Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2003, 15:16
mrhanky
mrhanky is offline
Barcelona wil gráág verder met Patrick Kluivert, maar dan wel tegen de helft van diens salaris. Het gevolg doet pijn voor de Catalaanse club: de spits hoeft dan nog maar 1,8 miljoen euro te kosten voor eventuele geïnteresseerde kapers.

(bron en verder verhaal Vi.nl )

Hmmzzz, ik zou zeggen kluivert terughalen naar ajax een optie?
Spitsenprobleem minder meteen....
Oud 26-06-2003, 15:48
El Dar
El Dar is offline
Ik denk niet dat kluivert nu al terug gaat naar ajax. Hij gaat gewoon naar een andere topclub. Man U schijnt voor hem in de markt te zijn en als die hem niet willen kan hij wel ergens anders heen. Zeker is dat kluivert niet gaat voetballen voor de helft van het geld lijkt me, hij is toch geen instelling!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:23
Verwijderd
Ik denk dat Kluivert een nieuw contract gaat tekenen. Lager salaris en een normale afkoopsom. Het zou me niets verbazen als hij het goed kan vinden met Rijkaard.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:49
El Dar
El Dar is offline
Een nieuw contract hadden ze hem toch net zo goed kunnen aanbieden voordat ze die optie lichtten. Dan hadden ze ook geen risico gelopen dat hij zo weggaat.

Ik denk dat ze wel geprobeerd hebben maar dat kluivert gewoon geweigerd heeft omdat hij het nu wel eens gezien heeft in barcelona en nu voor een prijs wil gaan met een topclub die niet in een crisis zit.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:45
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
ik denk:

-kluivert blijft vanwege rijkaard en in mindere mate ten cate (ook surinaams).

-kluivert wordt gekocht door ManU of een andere Engelse club hij wilde altijd al in het premiership (groot gelijk veel beter als spanje).
Oud 26-06-2003, 21:12
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
gozer heeft 6 miljoen euro netto
sodemieter toch op
zijn toch geen bedragen

alle toppers zouden deze loonsverlaging moeten krijgen

i kwerk voor 20000 euro per jaar
echt belachelijk
Oud 26-06-2003, 22:36
El Dar
El Dar is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef op 26-06-2003 @ 22:12:
gozer heeft 6 miljoen euro netto
sodemieter toch op
zijn toch geen bedragen

alle toppers zouden deze loonsverlaging moeten krijgen

i kwerk voor 20000 euro per jaar
echt belachelijk
volgens mij als jij net zo goed kon voetballen als kluivert zou je het allemaal wat minder belachelijk vinden...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 23:10
Verwijderd
dat 3 miljoen nog steeds belachelijk is blijft zo.
Meer dan gemiddeld mogen ze best verdienen, maar 6 miljoen vind ik best kansloos. En dan heb je soms ook nog spelers die niet akkoord gaan met 6 miljoen euro...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 23:31
Joey Tribbiani
Joey Tribbiani is offline
en terrecht! verdiend veel te veel die jongen!
Oud 27-06-2003, 12:24
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
een van Nistelrooij of Henry is het waard
zoveel presteert tie gozer niet
uit het nederlands elftal die gozer in elk geval!!
Oud 27-06-2003, 16:40
squat
squat is offline
Topscorer voor Nederland aller tijden. Ja eruit gooien joh!

Ben het met Cruijff en van Basten eens dat Kluivert de meest getalenteerde spits is van Nederland. Bovendien denk ik dat er te weinig ruimte is voor van Nistelrooy en Makaay in de spits. Bij Deportivo en Manchester hebben ze vaak een half veld voor hun alleen. Kluivert is een speler die in kleine ruimtes goed kan scoren. En aangezien het hele Nederlandse elftal wel aanvallend ingesteld is ligt er weinig ruimte voorin.

Met Kluivert bij Barça weet ik het niet. Ik denk dat het beste is dat hij naar een andere club gaat ivm Europese competitie. Ik denk niet dat hij in een "zwakke" Nederlandse competitie zou willen spelen.

Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 16:44.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 17:13
Verwijderd
Kluivert heeft al te kennen gegeven dat als zijn salaris gehalveerd wordt, dat hij dan naar Arsenal wilt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 20:21
mrhanky
mrhanky is offline
Kluivert: 'Dan ga ik toch lekker naar Arsenal?'

27/6/2003 17:21

Patrick Kluivert is allerminst blij met het voornemen van Barcelona om zijn salaris te halveren. 'Als ze dit doorzetten, moet ik maar vertrekken', laat hij weten. Hij bulkt immers van de aanbiedingen, waaronder die van ManU en Arsenal. 'Pas op, hè. Dit is geen bluf.'
Enkele maanden geleden toonde Patrick Kluivert zich al geërgerd over het vorige Barcelona-bestuur, dat het plannetje had opgevat om zijn salaris te halveren, waarbij het en passant fijntjes zijn loonstrookje naar de pers liet lekken. De nieuwe leiding van Barça, onder leiding van de nieuwe preses Joan Laporta, nam het voorstel woensdagavond over.

Het plan ontsproot ooit aan het brein van de vorige voorzitter Joan Gaspart. Het behelst de halvering van het salaris van de Nederlandse spits (twaalf miljoen euro bruto). Bijkomend gevolg: de afkoopsom van Kluivert wordt verlaagd naar 1,8 miljoen euro. Wie hem op dit moment wil strikken, dient nog 36 miljoen euro neer tellen.

Kluivert is over de plannen van zijn werkgever allerminst te spreken. 'Als Barça aan mijn contract wil tornen en mijn salaris wil halveren, dan lijkt het me normaal dat ik zal vertrekken', laat hij weten in een interview met The Sun. 'Ik ben een professional en als je iets tekent, moet je het nakomen.'

De Amsterdammer heeft ook al een nieuwe werkomgeving in zijn hoofd: het Engelse Premiership en dan bij voorkeur Arsenal. 'Ik heb verschillende aanbiedingen liggen, waarvan die van Manchester United en Arsenal de belangrijkste zijn. United heeft Van Nistelrooy, maar vanwege het voetbal dat ze spelen kan ik waarschijnlijk beter uit de voeten bij Arsenal. Het spel van Arsène Wenger is Europees en hij heeft met zijn aanvallende instelling veel weg van een Nederlandse coach. Bovendien vind ik Londen een geweldige stad, ideaal voor mijn familie.'

Patrick Kluivert en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens hebben aanstaande dinsdag een gesprek met Barcelona over de voorgenomen contractaanpassing. De spits laat in The Sun nog maar even weten dat het hem menens is. 'Pas op, hè: dit is geen bluf. Het lijkt er nu eenmaal op dat ik in Engeland meer word gewaardeerd dan bij Barcelona. Vroeger of later komt ik sowieso nog wel een keer terecht in het Premiership.'

(Bron Vi.nl)
Oud 27-06-2003, 22:30
Tofke_H
Tofke_H is offline
Dus hij speelt volgend jaar in Engeland?
Oud 27-06-2003, 22:44
El Dar
El Dar is offline
Dat is klare taal... Ik hoop dat hij gaat voor ManU. Als dat gebeurd word nederland waarschijnlijk onverslaanbaar...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 23:23
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
El Dar schreef op 27-06-2003 @ 23:44:
Dat is klare taal... Ik hoop dat hij gaat voor ManU. Als dat gebeurd word nederland waarschijnlijk onverslaanbaar...
Dan kan ie eindelijk goed leren samenspelen met Ruudje
Oud 27-06-2003, 23:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
El Dar schreef op 27-06-2003 @ 23:44:
Echt een droomscenario... Komt op deze manier toch wel erg prettig dichtbij.
Het idee al Kluivert + Van Nistelrooy... Is een droomduo dat gelijk is aan Ronaldo + Raul.
Oud 30-06-2003, 21:16
Verwijderd
Man Utd. en Arsenal hebben er een concurrent bij voor Kluivert, want ook FC Zwolle wil Kluivert hebben.
De transfersom van 1.8 miljoen euro is betaalbaar, aldus wethouder Hogedoorn.

bron: http://www.rtvoost.nl/pages/nieuws/v4-frm.asp?id=30055
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 22:29
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 30-06-2003 @ 22:16:
Man Utd. en Arsenal hebben er een concurrent bij voor Kluivert, want ook FC Zwolle wil Kluivert hebben.
De transfersom van 1.8 miljoen euro is betaalbaar, aldus wethouder Hogedoorn.

bron: http://www.rtvoost.nl/pages/nieuws/v4-frm.asp?id=30055
whaha, prachtig!

Alleen het idee al, zwolle 0wnt manu, arsenal etc.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 17:16
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-06-2003 @ 00:48:
Het idee al Kluivert + Van Nistelrooy... Is een droomduo dat gelijk is aan Ronaldo + Raul. [/B]
*ligt dubbel*
Reageren

Regels voor berichten