Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij ons heb je alleen CKV3 (of 2?) iig tekenen op de havo. (verplicht in cm) op vwo heb je daarvoor verplicht aardrijkskunde. Wat dus niet in het profiel op havo zit en ik dus niet gehad heb. Op havo hoef je of alleen frans, of alleen duits. Op vwo beiden. Nu heb ik op havo alleen frans12 gehad en moet ik op vwo ook nog duits12. (cm nogmaals) Dan heb ik wiskunde A1 alleen in 4havo gehad en ik daar dus helemaal uit ben, in de wiskunde. Verder moest ik nu op vwo drie vrije-deel-vakken kiezen om mn uren compleet te maken. biologie1 dus (gehad op havo dus al afgerond), economie1 (ook op havo) en het werd of m&o of informatica, beiden niet gehad. Dus koos ik voor het vak waar ik me het meest in interresseer: informatica. Duidelijk? ![]()
|
Ik moet een stel individuele verslagen nog inleveren
mijn stageverslag verbeteren verslag maken van mijn vakantiewerk (staat in relatie met mijn opleiding) werkstuk van 30 uur van maatschappijleer 2 werkstukken van 15 uur van geschiedenis stel tekeningen voor tekenen uuuuuhm dit was het wel..... (hoop ik) Kindertjes leer hier van.... DOE wat in je schooljaar en ga niet op het laatste moment nog eens beginnen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
pfffff ja...
nog een boekverslag/werkstuk maken en 2 herkansingen, 1 eind aug en 1 begin september dat wordt dus even doorwerken, en dat terwijl ik gewoon stop... (maar wil wel graag propedeuse halen)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
nog geen passende titel (dagboek van een leraar) prulleke | 4 | 18-04-2003 22:56 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 |