Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 18:02
Verwijderd
Schröder eist 'knieval' van Berlusconi (video)

Uitgegeven: 3 juli 2003 09:48
Laatst gewijzigd: 3 juli 2003 12:22

BERLIJN - De Duitse bondskanselier Schröder heeft donderdag excuses geëist van zijn Italiaanse ambtsgenoot Silvio Berlusconi in verband met diens uitlatingen aan het adres van de Duitse europarlementariër Martin Schulz. De regeringsleider noemde donderdag ten overstaan van de Bondsdag de uitlatingen van de Italiaan "ongepast en compleet onacceptabel".

Modem/ Breedband

Berlusconi schoffeerde woensdag Schröders partijgenoot Schulz door hem een rol als kampbewaker toe te dichten in een Italiaanse documentaire over concentratiekampen in nazi-Duitsland. "Ik verwacht dat de Italiaanse minister-president zich volledig verontschuldigt voor deze onacceptabele vergelijking", aldus Schröder.

Europarlementariër Schulz zegt te verwachten dat Berlusconi zich ook aan het adres van het Europees Parlement verontschuldigt. "Ik ga er vanuit dat dat gebeuren zal", aldus de vertegenwoordiger donderdag tegen de Duitse zender WDR. De SPD'er voelt zich naar eigen zeggen niet persoonlijke beledigd door de uitlatingen van Berlusconi.

Ik begrijp er helemaal niks van....die Berlusconi had zelf een kampbeul kunnen zijn....wat is dat een vieze vent zeg.....hmzz wanneer gaat die vent is aftreden?
Advertentie
Oud 03-07-2003, 18:07
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Als z'n ambtsperiode voorbij is.

Dan gaat 'ie ook de cel in, want dan is z'n onlangs verkregen immuniteit weer opgeheven.
Dus dan komt hij waar hij hoort, in de cel.

Wat ik ook niet uit zou sluiten is dat hij wellicht eerder dan gepland zal moeten aftreden vanwege massastakingen en -betogingen.
Oud 03-07-2003, 18:08
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Overigens, dit kan ook wel in het andere topic.

Maar aan de andere kant, deze zaak verdient ook wel een eigen topic vind ik...

Nou ja, laat Gatara dat maar beslissen, ik kan toch niks.
Oud 03-07-2003, 18:38
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 03-07-2003 @ 19:08:
Overigens, dit kan ook wel in het andere topic.

Yup:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=529366

Regels voor berichten