flikker uitgevoerd. Huiswerk maak ik nooit, werkstukken maak ik altijd te laat, handelingsdelen lever ik niet in... ik raakte steeds verder achter totdat ik ook niks meer aan de lessen had. Ik sloeg hele dagen over, miste nog meer stof, raakte nog verder achter etc...
Als ik het niet haal ga ik gewoon werken. Waar weet ik nog niet, maar ik vind wel wat. Studeren vind ik toch niet interessant, dus het maakt vrij weinig uit. School is gewoon niet aan mij besteed.
Aaah, gelukkig zijn er nog mensen als jij, hoef ik in ieder gevaal het zwaar klote ongeschoolde werk niet te doen.

Jij komt er wel
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef op 02-06-2003 @ 17:32:
En als je nou gewoon wat gedaan had dan kon je misschien je examen eens halen.

Je wordt toch niet gelukkig achter de kassa bij de albert heijn, ook al denk je van wel.

Dom, dom, dom...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 12:50
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 31-05-2003 @ 15:33:
(gaat naar 5 v. )
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:07
fib
fib is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 31-05-2003 @ 16:31:
Als ik niet over zou gaan zou ik misschien naar MAVO 4 gaan of HAVO 3 over doen. ik weet het nog niet
Dat kan tegenwoordig niet meer, want de mavo is nu veranderd in het VMBO -t en je bent dan zowel in het 3e als in het 4e leerjaar al bezig met je examen. (in de 3e maak je dan al toetsen die mee tellen). Dus als je blijft zitten in 3 havo kun je 3 havo nog een jaartje over doen of naar 3 VMBO.
Oud 03-06-2003, 17:22
Verwijderd
Het is eindelijk sinds een half jaar zo dat ik met deze cijfers over ga wat ook wel tijd mocht worden. Ik sta alleen nog onvoldoende voor Duits1 en Frans1, maar deze sluit ik wel dit jaar af en tellen mee voor m'n examen Maar ja, het zijn krappe voldoendes (du 5,2 en 5,4). Het is bij ons ook zo belachelijk geregeld, voor Duits1 en Frans1 maak je 2 toetsen voor je hele examen, 't slaat echt nergens op (kweet niet of het bij iedereen is). Maar ja... nog een toetsweek te gaan, dus weer goed voorbereiden.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:42
soske
soske is offline
Citaat:
... schreef op 01-06-2003 @ 17:50:
jammer zeg!
probeer dan een 4 een 5 te maken. dan ga je toch ook over (met 2 keer een 5 en 1 keer een 4)
Ik ga toch over, die onvoldoende voor natuurkunde( wat dus waarschijnlijk een 5 zou maken) is niet zo'n diepe onvoldoende dus ik sta nog net een 6(5.5) Ik doe nu heel hard mijn best voor natuurkunde en probeer het proefwerk in de proefwerkweek goed te maken. Dat moet lukken Die twee 4eren ophalen is ontzettend moeilijk trouwens, is voor scheikunde en wiskunde (jaja ik ben absoluut geen betha )Dat zijn verreweg mijn slechtste vakken en ik moet ze gewoon niet naar beneden halen, dan is er nix aan de hand.
Oud 03-06-2003, 19:49
Evolution
Evolution is offline
NOPE... k ga niej over
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:49
dyfusica
dyfusica is offline
ik blijf zeker weten zitten dit jaar ivm ziekte sinds januari.. sinds januari ga ik nauwelijks meer naar school toe.. ik kon het opzich nog wel halen maar zelfs dan, dan zak ik volgend jaar voor mn ezxmane omdat ik gewoon veel basis gemist heb..

ik deed dit jaar 4havo en wat ik volgend jaar ga doen is nog niet zeker.. iig geen gewone school omdat dat nogsteeds te zwaar is
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:54
dollie
dollie is offline
Citaat:
... schreef op 31-05-2003 @ 14:03:
of denk je dat je blijft zitten?
ga je dan een ander niveau doen, of doe je gewoon het jaar over?
hoe komt het dat je blijft zitten? en als je over gaat, heb je hier veel voor moeten doen?

-xxx-

ik blijf hangeN! komt door dit hele KUT-jaar!! veel gebeurt ik blijf op havo dus... ik vind ut wel heel erg!!maar ja volgend jaar beter hoop ik
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:55
Farfalla
Farfalla is offline
Ik blijf hoogstwaarschijnlijk zitten, maar op de een of andere manier kan ik dat niet accepteren ofzo... Ipv dus gewoon de laatste toetsweek te verknallen of over te slaan, doe ik nog snel heel erg mijn best en lever ook alle handelingsdelen enz in. Het gevolg hiervan is wel dat ik bijv. voor wiskunde nu gemiddeld een 6,5 sta ipv van de 3,5 op mijn vorige rapport (en zo nog wat verhoginkjes), maarjah, ik weet zelf ook wel dat het niet meer genoeg is om over te gaan, of er moet wel een heel groot wonder gebeuren...

Als ik volgend jaar blijf zitten, ga ik nog een keer 4Havo doen met precies hetzelfde profiel (C&M).
Oud 04-06-2003, 09:13
checko
checko is offline
jah...want ik akn niet blijven zitten
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 12:25
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Farfalla schreef op 03-06-2003 @ 20:55:
Ik blijf hoogstwaarschijnlijk zitten, maar op de een of andere manier kan ik dat niet accepteren ofzo... Ipv dus gewoon de laatste toetsweek te verknallen of over te slaan, doe ik nog snel heel erg mijn best en lever ook alle handelingsdelen enz in. Het gevolg hiervan is wel dat ik bijv. voor wiskunde nu gemiddeld een 6,5 sta ipv van de 3,5 op mijn vorige rapport (en zo nog wat verhoginkjes), maarjah, ik weet zelf ook wel dat het niet meer genoeg is om over te gaan, of er moet wel een heel groot wonder gebeuren...

Als ik volgend jaar blijf zitten, ga ik nog een keer 4Havo doen met precies hetzelfde profiel (C&M).
Heb ik ook wel een beetje, ik leer ook nog goed voor al mijn prws en maak ook verslagen, terwijl het al helemaal zeker is..
En ik dus nog een keer 3gym.
Oud 04-06-2003, 15:46
ssjpan
ssjpan is offline
Ja, ik blijf wel zitten, doe 4 havo gewoon een keer over.
Oud 04-06-2003, 16:12
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ik ga over, veel op m'n luie ass gezeten en niets gedaan.
zo kom k d'r wel
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:27
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
ik waarschijnlijk wel...
voor veel vakken mag ik erge onvoldoende's halen..... sta ik nog op overgaan...........
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:33
Verwijderd
ik denk t wel
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:26
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
jah kzit al vanaf het 1e rapport gebakken, kheb het alleen flink laten inzakken

Op naar 5VWO! (EM met M&O en frans2)
Met citaat reageren
Advertentie