Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 18:43
Kip-en-Eend
Kip-en-Eend is offline
Ik was gister op een feestje met mijn ex (het is ongeveer een half jaar uit) en nu heb ik ontdekt dat ik hem eigenlijk (nog steeds?) heel leuk vind. Hoe zorg ik dat ik weer iets met hem krijg?
Er is ook een klein probleempje: Hij is laatst met een goeie vriendin van mij gegaan. Voor haar betekende het niks, maar hij denkt er misschien anders over...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2003, 18:51
HidingBoy
HidingBoy is offline
Begin nooit iets met een ex, tenzij de oorzaak waardoor het destijds uitging er niet meer is.
Oud 27-06-2003, 18:53
Kip-en-Eend
Kip-en-Eend is offline
Tsja waarom ging het uit... Ik geloof dat het langzaam doodgebloed was.....
Maar ja, hem zomaar uit je hoofd zetten is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 18:54
HidingBoy
HidingBoy is offline
Dan moet je kijken wat zijn gevoelens zijn voor die vriendin van je.
Als die er niet zijn, dan moet je kijken wat hij nog voor jou voelt. En als dat goed zit moet je je kans grijpen
Oud 27-06-2003, 20:17
faith666
faith666 is offline
Zijn jullie veranderd waardoor het nu beter zou gaan als toen? Waarom dan niet?
Oud 28-06-2003, 20:38
barbara.inc
barbara.inc is offline
Wie had het uitgemaakt?
Want als jij het uit hebt gemaakt, heb je nog wel een kans dat ie nog wel iets voor je voelt, maar het kan ook zijn dat je door hem te dumpen zijn ego zo ernstig hebt aangetast dat ie je sowieso niet meer terug wil
Als hij jou heeft gedumpt lijkt het me vrij moeilijk, want dan had hij dus blijkbaar geen gevoelens meer voor je...

Hm, allebei niet echt hoopgevend he?
Oud 28-06-2003, 20:40
AngelLena
AngelLena is offline
Ik weet er alles van. Maar ik ben zo dom geweest om door te zetten en heb mijn ex tot 3 kee toe terug genomen... Geloof me...je wilt het niet... Je mist hem, maar als je er weer iets mee begint begin je op het punt waarop het afbrak... Met andere woorden, gaat niet goed, eerder van kwaad tot erger...
Oud 28-06-2003, 21:39
Verwijderd
Ja precies, ik heb ook een soort van knipperlicht relatie gehad, en nu is de hele relatie tussen ons verpest [zal ook wel liggen aan wat er gebeurt is]. Maar nee, nu ik dit weet zou ik nooit weer teruggaan naar een ex.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 22:17
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Xantophylle schreef op 28-06-2003 @ 22:39:
Ja precies, ik heb ook een soort van knipperlicht relatie gehad, en nu is de hele relatie tussen ons verpest [zal ook wel liggen aan wat er gebeurt is]. Maar nee, nu ik dit weet zou ik nooit weer teruggaan naar een ex.
Inderdaad. Na de 3e keer met mijn ex hebben we elkaar met de nek aangekeken tot ongeveer een maand terug. Toen pas kwamen de gesprekken weer een beetje op gang. Na hem ben ik een half jaar vrijgezel geweest en nu heb ik ruim anderhalf jaar een ander. Moet je nagaan hoe lang dat heeft geduurd...
Oud 28-06-2003, 22:17
Kip-en-Eend
Kip-en-Eend is offline
Hmm klinkt allemaal niet erg hoopgevend, maar ik vind m echt weer heel leuk! Ik had m btw gedumpt, had donderdag nog met m gebbq-d, was wel gezellig enne naja voelde me weer heel erg op mn gemak....
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 07:11
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Het kan wel hoor, bij mij is het ook gelukt. En het gaat beter dan ooit.
Je moet gewoon proberen er achter te komen wat hij voor jou voelt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 15:15
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Ik denk toch dat dat voor iedereen anders is... ik sluit niet uit dat het niet kan werken,, maarja je vraagt om advies..
dan zeg ik dus niet aan beginnen..
Het wordt nooit meer zoals vroeger, er zal altijd iets tussen jullie in blijven staan... mijn ervaring dan he
maarja aan de andere kant,,, ik heb het ook geprobeerd...
dus als je echt gek op hem bent,,, geen het een kans,, proberen kan geen kwaad.. maaar.. je loopt een risico!
Oud 04-07-2003, 17:24
SparkleEyes
SparkleEyes is offline
ja precies, met exen is altijd het probleem (althans bij mij dan) dat je nadat het een tijdje uit is, je je alleen nog maar de leuke dingen herinnert, je wordt weer verliefd, krijgt weer wat en na een maand of twee realiseer je je ineens weer dat er heus wel een rede was waarom het uitging. je moet dan ook van tevoren goed weten of hij of jij, wel verandert is, anders heeft het geen zin... sterkte ermee!
Oud 04-07-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 28-06-2003 @ 21:40:
Ik weet er alles van. Maar ik ben zo dom geweest om door te zetten en heb mijn ex tot 3 kee toe terug genomen... Geloof me...je wilt het niet... Je mist hem, maar als je er weer iets mee begint begin je op het punt waarop het afbrak... Met andere woorden, gaat niet goed, eerder van kwaad tot erger...
Je stelt het wel heel erg als een feit dat een relatie met je ex hoe dan ook mis gaat

Het ligt nogal aan de redenen waarom het is uitgegaan en dergelijke, elke situatie is weer anders.

@Kip-en-Eend: Ik zou als ik jou was wel goed uitzoeken of je zeker weet dat je weer zoveel voor hem voelt en ook dat hetzelfde als de vorige keer niet zal voorkomen. Wanneer je het zomaar probeert en dan spijt krijgt kwets je hem nog een keer, en dat kan veel verpesten.

Daarna inderdaad uitzoeken hoe het met zijn gevoelens voor die vriendin van jou zit, en vervolgens met zijn gevoelens voor jou.

Ik zou zeggen werk eerst aan de vriendschap en wie weet wat daaruit voortvloeit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten