Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En over die brief; vragen hoe het gaat, of ze het leuk heeft, wat jij allemaal gedaan heb, wat er gebeurd is. En zoals al eerder gezegd; als je haar zo goed kent weet je eigenlijk wel wat te schrijven.. En als je het dom vind lijken, maakt niet zoveel uit.. Gaat eigenlijk meer om het idee ![]()
|
www.ikmagjouwel.nl
![]() dan schrijf je bijvoorbeeld: Lieve lekkere superschat van me, Ik hou meer van jou dan van mezelf ! Omdat ik de lingerie wil zijn, die jij draagt, verlang ik naar je. Hoe moet ik het nu zeggen, woorden schieten te kort voor wat ik voor jou voel. Keer op keer breng je mij weer geluk. Tot slot, ik hoop dat je nu naar de zelfde maan kijkt als mij. Liefs, en een lekkere lik van me.
|
Ik doe net hetzelfde voor mijn vriendje alleen heeft hij niks gevraagd en schrijf ik echt een boek!..dusja ik schrijf er alle dagen een beetje in, over wat je die dag van hem vond wat je van hem denkt,schrijf gewoon alles op wat in je gedachten schiet
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Middelbare scholen moeten gratis condooms verstrekken Heyapple | 96 | 29-03-2011 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Een brief van mijn lieve stiefmoeder Ruudje | 87 | 10-09-2004 18:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |