![]() |
|
Nou, volgens mij kan je weinig extra's toevoegen aan een kleine borstmaat... Je kan toch niet een A een C maat doen lijken zonder dat het in de gaten loopt?!
Met andere woorden: Als je vriend van grote borsten had gehouden dan had hij je al lang gedumpt... Want zo iemand die gaat voor C+.
||
Citaat:
|
![]() |
|
bijna alle jongens die ik ken en waar ik het aan gevraagd hebt vinden klein toch leuker dan mooi. De leukste uitspraak vond ik nog "niet te groot dan heb je daar je handen al vol aan"
Echt klein ja... das niet zo leuk omdat shirtjes dan niet zo leuk zitten als ze zouden kunnen e.d. OP mijn 16e had ik ook nog maar heel weinig hoor, ben nou 19 en heb 75-80/C waar ik erg gelukkig mee ben. Ze groeien nog wel 2 jaar door bij jou hoor! Maak je maar niet te druk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb zelf 75A, nog nooit klachten over gehad ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een jongen knapt niet af op kleine borsten hoor. Ik heb ook kleine borsten, maar dat is nooit als een afknapper gezien! Misschien vindt hij groot mooier, maar om dan meteen af te knappen? Dat zou wel heel laag zijn. Meestal vindt een jongen zijn vriendin gewoon hartstikke mooi, minpuntjes op de koop toe.
|
![]() |
|
maak je niet teveel zorgen. als hij van je houd dan vind hij jouw de knapste van de wereld ook al heb je een beetje kleine borsten. hij ziet dat niet. als hij daar wel op afknapt en stopt ofzo. dan zou ik het uitmaken. je borsten zijn niet het enige wat hij ziet. en vind hij zeker niet alleen leuk aan jouw
|
![]() |
Laatst zat ik inde klas, en ik zeg, dat is best wel een mooie meid tegen een klasgenoot, en hij meteen zeggen dat ze geen tieten had. Dus er zijn weldegelijk jongens die op grote borsten vallen, maar ikzelf val meer op de iets wat kleinere,(wat klinkt dit toch stom). Maar maak je er niet al te druk over, Als hij van je houd, en je echt leuk vind, vind hij dat helemaal geen probleem en ik denk dat jij er meer mee zit dan hij.
succes |
![]() |
||
Citaat:
Hmm. Van die grote, hand-vullende, zwart en groot, en rond, en zacht met kippenvel hmmm.....ahhhhhhhhhhhhhhhhh...........mmmmmmmmmmmmm.......ahhhhhhhhhh |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder, maak je niet te druk. Volgens mij groei je door tot op je 18e ofzow en er zijn echt wel mannen die niet alleen op dikke tieten vallen. Nu heb ik zelf makkelijk praten met mijn 75DD, maar ik meen het echt. Er zijn zoveel jongens die klein boven groot verkiezen. En als iemand echt van je houdt (hoe cliché het ook klinkt) zal hij je echt niet dumpen om die reden! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mannen hebben nie eens borsten...hoor je ons klagen?
![]() Nee ff serieus, A. Als je seks hebt met je vriend is ie veel te opgewonden waarschijnlijk om daar uberhaupt over na te denken... B. Als ie om je geeft, zal t m totaal niet boeien...hij is waarschijnlijk zelf wellicht net zo onzeker over 'bepaalde lichaamsdelen' ![]() C. Als ie je hierop afwijst dan is t gewoon een jammerlijk figuur die niet weet wat liefde is... So don't worry ![]()
|
Verwijderd
|
meisje... ik heb zelf ook niet echt tietjes om trots op te zijn.. draag ook NOOIT bh zonder vulling... maar ik heb met heel veel jongens (vrienden van me) gepraat en eigenlijk zeggen ze allemaal: als ik op een meisje verliefd wordt of haar leuk vind, dan komt dat niet door haar borsten. grote zijn mooi meegenomen, maar uiteindelijk gaat het meer om een lief gezichtje, leuk karakter en dat je met haar kan lachen.
zo lang je tietjes in verhouding tot je lichaam zijn is het helemaal niet leijk... als je maat 36 heb en cupmaat d ziet het er niet uit, maar iemand met maat 44 en cup a ook niet... je bent ook pas 16... ze groeien nog door tot iig je 18e en sommigen zeggen je 21e (daar hou ik het maar bij ![]() dus niet zo onzeker zijn... enne.... als je een vriendje heb zit die tog niet meteen de eerste dag aan je tieten? zodra je een vaste vriend heb pluk je gewoon de vulling uit je bh... dan is het ook geen verschil meer good luck |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
aan je lengte en gewicht te zien ben je inderdaad vrij dun, dan worden ze vanzelf nog wel groter naarmate je ouder (en dus hopelijk ook wat dikker) wordt (hopelijk omdat bij een volwassene 50 kilo te weinig is voor 1.72, een volwassene van 50 kilo mag namelijk niet langer dan 1.63 zijn... om het maar eens om te draaien ![]() waarom schaam je je er trouwens voor? zo weinig is 75a nu toch ook weer niet? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |