Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb nu dit:
PHP-code:
|
![]() |
|
Hoe gebruik je je setlocale commando?
De standaard manier op php.net wil niet altijd goed werken. Dit staat er: PHP-code:
Maar heb je het zo gebruikt of heb je al meer dingen geprobeerd? Op mijn servers krijg ik dit soort dingen opzich makkelijk aan het werk...
||
Citaat:
![]() De rest van de problemen zijn inmiddels opgelost. Even de source: PHP-code:
|
![]() |
|
Een oplossing die je kunt proberen is trouwens:
PHP-code:
Bijvoorbeeld: PHP-code:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog Nederlands! geweldigetoets | 1 | 21-01-2010 19:17 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 26: Ladykillers, Shrek 2 + Verwacht: Thunderbirds. AJMouse | 3 | 12-08-2004 12:32 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 20: Out Of Time + VERWACHT: SHREK 2. AJMouse | 17 | 28-06-2004 16:01 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 24: Eurotrip en meer! AJMouse | 5 | 20-06-2004 17:40 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog AJMouse | 13 | 14-06-2004 22:25 |