Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk toch dat dat voor iedereen anders is... ik sluit niet uit dat het niet kan werken,, maarja je vraagt om advies..
dan zeg ik dus niet aan beginnen.. Het wordt nooit meer zoals vroeger, er zal altijd iets tussen jullie in blijven staan... mijn ervaring dan he maarja aan de andere kant,,, ik heb het ook geprobeerd... dus als je echt gek op hem bent,,, geen het een kans,, proberen kan geen kwaad.. maaar.. je loopt een risico!
|
ja precies, met exen is altijd het probleem (althans bij mij dan) dat je nadat het een tijdje uit is, je je alleen nog maar de leuke dingen herinnert, je wordt weer verliefd, krijgt weer wat en na een maand of twee realiseer je je ineens weer dat er heus wel een rede was waarom het uitging. je moet dan ook van tevoren goed weten of hij of jij, wel verandert is, anders heeft het geen zin... sterkte ermee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt nogal aan de redenen waarom het is uitgegaan en dergelijke, elke situatie is weer anders. @Kip-en-Eend: Ik zou als ik jou was wel goed uitzoeken of je zeker weet dat je weer zoveel voor hem voelt en ook dat hetzelfde als de vorige keer niet zal voorkomen. Wanneer je het zomaar probeert en dan spijt krijgt kwets je hem nog een keer, en dat kan veel verpesten. Daarna inderdaad uitzoeken hoe het met zijn gevoelens voor die vriendin van jou zit, en vervolgens met zijn gevoelens voor jou. Ik zou zeggen werk eerst aan de vriendschap en wie weet wat daaruit voortvloeit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik wil me Ex terug Max078 | 1 | 03-03-2014 07:05 | |
Liefde & Relatie |
hoe krijg je je ex terug So-Lovely | 52 | 14-11-2006 21:23 | |
Liefde & Relatie |
al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees. **~yvie~** | 6 | 08-08-2003 10:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe laten jongens merken dat ze hun ex terug willen? jenniffer | 9 | 04-03-2003 02:11 | |
Liefde & Relatie |
nog steeds jaloers op me ex, al meer dan een half jaar help asjeblieft!!! **~yvie~** | 4 | 23-02-2003 18:45 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |