Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Heb dit jaar in een keer mijn P gehaald, maar eerlijk gezegd weet ik niet eens wanneer en of er wel een uitreiking op school is. Misschien dat het gewoon wordt gegeven (was bij mijn broer ook zo zonder iets feestelijks) maar ik vier het niet echt ofzo.. zo vind ik het ook helemaal niet voelen eigenlijk. Dus geen groot feest voormij...
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar 't percentage mensen die op de uni z'n P in één jaar haalt is volgens mij ook erg laag...
||
Citaat:
|
Oké, maar nodigen jullie dan wel mensen uit voor de uitreiking itself?? En dan bedoel ik dus niet een hele rits familieleden en je volledige vriendengroep, maar bijv je ouders? Ik ga nog wel ff polsen of mensen dat van plan zijn te doen, maar heb natuurlijk geen zin om daar als enige aan te komen met (of juist zónder) ouders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn propedeuse toen ook in een jaar gehaald, maar ik heb er niet echt iets aan gedaan. Ik zat in Amerika toen ik het hoorde, terug in Nederland ben ik door mijn beste vriendin op een etentje getrakteerd (net als andersom toen zij haar propedeuse had gehaald). Op de uitreiking zelf zijn alleen m'n ouders en m'n vriend geweest en toen zijn we daarna ook uit eten geweest.
Echt een groot feest geven voor een propedeuse vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Een feest vind ik meer op z'n plaats als je echt een hele studie hebt afgerond, je propedeuse is meer een soort eerste mijlpaal in je studie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
M'n zus had na 2 jaar haar P en deed vervolgens 3 jaar over het tweede jaar... whehehe, en nu gaat ze Engels studeren en begint alles weer overnieuw ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Goh ik heb het ook net binnen
![]() ![]() ![]()
|
was vandaag de uitreiking van de P. maar ja had geen tijd en dus niet geweest. En verder dan een harde yes toen ik zag dat ik mijn p had kwam ik niet [ cijfers komen bij ons op internet vandaar]
|
is jammer dat je nu meer geen p kan halen. Met he bachelor-master systeem is dat afgeschaft...heb al mijn punten gehaald maar geen p-uitreiking ed. Was wel weer reden om samen gezellig te gaan borrelen, maar goed dat was zonder het behalen van al die punten ook wel gebeurd..
ik vind het zelf niet zo bijzonder, afstuderen dat is heel iets anders...
|
![]() |
Uiteraard heeft Mickey zijn "P" in één zitting gehaald, doch de m. i. onbeduidendheid dier prestatie kon geen incentief vormen tot jubilatie. Ik heb het bulletje derhalve gewoon bij de administratie opgehaald. Wel leuk dat Utrecht nog echte Latijnse bullen uitreikt (maar, dat is spijtig, met vertaling op de achterzijde des papiers). Althans de Rechtenfaculteit. Ik kan me voorstellen dat meer nieuwerwetse faculteiten het prozaïsche Nederlands gebruiken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ff ontopic, ik heb hem wel gehaald, maar ik lees net dat het niet meer bestaat, dus ik zal hem wel niet echt gehaald hebben ofzo... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|