Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2003, 23:58
cubert
cubert is offline
ok laat ik maar beginnen bij het begin. poosje terug meisje ontmoet op een kamp moeilijk begin savonds wel gezellig maar moeilijk in het begin. volgende dag haar eventjes weer gezien weer heel gezellig. af en toe bij elkaar nog geweest was ook wel gezellig. toen haar een poosje niet gezien zij was op stage weg wel wat gebeld enzo (voornamelijk ik) maar aangezien ik niet zo`n telefoon man ben ging dat niet echt super.
toen haar weer opgezocht op haar kamer en afspraakje gemaakt. volgende dag leuk naar de bios geweest en daarna erg gezellig en een beetje verder gegaan. toen haar weer een poosje niet gezien allebei erg druk met school en zij moest haar kamer uit.
toen kwam ze weer een keertje gezellig langs weer heel leuk. kheb haar die avond gevraagd wat we nou hadden. volgende dag had ze er over nagedacht. en wou ze eerst me zoiezo nog beter leren kennen en wou ze zoiezo eerst vrienden blijven.

komt ze afgelopen week weer langs en weer heel gezellig en heel leuk met knuffelen erbij enzo voor een aardig poosje ongeveer anderhalf uur ofzo

nou heb ik een vraagje tot hoeverre knuffelen bij vriendschap hoort dus die laatste met name. en wat denken jullie ongeveer wat ze van mij vind.

nog even wat achtergrond info.
we sms en nog heel veel (lekker plagen)
en we zijn allebei redelijk introvert dat was een van de redenen waarom ze liever zoiezo eerst vrienden bleef

en ik wordt gek van dat vage gedoe

en dat was mijn verhaaltje

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 23:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2003, 00:27
Jordi
Jordi is offline
Ik knuffel eigenlijk nooit met vriendinnen, maar ik geloof dat veel anderen mensen dat wel doen, dus op zich zou het niets hoeven te betekeken.

Misschien zou ze ook wel met je knuffelen als jullie alleen gewoon vrienden waren, maar als ze in haar achterhoofd heeft dat jij dat aan haar hebt gevraagd en zij vindt niet dat jullie iets hebben, dan denk ik niet dat ze met je zou gaan knuffelen, aangezien ze dan een beetje tegenstrijdige informatie zou geven (hmm, lange zin... ik hoop dat hij te volgen is).

Kortom: ik denk dat als jullie niets zouden hebben, ze niet met je zou knuffelen.
Oud 06-07-2003, 01:15
Verwijderd
ik ben zelf één van die knuffeltypjes. ook als ik een film kijk ofzo hang ik graag tegen vrienden van me aan. het is belangrijk dat je beide weet dat er verder niks achter zit. als de één bijvoorbeeld wel verliefd is en de ander niet, vat diegene die verliefd is intiem knuffelen etc heel anders op dan diegene die niet verliefd is.

ik hoop dat je hier wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 23:13
cubert
cubert is offline
ik vind de vorige posts wel redelijk nuttig. kheb namelijk nog nooit echt eerder een relatie of iets in die trant gehad.

maar khoop dat er nog meer mensen reageren, dus wat meer meningen hierover.

of ben ik niet interessant genoeg
Oud 07-07-2003, 00:08
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
cubert schreef op 07-07-2003 @ 00:13:
ik vind de vorige posts wel redelijk nuttig. kheb namelijk nog nooit echt eerder een relatie of iets in die trant gehad.
Ik ook niet.

Citaat:
maar khoop dat er nog meer mensen reageren, dus wat meer meningen hierover.
Ik hoop het ook voor je, maar meestal reageren mensen toch sneller... dus of er nog iets van komt...

Citaat:
of ben ik niet interessant genoeg
Dat zal het vast zijn .

Zwaar onzinnige post, maar iig is je topic weer wat omhoog.
Oud 07-07-2003, 00:12
poesiefox
poesiefox is offline
Vraag is: hoe werd er geknuffeld. De ene knuffel is de andere niet.
Oud 07-07-2003, 14:05
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Ze is gewoon gek op je Duidelijk.
Reageren

Regels voor berichten