Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 14:11
Verwijderd
Hoi.

Ik heb een irritant probleem met Nero 5.5.9.14. Veel muziek die ik heb, is opgeslagen als één lang MP3-bestand van 74 of 80 minuten, met daarbij behorend een Nero .CUE-bestand. Ik kan deze files echter niet branden. Als ik in Nero kies voor 'Burn Image' of 'Open CUE-file' en ik klik die MP3/CUE aan, dan loopt hij vast. Gewoon, spontane crash. De harddisk wordt erg veel aangesproken maar valt na 15-20 seconden stil. Wat overblijft is de welbekende 'this program is not responding'.

Uiteraard kan ik ze wel gewoon branden als ik ze eerst omzet naar een wave-bestand. Dat is echter kut. Het kost tijd, het kost veel schijfruimte en ik moet in de . CUE handmatig de bestandsnaam aanpassen.

Iemand dit probleem ook? Het is dus alleen bij het branden van MP3's samen met CUE-files. Ik kan wél losse MP3's slepen naar een nieuwe Audio-compilation en die branden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2003, 17:28
SuperS
SuperS is offline
zelfde probleem had ik een half jaar geleden met het branden van een video-cd, 'k weet niet hoe 't komt, maar 'k heb nu nero-5.5.10.42 en alles werkt weer perfect
Oud 02-07-2003, 18:13
Studentje
Studentje is offline
Heb ik ook last van, lukt niet in Nero. Zelfde cue in deamon mounten en dan copy cd lukt wel. Beetje vreemd, maar ik kan in ieder geval branden.
Oud 03-07-2003, 10:03
M@rco
M@rco is offline
Update Nero?
Oud 06-07-2003, 17:08
Verwijderd
*edit* Ik heb het 'probleem' trouwens al gevonden. Nero laadt gewoon ontzettend lang voordat hij een CUE/MP3 combinatie kan branden...echt totaal waardeloos.

Niet alleen duurt het zo'n anderhalve minuut om een CUE/MP3 te openen (in welke zelfde tijd ik ook de volledige MP3 naar WAVE kan omzetten) maar ook is het systeem zelfs tijdens het branden op 16-voudige snelheid enorm traag en kan de CPU-load oplopen tot 100% waardoor andere processes dus tien tot vijftien seconden stilstaan (en dat op een Athlon XP2000+ met 512mb intern geheugen). Duidelijk geen succes dus.

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 17:23.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 17:41
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik vind Nero en het decoden van MP3 toch al een ramp, nu heb ik een snelle pc en een wat minder snelle brander, dus nergens last van, maar het is niet echt het sterkste punt van Nero.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten