Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeg tegen je moeder dat je gewoon wat privacy wilt. Dat moet ze maar accepteren dan. Zeg het wel op een rustige en kalme manier. Wanneer je tegen haar gaat staan schreeuwen heb je kans dat het niets uithaalt.
Zoek voor de rest overdag gewoonweg afleiding. Ga sporten, boeken lezen, vrijwilligerswerk doen. Dingen zat om te doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wisselende stemmingen zijn wel vervelend, maar gelukkig komt er na een slechte stemming altijd weer een goede en wacht ik daar gewoon maar op. maar wat zijn je hobby's? kan je daar niets mee? en is er niets in de buurt waar je nieuwe mensen kan ontmoeten? een fitnesscentrum bijvoorbeeld, ik noem maar wat.
|
![]() |
ha, ik heb ook heeeel lang gitaar gespeeld, maar dat terzijde.
zijn er geen mensen in de buurt die ook een instrument bespelen waar je bijvoorbeeld mee samen kan spelen (weet niet wat voor muziek je speelt natuurlijk, niet alles is geschikt hiervoor)? bandje oprichten ofzo. ik weet ook niet hoe oud je bent en of je uitgaat, maar als je uitgaat, kom je daar dan bijvoorbeeld geen nieuwe mensen tegen?
|
![]() |
ja, gelukkig komen de vierdaagsefeesten van nijmegen er weer aan en dan ga ik wel feesten, hopelijk voel ik me dan een stuk beter. dan verveel ik me iig niet......
ik ben ook al een tijdje op zoek naar een band, maar het is nogal moeilijk om mensen te vinden die dezelfde muziek willen gaan spelen als ik. en ik vind dat ik zelf eigenlijk nog niet goed genoeg ben..... maar ik hoop dat ik me snel beter voel en ik hop dat jij je ook snel weer beter voelt. in ieder geval heel erg bedankt voor je reacties! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|