Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 16:04
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Hey
Wil ze graag laten zetten, maar nu komen de (misschien ook wel stomme) vragen:

#Zal het effect hebben op het feit of je borstvoeding kunt geven in de toekomst?
#Hoe verzorg je een tepelpiercing?

Thnx

Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 16:45
Verwijderd
Ik dacht dat het niet echt goed was als je later nog borstvoeding wilde geven...Hoe je het schoon moet maken weet ik niet, maar zal wel goed ontsmetten zijn, en als het fout gaat, dan kan je, vrees ik, helemaal geen borstvoeding meer geven!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 17:44
Lyra
Lyra is offline
lijkt me niet gezond voor de baby als je die later ook wilt zogen..
er zal zich wel littekenweefsel opstellen en dan kan het zijn dat er geen moedermelk meer uit kan komen. Als het ontsteekt wordt het ook erg.
Als ik jou was zou ik het niet doen..
Oud 22-06-2003, 17:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
als ik jou was zou ik er nog ff mee wachten, je bent 15! rustig aan hoor, je hebt nog een heel leven. een tepelpiercing is namelijk niet zomaar iets en volgens mij ook iets waar veel mensen negatief tegenover staan als ze een meisje van 15 met zo'n ding zien lopen. dus goed over nadenken!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 19:23
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 22-06-2003 @ 18:55:
als ik jou was zou ik er nog ff mee wachten, je bent 15! rustig aan hoor, je hebt nog een heel leven. een tepelpiercing is namelijk niet zomaar iets en volgens mij ook iets waar veel mensen negatief tegenover staan als ze een meisje van 15 met zo'n ding zien lopen. dus goed over nadenken!
Nou ja, het is niet zo dat piercings voor mij vreemd zijn.
Ik heb 1 in mn lip,2 wenkbrauwpiercings (waarvan 1 zelf gezet)
en verschillende veiligheidsspelden in mn oor.
En hoe gaan de mensen het zien als ik er een mooi staafje in doe?Ze zullen gewoon denken dat ik constant hitsig ben ofzo
Maar wel lief van je dat je om me denkt.

Maar tot nu toe denkt iedereen dat het niet kan ivm borstvoeding later?
Bedankt
Oud 22-06-2003, 19:48
Fortisi
Fortisi is offline
Dan heb ik ook nog een vraagje, het schijnt dat je tepel nog gevoeliger wordt van een tepelpiercing, is dat echt zo? dus als je al gevoelig bent daaro, is het dus geen slim idee om daar een piercing te zetten?
Oud 22-06-2003, 19:51
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 22-06-2003 @ 20:48:
Dan heb ik ook nog een vraagje, het schijnt dat je tepel nog gevoeliger wordt van een tepelpiercing, is dat echt zo? dus als je al gevoelig bent daaro, is het dus geen slim idee om daar een piercing te zetten?
Lijkt me idd niet.
Maar dat is gelukkig bij mij niet het geval.
Meer reply's bitte?
Oud 23-06-2003, 17:34
Brown eye
Brown eye is offline
met je 15e al een tepelpeircing??....kzou als ik jou was nog ff nadenken..der zitten altijd nadelen aan

Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:21
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Voor zulke vragen miet je toch echt bij een piercer zelf zijn. Ik heb er zelf ook een, mar mijn tepel is niet gevoeliger geworden ofzo.
Oud 23-06-2003, 19:48
Verwijderd
er is een tijdje trug al een topic geweest over tepelpiercings... als je ff zoekt heb je m zo gevonden.
daar staat ook wel wat info in
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:23
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Citaat:
fiepje schreef op 23-06-2003 @ 20:48:
er is een tijdje trug al een topic geweest over tepelpiercings... als je ff zoekt heb je m zo gevonden.
daar staat ook wel wat info in
Dankje,ik zal meteen even zoeken.
Oud 24-06-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Punk-Metal-Lo schreef op 24-06-2003 @ 17:23:
Dankje,ik zal meteen even zoeken.
np

Offtopic: gave avatar
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:07
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Neem gewoon geen tepelpiercing, da's veel makkelijker . Ziet er beter uit ook.
Oud 24-06-2003, 20:04
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 24-06-2003 @ 20:07:
Neem gewoon geen tepelpiercing, da's veel makkelijker . Ziet er beter uit ook.
Als je niet serieus kunt replyen,doe het dan niet.
Ik vroeg niet om je mening over het feit of het mooi zou
staan of niet, maar wat voor effect het zal hebben op de
borstvoeding (ooit) en wat voor nazorg een tepelpiercing
nodig heeft.
Iemand nog een inhoudelijk antwoord?
Thnx
Oud 24-06-2003, 20:06
psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:
Punk-Metal-Lo schreef op 24-06-2003 @ 21:04:
nodig heeft.
Thnx
denk dat het nadelig kan worden voor borstvoeding...maar kan het niet met zekerheid zeggen. maar zelf een wenkbrauwpiercing?is dat niet ongelooflijk pijnlijk?ik heb zelf verschillende oorbellen gestoken maar vindik toch iets anders
Oud 25-06-2003, 12:02
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Mwoah, de wenkbrauwpiercing zetten ging niet zo snel en pijnloos als bij een echte piercer Maar het resultaat mag er zeker zijn.
Maar iedereen is het er dus over eens?Niet doen?(Laat mijn leeftijd
dus even buiten beschouwing)
Thnx
Oud 26-06-2003, 23:04
luna_p
luna_p is offline
hoi
Mijn tweelingzus heeft zo'n twee jaar geleden tepelpiercing laten zeten!!! En die vind ik erg mooi.

Voor dat ze haar piercing liet zetten , heeft ze eerst bij de dokter geinformeerd of je met tepelpiercings nog borstvoedig kon geven. En dat is dus wel het geval ( soms word het zelf aan geraden bij vrouwen( voor borstvoeding) waar van de tepels ingetrokken zijn)

Het duurd zo half jaar voordat het goed geheeld is, en veilig een andere piercing in kan doen( eerst heb je een rintje want die zijn makkelijk met schoonmaken, later kan je dus kiezen voor een staafje)

Bij mijn tweelingzus zijn ze wel gevoelige geworden. Maar dat lijkt met niet zo heel erg probleem....

nou denk erg goed over naar, en als je echt wilt ,moet je het zeker doen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 09:20
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
Punk-Metal-Lo schreef op 24-06-2003 @ 21:04:
nodig heeft.
Thnx
Dat kan me niet schelen. Je gedraagt je nu erg autoritair, ik weet eigenlijk niet of ik jou wel serieus kan nemen als jij dergelijke ornamenten wilt. Kindertjes kan je trouwens ook gewone melk geven, dacht ik.
Oud 27-06-2003, 10:32
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 27-06-2003 @ 10:20:
Dat kan me niet schelen. Je gedraagt je nu erg autoritair, ik weet eigenlijk niet of ik jou wel serieus kan nemen als jij dergelijke ornamenten wilt. Kindertjes kan je trouwens ook gewone melk geven, dacht ik.
Doe maar rustig hoor Sander
En moedermelk is altijd beter voor je kind.
Oud 27-06-2003, 10:35
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Citaat:
luna_p schreef op 27-06-2003 @ 00:04:
hoi
Mijn tweelingzus heeft zo'n twee jaar geleden tepelpiercing laten zeten!!! En die vind ik erg mooi.

Voor dat ze haar piercing liet zetten , heeft ze eerst bij de dokter geinformeerd of je met tepelpiercings nog borstvoedig kon geven. En dat is dus wel het geval ( soms word het zelf aan geraden bij vrouwen( voor borstvoeding) waar van de tepels ingetrokken zijn)

Het duurd zo half jaar voordat het goed geheeld is, en veilig een andere piercing in kan doen( eerst heb je een rintje want die zijn makkelijk met schoonmaken, later kan je dus kiezen voor een staafje)

Bij mijn tweelingzus zijn ze wel gevoelige geworden. Maar dat lijkt met niet zo heel erg probleem....

nou denk erg goed over naar, en als je echt wilt ,moet je het zeker doen
Mag ik jou even zeer hartelijk bedanken?
Hier heb ik echt iets aan
Oud 27-06-2003, 11:14
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
Punk-Metal-Lo schreef op 27-06-2003 @ 11:32:
Doe maar rustig hoor Sander
En moedermelk is altijd beter voor je kind.
Dan had ik dat laatste fout. Als je mijn advies niet serieus genoeg vond, had je me altijd nog kunnen negeren.
Oud 27-06-2003, 11:15
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 27-06-2003 @ 12:14:
Dan had ik dat laatste fout. Als je mijn advies niet serieus genoeg vond, had je me altijd nog kunnen negeren.
Nee,wat dat betreft zijn we hetzelfde, overal op in gaan
Oud 27-06-2003, 16:21
$@nd€r $@l@m@nd€r
Het is wel lachen met jou .
Oud 28-06-2003, 14:43
Verwijderd
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 27-06-2003 @ 10:20:
Ik vind dat ze jou verplicht door je leuter moeten piercen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:29
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 27-06-2003 @ 17:21:
Het is wel lachen met jou .
En met jou
Eigen mening,erg fijn.
Oud 30-06-2003, 12:35
skatefamke
skatefamke is offline
ik zat een tijdje geleden met deze zelfde vraag en nazoeken op internet leverde op (tja dit was je nu al bekend, maar nog een extra bron is misschien wat meer geruststelling):
- je kan wel borstvoeding geven als je een tepelpiercing hebt (gehad).
- je tepels worden gevoeliger.
- het is een van de pijnlijkste piercings.

een vriend van me heeft ze ook en die had er echt een paar weken pijn. mjah, zoiets verschilt per persoon. over nazorg weet ik niet veel, maar ik denk dat het net zoiets is als bij andere piercings, schoonhouden ed...
trouwens, als je de pit in gaat moet je wel uitkijken dat er niet iemand op slaat oid... dat is pijnlijk, zo hoorde ik weer van een vriend... maar goed, als meisje kijk je daar zowieso wel voor uit natuurlijk .
Oud 05-07-2003, 14:00
~Frozen~
~Frozen~ is offline
Citaat:
skatefamke schreef op 30-06-2003 @ 13:35:
ik zat een tijdje geleden met deze zelfde vraag en nazoeken op internet leverde op (tja dit was je nu al bekend, maar nog een extra bron is misschien wat meer geruststelling):
- je kan wel borstvoeding geven als je een tepelpiercing hebt (gehad).
- je tepels worden gevoeliger.
- het is een van de pijnlijkste piercings.

een vriend van me heeft ze ook en die had er echt een paar weken pijn. mjah, zoiets verschilt per persoon. over nazorg weet ik niet veel, maar ik denk dat het net zoiets is als bij andere piercings, schoonhouden ed...
trouwens, als je de pit in gaat moet je wel uitkijken dat er niet iemand op slaat oid... dat is pijnlijk, zo hoorde ik weer van een vriend... maar goed, als meisje kijk je daar zowieso wel voor uit natuurlijk .
Dankje Arina
Over een paar weken heb ik er 1!
Iedereen bedankt trouwens.
Oi,
Lo
Oud 06-07-2003, 15:34
skatefamke
skatefamke is offline
ik heb de eindbeslissing nog steeds niet genomen... tis nu meer op de langetermijn, zo van: misschien ooit....

ik herinner me nu ineens dat ik vannacht over piercings gedroomd heb. ik vond het heel eng en ik ben geloof ik hard weggerend op het moment supreme... vaag .

ik wens je veel heldhaftigheid toe (maar je bent tenslotte al ervaren door je andere piercings )!

Regels voor berichten