Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik blijf zitte...en kies een ander profiel, hoop dat het volgend jaar wel goed gaat
![]() Alleen de vakken die ik af kan sluiten dit jaar daar doe ik nog ff me best voor, gelukkig zijn die allemaal voldoende (nog ff zo zien te houden ![]() |
![]() |
|
Ik weet t nog niet, het ligt een beetje aan m'n laatste tentamen week
![]() Als m'n Duits mondeling goed gaat, kan ik nog overgaan... Als ik dat verpruts, verpruts ik t hele jaar ![]() Wiskunde sluit ik dit jaar al wel voldoende af (denk ik) dus als ik zou blijven zitten, heb ik daar volgend jaar vrijstelling op, omdat ik CM als profiel heb ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ga dus blijven zitten en een niveau lager ![]() ![]() Maar ik moet wel het hele jaar gewoon afmaken, slaat helemaal nergens op, want een hoop dingen komen namelijk noooooit meer terug in m'n schoolloopbaan... Echt gemeen.. Ik moet zelfs allemaal practica nog maken en op tijd inleveren... Maar goed, ik blijf dus zitten omdat ik een hoop stof gemist zou hebben als ik nu naar 5havo ga en niet omdat ik het jaar niet zou halen ofzo. VWO is voor mij te hoog gegrepen en dus ga ik volgend jaar relax 4havo doen ![]()
|
Ik zal vast nog wel kunnen blijven zitten maar dan moet ik ineens belachelijk lage cijfers gaan halen en het hele jaar heb ik redelijke cijfers gehaald dus dat moet dan de komende paar weken toch ook nog wel lukken, ik ga ervan uit dat ik overga, ik sta hoogstens een vijf voor engels en een vijf voor natuurkunde (een onvoldoende in mn profiel en een buiten mn profiel dus dat mag)
||
Citaat:
ok HOE heb je dat gedaan? er moet echt een wonder gebeuren wil ik nu overgaan... ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Hoe ik het heb geflikt? Mn CKV-verslagen eindelijk es inleveren ![]() Stond aan het begin van het jaar op mn rapport een 1, 3 en 5 en nu waarschijnlijk een 4 en misschien nog een 5 ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is voor mij niet echt een kwestie van zittenblijven of overgaan. Ik kan ook wel aan het laatste jaar beginnen als ik niet al m'n punten heb. Ik heb echter voor mezelf de grens gesteld dat ik hooguit één tentamen mag missen om aan het laatste jaar te beginnen.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() probeer dan een 4 een 5 te maken. dan ga je toch ook over (met 2 keer een 5 en 1 keer een 4)
|
ik zit nu in 5vwo..ik weet echt niet of ik over ga..aan de ene kant maakt me het niet uit om een jaar over te doen..ik heb niet veel aan school besteeds dit schooljaar (vooral in t begin absoluut niet) en ik weet dat ik veel hogere cijfers kan halen enzow..maar ik zie wel..over een week heb ik mn laatste schoolexamenweek en moet over een voldoende voor halen,vooral voor eco en wiskunde...behalve aardrijkskunde,daar een 2
![]() |
![]() |
|
Er is maar een hele kleine kans dat ik overga dit jaar. Ik zit in V5 en ik ben in de 3e al een keer blijven zitten, en mocht het dit keer weer zo zijn, dan ga ik echt het jaar niet over doen. Ik heb al lang genoeg op die *pieeeeep* school gezeten. De reden dat ik blijf zitten: Ik heb het hele jaar nog geen flikker uitgevoerd. Huiswerk maak ik nooit, werkstukken maak ik altijd te laat, handelingsdelen lever ik niet in... ik raakte steeds verder achter totdat ik ook niks meer aan de lessen had. Ik sloeg hele dagen over, miste nog meer stof, raakte nog verder achter etc...
Als ik het niet haal ga ik gewoon werken. Waar weet ik nog niet, maar ik vind wel wat. Studeren vind ik toch niet interessant, dus het maakt vrij weinig uit. School is gewoon niet aan mij besteed.
||
![]() |
Citaat:
Jij komt er wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je wordt toch niet gelukkig achter de kassa bij de albert heijn, ook al denk je van wel. Dom, dom, dom... |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het is eindelijk sinds een half jaar zo dat ik met deze cijfers over ga
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
ik blijf zeker weten zitten dit jaar ivm ziekte sinds januari.. sinds januari ga ik nauwelijks meer naar school toe.. ik kon het opzich nog wel halen maar zelfs dan, dan zak ik volgend jaar voor mn ezxmane omdat ik gewoon veel basis gemist heb..
ik deed dit jaar 4havo en wat ik volgend jaar ga doen is nog niet zeker.. iig geen gewone school omdat dat nogsteeds te zwaar is |
![]() |
||
Citaat:
ik blijf hangeN! ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik blijf hoogstwaarschijnlijk zitten, maar op de een of andere manier kan ik dat niet accepteren ofzo... Ipv dus gewoon de laatste toetsweek te verknallen of over te slaan, doe ik nog snel heel erg mijn best en lever ook alle handelingsdelen enz in. Het gevolg hiervan is wel dat ik bijv. voor wiskunde nu gemiddeld een 6,5 sta ipv van de 3,5 op mijn vorige rapport (en zo nog wat verhoginkjes), maarjah, ik weet zelf ook wel dat het niet meer genoeg is om over te gaan, of er moet wel een heel groot wonder gebeuren...
Als ik volgend jaar blijf zitten, ga ik nog een keer 4Havo doen met precies hetzelfde profiel (C&M).
||
![]() |
Citaat:
En ik dus nog een keer 3gym.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaan jullie om met het verlies van een dierbare? Dminor | 11 | 27-12-2003 20:35 | |
Psychologie |
hoe gaan jullie hiermee om? AngelEyez | 12 | 31-05-2003 17:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoe denken jullie over inenten (vaccineren) Daantje_0705 | 34 | 09-05-2003 10:16 | |
Eindexamens 2003 |
Gaan jullie na je examen op i-net nakijken wat je ongeveer gescoord hebt? *Sneeuwmuts* | 35 | 18-04-2003 12:32 | |
Psychologie |
Hoe gaan jullie met je littekens om??? ** Lieve2002 ** | 118 | 10-12-2002 13:39 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |