Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 10:15
smuidra
smuidra is offline
Ik heb een gigantisch groot probleem. Ik ben op een jongen van 16 alleen hij is door zijn ouders op straat gezet en zwerft nu ergens rond. Hij denkt dat ik niet met hem wil en dat ik niet van hem hou enzo. Dat hij dat dnekt komt door een klotestreek van zijn zus. Alleen hij zwerft nu dus op straat rond en krijg net te horen dat hij weer in P'rend is. Alleen nu komt zijn zus naar een vriendin van mij en zegt daar tegen haar dat ze hem niet binnen moet laten. Ik heb geen idee meer waar hij nu is en ik heb alles voor hem over. Ik zou voor hem door vuur gaan ik weet mezelf alleen geen raad. Help me paleazze
Oud 11-06-2003, 10:16
Tactic
Tactic is offline
Ik zou hem eerst helpen de boel weer op een rijtje te zetten en zijn leven weer op de rails!

Laat hem aub helpen door een instantie die daar voor bevoegd is. (Kinderbescherming?).

Misschien dat hij dan een rationele beslissing kan nemen over een relatie met jou. Nu niet.

16 en dan al op straat.
Oud 11-06-2003, 10:35
Verwijderd
Wat een vreemde zus heeft hij dan...

Ik weet niet hoe goed je die jongen kent, maar blijf altijd goed aan jezelf denken.

Als je als ouders je kind op straat zet dan moet er wel iets heel ergs gebeurd zijn denk ik.. of er klopt hier gewoon iets niet.

Heb je contact met hem? Hoe weet je dat hij weer in jouw woonplaats is?
En waarom gaat zijn zus naar een vriendin van jou om te zeggen dat ze hem niet binnen moet laten?
Waarom doet jouw zus dingen zodat hij denkt dat jij nix voor hem voelt..?
En voelt hij eigenlijk wel iets voor jou?
Oud 12-06-2003, 10:38
QT
QT is offline
zijn ouders zijn verplicht! om voor hem te zorgen tot hij zelfstandig is.. als hij op straat zwerft is hij niet zelfstandig... zijn ouders heb dus de plicht om voor hem te zorgen... klinkt wel als een lekker familie als je je broer/zoon zo over straat laat zwerven enzo...
Oud 12-06-2003, 10:39
QT
QT is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-06-2003 @ 11:35:

Waarom doet jouw zus dingen zodat hij denkt dat jij nix voor hem voelt..?
haar zus doet toch niks??
Oud 12-06-2003, 10:42
Loezzel
Loezzel is offline
Wat is er gebeurd dan dat hij uit huis gezet is?
En wat een rare zus heeft die jongen dan!
Als hij in de buurt is, laat hem dan weten dat je er voor hem bent, misschien heeft hij er wat aan.
Bel iig een instantie die hier ervaring mee heeft...
Succes ermee...
Oud 12-06-2003, 10:44
DaWeZ
DaWeZ is offline
Wat heeft ie gedaan dan dattie zo uit huis is gezet?
Als 16jarige al rondzwerven...
Oud 12-06-2003, 10:57
Maddan
Maddan is offline
te erg
Oud 07-07-2003, 15:11
pattypats
pattypats is offline

HALLO ALLEMAAL,

ik ben duz die rare zus van die jongen!!!
uhmzzz...er zijn een paar dingen die ff bekend moeten worden maar wat ZIJ er duz nooit bij zal zetten!!!
smuidra vindt die jomgen duz hardstikke leuk alleen.......
hij had mij bijna verkracht omdat hij al een tijdje droog stond.
ik heb toen om stephanie te beschermen maar gezegd dat ze hem niet meer leuk vond nu flikt ze me een klotestreek door op interent maar de halve waarheid te vertellen!!!
hij gaat nu naar een soort van inrichting zodat hij geholpen kan worden, hij iz namelijk niet helemaal 100% goed bij zn hoofd, en tsjah dat hij toen uit huis is gezet kunnen jullie je hopelijk wel voorstellen nu!!! dit wou ik ff kwijt tegen iedereen die hierop gereageerd had thnx voort lezen en ik hoop echt dat jullie het nu snappen...
ow jah hij zwierf niet alleen maar op straat hoor hij had gewoon onderdak mn ouders zouden hem dit nooit aandoen ondanks allez wat hij heeft gedaan!!!

XXXkuzzzzzz
pattypats
Oud 07-07-2003, 15:16
pattypats
pattypats is offline

DIS FF VOOR ALICIA SILVERSTONE!!!
mn broer voelde ook helemaal niets voor smuidra, hij wou haar alleen maar voor de sex maarjah aangezien smuidra nog maagd iz (!!!) zou hij haar gewoon verkracht hebben dank je dat je ff verder nadacht dan dat iedereen hier doet ow jah....
ik ben die zus van die jongen

XXXkuzzz
pattypats
Oud 07-07-2003, 15:47
smuidra
smuidra is offline
nahhh zomaar ey Patricia die gast heeft jou nooit verkracht of willen verkrachten wtf kom jij elke keer met die rotsmoessies om iemand anders gvd de grond in te stampen en je hebt zelf tegen ons lopen zeggen dat hij op straat zwierf dus wat kom je hier nou weer dom doen. Dat mitchel druk is en al die shit komt door zen adhd en als jullie hem gvd willen helpen door hem op straat te zetten ken je echt opdonderen. En sowieso ook al wou hij dat bij mij doen heb jij het recht niet om voor mij te beslissen. Enfin nu word ik weer in slecht blaadje gezet door haar maja ik isz dus helemaal niey slecht mjha voor haar misschien
iig bedankt allemaal voor jullie reacties thenk joe (K)
Oud 07-07-2003, 15:53
smuidra
smuidra is offline
en ff voor Alicia Mitchel eheft mij zelf duidelijk verteld dat hij me leuk vond enzo. en dat hij weer in de omgeving was heb ik van een vriendin gehoord. en dat zijn zus bij mijn vriendin aan de deur zei hem niet binnen te laten weet ik ook niey why ze dat deed. Alleen ik word nu beetje heel erg van alle kanten zeg maar gepakt omdat ik nu met alle twee die vriendinnen ruzie heb nog steeds haar broer wil en ben best wel erg door mijn zeg maar plannen heen weet mezelf geen raad meer.

ff offtopic: Patricia en Diane !!!!!! zoek niet de hele tijd mijn berichtjes op gvd het gaat jullie nix aan wak typ als jullie toch de waarheid gaan verdraaien!!
Oud 07-07-2003, 15:53
pattypats
pattypats is offline
stephanie je moet nu echt ophouden hoor!!!
ik had je al verteld dat hij me BIJNA had verkracht omdat het uit was met zn vriendin!!! en hij al een tijdje droog stond ik zal hetr je wel weer precvies uitleggen hoor!!!
adhd is dat je druk bent
adhd is niet dat je gaat stelen, int openbaar opt pleintje schijten, dealen, kinderen in elkaar rammen !!!
je moet eerst eens gaan bekijken wat ADHA ptrecies WEL is ok???
Oud 07-07-2003, 15:56
pattypats
pattypats is offline
stephanie

hahahahahahahahahahahahahahahahaha sow sorry hoor maar wie verdraait hier de waarheid nu tegen wie zal mn broer de waarheid zeggen tegen zn zusje of tegen iemand die hij misschien een keer heeft gezien ???
t kan aan mij liggen hoor maar ik denk tegen zn zusje!!!
Oud 07-07-2003, 16:03
smuidra
smuidra is offline
yeah right tegen zijn zusje die hem zoow fockingveel flikt spijt me zeer hoor maarruh denk je nou echt dat hij alles tegen je zegt jah in je dromen misschien en trouwens lees mijn mail niet de hele tijd door ook niet die anderen!!!!
Oud 07-07-2003, 16:07
Qamra
Qamra is offline
Jullie hebben in elk geval wel dezelfde schrijfstijl.. En vecht dit privé (msn,icq,telefoon,post...) uit?!
Oud 07-07-2003, 16:08
smuidra
smuidra is offline
zoek ut trouwens maar uit ook ik vraag hulp van andere mensen niet van jou en als dat niet de waarheid is wat daar staat (wat ik geschreven heb) wil dus betekenen dat je de hele tijd tegen mij hebt GELOGEN. want toen ik eerst tegen je zei dat ik je broer leuk vond was je blij voor mij of tenminste dat zei je in ieder geval je hebt er zelf voor gezorgt dat ik bijna met hem had dus wie zen schuld zou het dan zijn als ik de helft vertel JOU. ik vertel wat ik weet en wat er gebeurt is door MIJN eigen ogen en als jij tegen mij liegt tjha.
Oud 07-07-2003, 16:10
smuidra
smuidra is offline
Quamra mjha ik weet dat ut hier niet hoort alleen ze maakt me zoow pissed off door te zeggen dak lieg of de halve waarheid spreek omdat ze zelf weet dak gelijk heb iig ik zocht hulp geen gezeik van haar dus bedankt voor de reacties allemaal (K)
Oud 07-07-2003, 16:17
Verwijderd
Ik weet niet hoor, maar is dit de goede plek om zo'n ruzie uit te vechten? Doe dat maar op msn anders ofzo.. Ik denk dat niemand van het forum hier wat aan heeft.. dus ik ben het met Qamra eens.
Oud 07-07-2003, 16:23
pattypats
pattypats is offline
stephanie jemoet nu echt ff ophouden ik zij gisteren nog tegen mitch dat je hem leuk vond en hij lachte je vierkant uit hij maakte je zelfs uit voor hoertje!!!hahahahahahahaha

zo ik bedoelde niet dat het hard aankwam neej maar nu weer ff serieus!!!

hoe vaak heb je hem nu eigenlijk gezien joh????
misscien in totaal 3 keer naja dat wil toch wat zeggen hoe snel jouw hard op hol slaat jah toch???

en er zit hier iemand naast me die vind ook dat IK gelijk heb

zijn woorden zijn letterlijk:
"laat dat meisje nadenken alsjeblieft!!!"
hij heeft allebei onze verhalen gelezen en kent mitch ook!!!

weet je nu al wat adhd precies iz???
dan weet je ook dat je net fout bezig bent geweest
Oud 07-07-2003, 16:25
pattypats
pattypats is offline
jullie hebben gelijk maar er wordt hier nu WEL iover MIJN BROER GELULD sorry maar dat maakt me gewoon hardstikke pizzug
Oud 07-07-2003, 16:28
smuidra
smuidra is offline
en jij mij maar goed voor de 3e x nu vroeg hulp dus alweer bedankt voor de reacties erop thenk joe all (K)(K)(K)
Oud 07-07-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
pattypats schreef op 07-07-2003 @ 17:25:
jullie hebben gelijk maar er wordt hier nu WEL iover MIJN BROER GELULD sorry maar dat maakt me gewoon hardstikke pizzug
kan ik begrijpen maar moeten we daar van meegenieten?
Oud 07-07-2003, 16:35
pattypats
pattypats is offline
neej jullie hebben gelijk maar ik hb me hier nu net aangemeld en wist tot net nog niet hoe ik prive berichten mest versturen sorry ok???
Oud 07-07-2003, 17:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
Mensjes.. Ipv elkaar hier verrot te schelden, zoek naar een oplossing. En praat met elkaar via een of andere chat. Mail elkaar. Maar schelden lost echt niets op
Oud 07-07-2003, 18:32
poesiefox
poesiefox is offline
Interessant, dus zo leeft the other half....
Oud 07-07-2003, 18:36
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-07-2003 @ 17:07:
En vecht dit privé (msn,icq,telefoon,post...) uit?!
Maar dan kunnen wij niet meer meegenieten. Jerry Springer is cool
Oud 07-07-2003, 18:37
Verwijderd
ehm.. ik snap niet waarom jullie 2 ruzie moeten hebben..

Maargoed, Stephanie, denk toch eens aan jezelf, verlaag jezelf toch niet zo

Je kan vast genoeg leuke jongens krijgen Probeer hem los te laten, dit gaat echt nergens over. Zo word je alleen maar gekwetst.

Ik sluit dit topic, dit gaat nergens heen. Bepaalde dingen kloppen ook gewoon niet.

Als je er bezwaar tegen hebt, stuur me dan een PM.

xx

Alicia
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten