![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
thnx |
![]() |
|
Tja, ik zie het probleem ook niet echt zo. Sex is een leuke bijkomstigheid van een relatie, maar niet criteria nummer 1 lijkt mij. En als je geen zin hebt moet je dat ook gewoon kunnen zeggen. En dat beetje respect moet hij ook op kunnen brengen om je dan 's ochtends vroeg met rust te laten.
||
Gewoon zo laat pas wakker worden dat je moet haasten om op school/werk te komen. Als hij je daarvoorwakker maakt -->gewoon jezelf omdraaien.
Maar ik zou t iig niet erg vinden als iemand dat tegen me zou zeggen. Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Subtiel een knietje geven in de ochtend? ![]() Hmmm, wegdraaïen? Zeggen "ben nog wat slaperig, vraag maar over 12 uur nog een keertje" Knoop in de zijne leggen? ![]() Hmmm, zou het niet weten, volgens mij is het sneaky gedoe toch wel slecht, kunt beter je situatie uitleggen, dat je op de een of andere manier s'ochtends er gewoon niet zoveel zin in hebt. Werkt denk ik toch het beste. Je kent wellicht het verhaal wel, van dat mannen altijd moeten gissen naar wat een vrouw denkt of voelt, omdat ze het nooit zegt... wij mannen zijn nu eenmaal slecht in het opmerken van lichaamstalen. Zeggen is misschien harder en pijnlijker, maar is in ieder geval wel duidelijk. Uiteraard hoef je dit niet in de ochtend te vertellen, want dan komt het waarschijnlijk al helemaal pijnlijk over. Zeg hem anders, dat je in de ochtend het liever houd bij wat gekroel en geknuffel.
Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 19:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Olg en Dim ook al ![]() ![]() |
![]() |
|
Seks in de morgen is een dag zonder zorgen!
Stinkonderlichaamsdelen(jaja) en adems moet je of voor lief nemen of snel naar de toilet rennen het verhelpen en op je dude duiken. Maar meestal erger je je meer aan die van hem/haar, dan moet je diegene dus eerst ff het bed uitstouwen. Met mijn ex zeiden we het altijd tegen elkaar "gatver je stinkt uit je bek kusje?" |
![]() |
||
Citaat:
ik vind een meisje onder de douche er altijd super uitzien |
![]() |
|
![]() |
Ik weet zeker dat je het gewoon er met je vriend over kan hebben en dat hij het zou begrijpen. Het is heel normaal zoiets te kunnen vertellen, het zou gek zijn als je het niet deed. Als je niet over dingen praat komen er eritaties enzow en gaat het meestal mis. Elke jongen zal het recpecteren en begrijpen en je zal hem niet kwetsen! Je bent zeker niet de enigste die smorgens vroeg als je net wakker word geen behoefte hebt aan sex! Heb ik ook niet.. En dat je vriend altijd wel zin heeft en dat het niet uit maakt hoe laat het is heeft hij peg, hij zal zig tog aan jou moeten aanpassen.
|
veel knoflook eten
![]() persoonlijk heb ik niet tegen ochtend seks, het is wel lekker als je even de tijd hebt om wakker te worden, en het lieftst als je niet te erg uit je giecheltje ruikt. het probleem is alleen wel, dat als het erg goed en heftig was, ik daarna weer in slaap val ![]() ![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() en sja dat bedoel ik maar... Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
sochtends sex... mmm, goede herinneringen aan
![]() nee soms wil mn vriend juist niet sochtends en ik juist wil *ik krijg hem toch wel zover ![]() we hebben een tijdje gehad dat we het zowat alleen sochtends deden.. ![]() maar nog steeds meestal savonds hoor maar wat ik ook vies vind sochtends: zoenen, inclusief tong, dat hoeft dan weer niet
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
ik denk dat ik een brief ga schrijven... zou misschien wel es een lange brief kunnen worden... thnx voor jullie reacties enzow |
![]() |
|
![]() |
ik wil juist t liefst 's ochtends. dit komt meer omdat ik 's avonds gewoon zo bekaf ben dat je toch niks aan me hebt
![]() ![]() maar ja, je moet het je vriend wel vertellen, want om het tegen je zin in te doen is ook niet alles. daar heeft hij ook niet zoveel aan denk ik. als hij echt een lieverd is zal ie het wel begrijpen lijkt mij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
neej idd, sochtends moet ik rustig wakker kunnen worden enzow. ik heb een brief geschreven en die geef ik morge als ik m dan zie. dan laat ik nog wel horen wat ie zei. bedankt voor de reacties ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic # 11! Daantje_0705 | 500 | 18-06-2005 19:00 | |