Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 19:38
* Marne *
* Marne * is offline
Ik heb nu bijna 3 maanden een vriend. Eigenlijk ging alles wel goed, en ik was in het begin ook echt verliefd.

Alleen nu erger ik me steeds meer aan hem. Ik heb liever niet meer dat hij bij me is en dat hij me aanraakt. Ik heb bijvoorbeeld ook geen zin meer om hem te zoenen.

Nu is het zo, dat ik verliefd begin te worden op een vriend van hem. Zijn vriend doet ook nog eens heel aardig tegen me. Zwaait altijd als hij me tegenkomt en komt de laatste tijd ook wel vaker ene praatje maken.

Ik weet dus eigenlijk niet wat ik moet doen. Ik heb het gevoel dat ik niet verliefd meer ben op m'n vriend en dat ik het niet meer fijn vind als hij bij me in de buurt is. En ondertussen krijg ik gevoelens voor een hele goeie vriend van hem.

Iemand tips? Of iemand hetzelfde meegemaakt?
Oud 06-07-2003, 19:42
Marcade
Marcade is offline
Um, de oplossing is toch redelijk straightforward? (Alleen gewoon klote)

Het uitmaken met je vriend en met de vriend van je vriend praten dat je meer gevoelens voor hem aan het ontwikkelen bent.

?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 19:46
* Marne *
* Marne * is offline
Citaat:
Marcade schreef op 06-07-2003 @ 20:42:
Um, de oplossing is toch redelijk straightforward? (Alleen gewoon klote)

Het uitmaken met je vriend en met de vriend van je vriend praten dat je meer gevoelens voor hem aan het ontwikkelen bent.

?
Weet ik, eigenlijk is de oplossing makkelijk. Maar dan twijfel ik van de andere kant toch weer.

Ik weet echt niet hoe ik dit bij m'n vriend moet brengen. Hij stuurt me maar lieve smsjes etc. En ik kan daar gewoon echt niet meer tegen.

En ik durf hem al helemaal niet te vertellen dat ik het uit zou maken omdat ik z'n beste vriend leuk vind
Oud 06-07-2003, 19:52
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Op een gegeven moment zal je huidige vriend ook wel gaan merken dat jij hem niet meer zo leuk vindt. Het lijkt mij dat het geen zin meer heeft om nog door te gaan met je relatie.
Vertellen dat het je niks meer voor hem voelt is dan wel moeilijk, maar je helpt jezelf nou niet bepaald door bij hem te blijven.
En dan het puntje van de vriend van je vriend. Loop niet te hard van stapel. Bekijk eerst even alles. Die jongen kan ook gewoon aardig tegen je doen omdat jij iets hebt met z'n vriend. Dit wil niet zeggen dat hij je niet leuk vindt als je niks meer met je huidige vriend hebt, maar jongens willen ook nog wel eens een stilzwijgende code hebben dat je niks begint met de vriendin van een vriend van je of als het net uit is toch nog even wachten totdat de verliefdheid ben de ex van het meisje weg zijn.
Reageren

Regels voor berichten