Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 18:24
dontknow
dontknow is offline
sinds begin juni heb ik vakantie en zit ik elke dag thuis. Ik weet de hele dag niet wat ik moet doen omdat ik alleen 's avonds werk. mijn moeder is de hele dag thuis en die werkt me echt op mijn zenuwen, als ik boven ga zitten komt ze bij mij om mijn kamer zitten, als ik op internet ga komt ze erbij zitten. ze begrijpt niet dat ik ook wat privacy wil af en toe.
ik heb geen idee wat ik overdag moet doen, ik zou wel willen werken maar er is gewoon geen werk te krijgen of het is niet te combineren met mijn andere werk. ik word echt gek van dat thuis zitten. ik heb ook het gevoel alsof er niemand meer voor me is. ik heb bijna geen contact meer met mijn vrienden en vriendinnen omdat zij overdag vaak moeten werken. Weten jullie wat ik kan doen? want ik kan er niet langer meer tegen. misschien dat jullie mij niet begrijpen, maar ik heb hele afwissellende buien, het ene moment ben ik vrolijk en vind ik alles leuk, maar het andere moment snauw ik iedereen af en heb ik gewoon huilbuien. het klinkt misschien stom, mar het is wel zo.
als jullie vinden dat hier een slotje op moet kan ik dat wel begrijpen, maar ik ben in ieder geval mijn verhaal even kwijt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 18:26
Ogthala
Ogthala is offline
Tja.
Ik zit al vanagf december 2002 dag in dag uit thuis.

Ik houd me maar altijd vast aan weekenden. Wanneer ik naar vrienden kan.
Oud 11-07-2003, 18:31
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
dontknow schreef op 11-07-2003 @ 19:24:
sinds begin juni heb ik vakantie en zit ik elke dag thuis. Ik weet de hele dag niet wat ik moet doen omdat ik alleen 's avonds werk. mijn moeder is de hele dag thuis en die werkt me echt op mijn zenuwen, als ik boven ga zitten komt ze bij mij om mijn kamer zitten, als ik op internet ga komt ze erbij zitten. ze begrijpt niet dat ik ook wat privacy wil af en toe.
ik heb geen idee wat ik overdag moet doen, ik zou wel willen werken maar er is gewoon geen werk te krijgen of het is niet te combineren met mijn andere werk. ik word echt gek van dat thuis zitten. ik heb ook het gevoel alsof er niemand meer voor me is. ik heb bijna geen contact meer met mijn vrienden en vriendinnen omdat zij overdag vaak moeten werken. Weten jullie wat ik kan doen? want ik kan er niet langer meer tegen. misschien dat jullie mij niet begrijpen, maar ik heb hele afwissellende buien, het ene moment ben ik vrolijk en vind ik alles leuk, maar het andere moment snauw ik iedereen af en heb ik gewoon huilbuien. het klinkt misschien stom, mar het is wel zo.
als jullie vinden dat hier een slotje op moet kan ik dat wel begrijpen, maar ik ben in ieder geval mijn verhaal even kwijt.
wauw. dit is gewoon precies wat ik vandaag voel, behalve dan dat mijn moeder niet naast me komt zitten (maar me toch op mijn zenuwen werkt soms, niet terecht trouwens).
ehm tja. ik wou dat ik je advies kon geven, maar ik zit in hetzelfde schuitje.
nieuwe hobby's zoeken, nieuwe dingen om te doen, nieuwe vrienden....niet dat ik daar zelf aan ben begonnen, maar het blijkt te helpen.
Oud 11-07-2003, 18:32
Verwijderd
Zeg tegen je moeder dat je gewoon wat privacy wilt. Dat moet ze maar accepteren dan. Zeg het wel op een rustige en kalme manier. Wanneer je tegen haar gaat staan schreeuwen heb je kans dat het niets uithaalt.
Zoek voor de rest overdag gewoonweg afleiding. Ga sporten, boeken lezen, vrijwilligerswerk doen. Dingen zat om te doen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:38
dontknow
dontknow is offline
bedankt voor jullie reacties....
en magdalena vervelend voor je dat je je ook zo voelt....
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:45
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
dontknow schreef op 11-07-2003 @ 19:38:
bedankt voor jullie reacties....
en magdalena vervelend voor je dat je je ook zo voelt....
ach, ik kom er wel weer overheen, hoop jij ook
wisselende stemmingen zijn wel vervelend, maar gelukkig komt er na een slechte stemming altijd weer een goede en wacht ik daar gewoon maar op.

maar wat zijn je hobby's? kan je daar niets mee? en is er niets in de buurt waar je nieuwe mensen kan ontmoeten? een fitnesscentrum bijvoorbeeld, ik noem maar wat.
Oud 11-07-2003, 18:50
dontknow
dontknow is offline
mijn enige hobbie is gitaar spelen en dat doe ik niet de hele dag, verder zou ik niet weten welke sport ik moet gaan doen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:53
dontknow
dontknow is offline
maar iig bedankt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:57
Magdalena
Magdalena is offline
ha, ik heb ook heeeel lang gitaar gespeeld, maar dat terzijde.
zijn er geen mensen in de buurt die ook een instrument bespelen waar je bijvoorbeeld mee samen kan spelen (weet niet wat voor muziek je speelt natuurlijk, niet alles is geschikt hiervoor)? bandje oprichten ofzo.

ik weet ook niet hoe oud je bent en of je uitgaat, maar als je uitgaat, kom je daar dan bijvoorbeeld geen nieuwe mensen tegen?
Oud 11-07-2003, 19:05
dontknow
dontknow is offline
ja, gelukkig komen de vierdaagsefeesten van nijmegen er weer aan en dan ga ik wel feesten, hopelijk voel ik me dan een stuk beter. dan verveel ik me iig niet......
ik ben ook al een tijdje op zoek naar een band, maar het is nogal moeilijk om mensen te vinden die dezelfde muziek willen gaan spelen als ik. en ik vind dat ik zelf eigenlijk nog niet goed genoeg ben.....
maar ik hoop dat ik me snel beter voel en ik hop dat jij je ook snel weer beter voelt. in ieder geval heel erg bedankt voor je reacties!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:10
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
dontknow schreef op 11-07-2003 @ 20:05:
ja, gelukkig komen de vierdaagsefeesten van nijmegen er weer aan en dan ga ik wel feesten, hopelijk voel ik me dan een stuk beter. dan verveel ik me iig niet......
ik ben ook al een tijdje op zoek naar een band, maar het is nogal moeilijk om mensen te vinden die dezelfde muziek willen gaan spelen als ik. en ik vind dat ik zelf eigenlijk nog niet goed genoeg ben.....
maar ik hoop dat ik me snel beter voel en ik hop dat jij je ook snel weer beter voelt. in ieder geval heel erg bedankt voor je reacties!
goed genoeg ben je al snel voor een bandje en beter wordt je juist door met anderen te spelen heb ik gemerkt. advertenties in kranten enzo om een band te zoeken wil weleens helpen (vriend van me kreeg zo zijn band bij elkaar), maar in iedergeval veel succes nog met zoeken en hoop inderdaad dat je je snel beter voelt. zo niet en je wilt een keer je ei kwijt, mag je me altijd mailen hoor
Oud 11-07-2003, 19:38
Verwijderd
Heb t dus ook. En daar komt bij dat mn vriend nu in Lloret zit en ik hem ongelooflijk mis. Zucht...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 18:02
Kazanka
Kazanka is offline
Als je van 's avonds, 's ochtends werken maakt, van moeder vader maakt en huilbuien weglaat heb je mijn verhaal ofzow
Reageren

Regels voor berichten