Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 15:20
cheer
cheer is offline
Ik ben nu 16 en heb bijna geen borsten.
Ik schaam me er wel heel erg voor, maar meestal draag ik wel bh's met opvulling.
Maar als ik met mijn vriend naar bed zou gaan zou hij zien dat ik hele kleine heb.
en ik ben eigenlijk best wel bang voor zijn reactie ik ik ben bang dat hij me afwijst.
wie kan mij hierbij helpen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:22
3rd Rock
3rd Rock is offline
als je vriend echt je vriend is dan kanpt hij daar volgens mij niet op af, maar misschien is het verstandiger om het er eerst met hem over te hebben zodat hij niet "schrikt" als je beha uitgaat....
Oud 19-01-2003, 15:24
me_86
me_86 is offline
hebk ook last van is wel vervelend ja.. en ik ben ook bang dat alsk ik t voor t eerst met hem ga doen.. dattie enorm afknapt ofzow..
ik heb t er wel met um over gehad, en ik denk dat alsie echt van je houdt dattie er dan geen probleem meej moet hebbe.. en je borsten groeien nog wel.. tis alleen ietsje later..
zou ut er eens met um over hebbe zodat ie t weet en niet opeens schrikt omdat ie je normaal met bh met opvulling ziet..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:26
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Kun je niet heel langzaamaan afbouwen met die opvulling? Dus om de twee weken een beetje minder. Overigens vraag ik me af waarom jullie niet eerst rustig elkaars lichaam leren kennen voor jullie met elkaar naar bed gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:37
logisch
logisch is offline
het is idd redelijk normaal om eerst elkaar lichaam te verkennen. door te strelen voelen, vingeren ed. dan komt ie er toch al wel achter dat je geen d-cup hebt bovendien zijn bh opvullingen meestal echt niet zo dik dat hij zal schrikken van je echte borsten hoor!!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:54
Mahself16
Mahself16 is offline
Ik heb hetzelfde probleem, heb ook heel kleine borsten en draag dus ook vaak beha's met opvulling. Heb nog nooit sex gehad met een jongen dus ik ben ook bang voor zijn reactie, ma tis wel zoals hiervoor al gezegd werd, de opvulling is niet zo dik dat er echt een heeeel erg groot verschil in zit.. Ma tis toch lastig.. En het lijkt me zeker moeilijk om t tegen hem te vertellen..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:01
Warsocket
Warsocket is offline
Volgensmij maakt het helemaal niet uit dat je kleine borsten hebt (als het goed is) respecteert hij jouw om je persoonlijkheid en niet om je lijf.

ps misschien heeft hij wel het zelfde probleem en denkt hij dat zijn penis te klein is, dus praat erover en ik denk dat het wel zal loslopen
Oud 19-01-2003, 16:08
R-J-N
R-J-N is offline
Ik zou zeggen, probeer je je er niet al te druk om maken. Hij zou je idd moeten respecteren zoals je bent en anders is hij je niet waard. Ikzelf heb liever een vriendin met een paar kleinere stevige borsten dan van die joekels die alle kanten op bungelen....maar smaken verschillen
Oud 19-01-2003, 16:13
Verwijderd
Ik heb ook zo ongeveer geen borsten..
Nou ja, ik heb wel 70/75 B, van de bh's die ik draag, ik zou echt niet in een A of AA passen.
Maar ik ging laatst opmeten, gewoon op de manier hoe je je bh-maat zou moeten berekenen, kwam er toch echt AA uit!

Ik draag expres geen bh's met vulling ofzo, precies om de reden die jij noemt: dat ik bang ben dat iemand dan heel erg afknapt als ie ziet dat ik eigenlijk "nix" heb.

Ik draag wel voorgevormde bh's, dus niet met vulling maar gewoon...zo'n...ding...hoe leg je dat uit
Dat staat gewoon mooier.

En ik loop er altijd over te zeuren tegen mensen en te zeggen "ik heb totaal geen borsten". Als ze van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen namelijk Tot zover mijn tactiek

Maargoed...ik vraag me ook altijd af of jongens op zoiets afknappen. Ze zeggen altijd heel heilig van niet. Maar als ik een jongen was zou ik het wel lelijk vinden...ik vind grote borsten mooi.
Sorry als ik hard overkom trouwens Ik ben altijd heel hard tegen mezelf, maar nu ben ik dat dus ook tegen jou...niet helemaal de bedoeling.

Je kunt natuurlijk beginnen met het dragen van gewone bh's (zonder opvulling bedoel ik).
Want wat hierboven ook al is gezegd: je begint meestal gewoon een beetje elkaars lichaam te verkennen. Dan zal hij waarschijnlijk eerst je borsten aanraken, terwijl je nog een bh aanhebt. En wanneer je een bh met vulling aan hebt, voelt dat voor jou heel anders (je voelt er minder van), en tsja...voor hem voelt het ook heel anders dan wanneer hij echt jouw borsten zou voelen.
Het is een veel fijner gevoel als hij echt jouw lichaam aanraakt, dan wanneer hij vooral die vullingen voelt. Het is gewoon veel minder intiem en ik denk dat het het beste is om op zo'n moment een vulling-loze bh te dragen.

En wat hierboven ook al gezegd is: praat er met hem over. Niet zomaar uit het niets, dat ie denkt "oh ze zit nu al over sex na te denken" Probeer het een beetje op het goeie moment te zeggen. Je kunt vragen of hij van grote borsten of kleine borsten houdt...of ie kleine borsten een afknapper vindt, enzovoorts. gewoon doen

Suc6 ermee
Sorry voor het lange verhaal, ik weet ook niet in wat voor bui ik ben. :X
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:19
DEChengst
DEChengst is offline
klein=lekker
Oud 19-01-2003, 16:28
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
cheer schreef:
Ik schaam me er wel heel erg voor, maar meestal draag ik wel bh's met opvulling.
Maar als ik met mijn vriend naar bed zou gaan zou hij zien dat ik hele kleine heb.
en ik ben eigenlijk best wel bang voor zijn reactie ik ik ben bang dat hij me afwijst.
ik heb ook kleine borsten (amper A) en mn vriend vind ze lief
je kan misschien voor je naar bed zou gaan met hem een keertje een grapje maken ofzo erover, dan weet hij het tenminste.
Oud 19-01-2003, 19:03
Justice
Justice is offline
Nou, volgens mij kan je weinig extra's toevoegen aan een kleine borstmaat... Je kan toch niet een A een C maat doen lijken zonder dat het in de gaten loopt?!

Met andere woorden: Als je vriend van grote borsten had gehouden dan had hij je al lang gedumpt... Want zo iemand die gaat voor C+.
Oud 19-01-2003, 19:07
toto
toto is offline
nou ik vind zelf ook niet de ik grote borsten heb ofzo maar mijn vriend vind ze prachtig en dat maakt alles weer goed
Oud 19-01-2003, 19:21
Evil creature
Evil creature is offline
Paar liter silicone erin.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:38
LM
LM is offline
Zal hij meej moeten leren leven
Als het een man is geeft hij er niks om
Oud 19-01-2003, 19:39
The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
Evil creature schreef:
Paar liter silicone erin.
UR SAD
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:41
The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
cheer schreef:
Sorry, no offense, maar als je kleine borsten hebt ziet je vriend dat ook wel vóórdat je met hem naar bed gaat. Verder denk ik dat als je vriend jou af zou wijzen omdat je kleine borsten hebt, hij geen knip voor de neus waard is - laat staan een nacht met jou. maak je niet druk!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:44
Jordana
Jordana is offline
kleine borsten is niet leuk, maar bedenk eens het omgekeerde. kleine borsten kan je camoufleren met vulling, grote borsten niet he.daar word je direct op beoordeeld en daar trek je toch maaar de verkeerde jongens mee aan!iemand die je echt graag ziet neemt je zoals je bent!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:55
Qimm
Qimm is offline
bijna alle jongens die ik ken en waar ik het aan gevraagd hebt vinden klein toch leuker dan mooi. De leukste uitspraak vond ik nog "niet te groot dan heb je daar je handen al vol aan"
Echt klein ja... das niet zo leuk omdat shirtjes dan niet zo leuk zitten als ze zouden kunnen e.d. OP mijn 16e had ik ook nog maar heel weinig hoor, ben nou 19 en heb 75-80/C waar ik erg gelukkig mee ben.
Ze groeien nog wel 2 jaar door bij jou hoor! Maak je maar niet te druk.
Oud 19-01-2003, 20:04
sammiej
sammiej is offline
als hij echt van je houdt, moet het geen probleem zijn dat je kleine borsten hebt...
en wees vooral niet bang...ze groeien nog!

en als ik eerlijk ben. ik vind kleine borsten mooier bij een vrouw, dan grote!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:16
Verwijderd
Persoonlijk vind ik kleine borsten niet altijd lelijk, het ligt eraan of het een beetje in verhouding is met de rest van het lichaam .

Ik las laatst trouwens dat kleine borsten weer 'in' raken. Vraag me niet waar ik dat las .
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
cheer schreef:
zo'n beetje als wat al gezegd werd... je vriend even 'waarschuwen' dat je vullingen draagt... zodat het niet erg opeens komt... en voor de rest maakt het echt niets uit, ik neem aan dat je vriend 16-17 jaar is, dan is hij toch volwassen genoeg om te beseffen dat het om jou gaat en niet om je borsten... daarnaast zijn er genoeg jongens die kleine borsten mooier vinden, die alle borsten mooi vinden, of die de vorm belangrijker vinden dan de grootte
heb zelf 75A, nog nooit klachten over gehad
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:53
italianboy
italianboy is offline
jongens hebben veel praatjes erover, maar als puntje bij paaltje komt maakt het 95 % van de jongens niks uit..

Het is zijn taak om jou op je gemak te stellen en anders doe je toch gewoon t licht uit..

succes!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 13:00
cheer
cheer is offline
Heel erg bedankt voor de raad!
En voor de duidelijkheid ik heb maat 70a.
ja mijn moeder begon er ook laat mee dus dat zal bij mij ook wel eht geval zijn.
en ik week 50 kilo en ben 1.72 lang en ben slank, dus vandaar dat het komt dat ik ook niet van die grote borsten heb.
thnx
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
jongens hebben veel praatjes erover, maar als puntje bij paaltje komt maakt het 95 % van de jongens niks uit..
idd
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Een jongen knapt niet af op kleine borsten hoor. Ik heb ook kleine borsten, maar dat is nooit als een afknapper gezien! Misschien vindt hij groot mooier, maar om dan meteen af te knappen? Dat zou wel heel laag zijn. Meestal vindt een jongen zijn vriendin gewoon hartstikke mooi, minpuntjes op de koop toe.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:08
Studentje
Studentje is offline
Waarschijnlijk kan het hem erg weinig schelen. Vindt hij het een ramp, dan is hij zielig IMHO.
Oud 20-01-2003, 15:31
Verwijderd
Als hij je echt leuk vindt, vindt hij je borsten ook leuk
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Waarschijnlijk kan het hem erg weinig schelen. Vindt hij het een ramp, dan is hij zielig IMHO.
Idd!!

Maak je er niet teveel zorgen over!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:51
very drunk driver
very drunk driver is offline
maak je niet teveel zorgen. als hij van je houd dan vind hij jouw de knapste van de wereld ook al heb je een beetje kleine borsten. hij ziet dat niet. als hij daar wel op afknapt en stopt ofzo. dan zou ik het uitmaken. je borsten zijn niet het enige wat hij ziet. en vind hij zeker niet alleen leuk aan jouw
Oud 20-01-2003, 17:55
Evito
Evito is offline
Praat hem een psychische stoornis aan en zeg dat hij van de wereld is en geen besef heeft van de wereld. Als hij dan je kleine borsten ziet, zeg je dat dit normaal is, en dat alle vrouwen opvulling hebben in hun BH.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:03
3Doentje
3Doentje is offline
Laatst zat ik inde klas, en ik zeg, dat is best wel een mooie meid tegen een klasgenoot, en hij meteen zeggen dat ze geen tieten had. Dus er zijn weldegelijk jongens die op grote borsten vallen, maar ikzelf val meer op de iets wat kleinere,(wat klinkt dit toch stom). Maar maak je er niet al te druk over, Als hij van je houd, en je echt leuk vind, vind hij dat helemaal geen probleem en ik denk dat jij er meer mee zit dan hij.

succes
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:06
Evito
Evito is offline
Citaat:
3Doentje schreef:
Laatst zat ik inde klas, en ik zeg, dat is best wel een mooie meid tegen een klasgenoot, en hij meteen zeggen dat ze geen tieten had. Dus er zijn weldegelijk jongens die op grote borsten vallen, maar ikzelf val meer op de iets wat kleinere,(wat klinkt dit toch stom). Maar maak je er niet al te druk over, Als hij van je houd, en je echt leuk vind, vind hij dat helemaal geen probleem en ik denk dat jij er meer mee zit dan hij.

succes
Maak je van klasgenoot geen lotgenoot van hem door werkelijk aandacht te besteden aan wat zo'n ketter zegt. Laat hem toch dromen over grote douche-bak vullende borsten met harde tepels en een donkerbruine kleur.
Hmm.
Van die grote, hand-vullende, zwart en groot, en rond, en zacht met kippenvel hmmm.....ahhhhhhhhhhhhhhhhh...........mmmmmmmmmmmmm.......ahhhhhhhhhh
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Blabla...
Ach ga toch weg joh! Jouw borsten zijn precies goed in verhouding met de rest van je lichaam!

Verder, maak je niet te druk. Volgens mij groei je door tot op je 18e ofzow en er zijn echt wel mannen die niet alleen op dikke tieten vallen. Nu heb ik zelf makkelijk praten met mijn 75DD, maar ik meen het echt. Er zijn zoveel jongens die klein boven groot verkiezen. En als iemand echt van je houdt (hoe cliché het ook klinkt) zal hij je echt niet dumpen om die reden!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:49
Smartie
Smartie is offline
Er zijn jongens die van grote borsten houden en jongens die van kleine borsten houden. Als hij je niet leuk vindt omdat je kleine bosrten zou hebben is het erg zielig van die gast ...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 20:28
Verwijderd
Als hij trouwens zou schrikken van je borsten omdat ze zo klein zijn zou dat nogal hypocriet zijn
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 20:51
Sithan
Sithan is offline
Mannen hebben nie eens borsten...hoor je ons klagen?

Nee ff serieus,
A. Als je seks hebt met je vriend is ie veel te opgewonden waarschijnlijk om daar uberhaupt over na te denken...
B. Als ie om je geeft, zal t m totaal niet boeien...hij is waarschijnlijk zelf wellicht net zo onzeker over 'bepaalde lichaamsdelen'
C. Als ie je hierop afwijst dan is t gewoon een jammerlijk figuur die niet weet wat liefde is...

So don't worry
Oud 20-01-2003, 21:12
Verwijderd
jullie zeggen allemaal wel van als hij je niet neemt zoals je bent met kleine borsten is hij je niet waard(wat ook zo is)

Maar hoe zouden de jongens onder ons reageren als ze een meidje tegen komen en de heeft borsten en ze doet der kleren uit en dan bijna niks meer?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:41
Verwijderd
hahah dan zou ik ff denken van wtf? , maar dus niet afwijzen...das gewoon zielig, je geeft om iemand hoe hij of zij is , en niet om hoe diegene eruit ziet, niemand is perfect
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:10
Verwijderd
meisje... ik heb zelf ook niet echt tietjes om trots op te zijn.. draag ook NOOIT bh zonder vulling... maar ik heb met heel veel jongens (vrienden van me) gepraat en eigenlijk zeggen ze allemaal: als ik op een meisje verliefd wordt of haar leuk vind, dan komt dat niet door haar borsten. grote zijn mooi meegenomen, maar uiteindelijk gaat het meer om een lief gezichtje, leuk karakter en dat je met haar kan lachen.

zo lang je tietjes in verhouding tot je lichaam zijn is het helemaal niet leijk... als je maat 36 heb en cupmaat d ziet het er niet uit, maar iemand met maat 44 en cup a ook niet... je bent ook pas 16... ze groeien nog door tot iig je 18e en sommigen zeggen je 21e (daar hou ik het maar bij)

dus niet zo onzeker zijn...

enne.... als je een vriendje heb zit die tog niet meteen de eerste dag aan je tieten? zodra je een vaste vriend heb pluk je gewoon de vulling uit je bh... dan is het ook geen verschil meer

good luck
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:37
Shadow X
Shadow X is offline
Meisjes groeien tot hun 19e
En kein is mooi. Echt.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 13:22
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Shadow X schreef:
En klein is mooi. Echt.
jep
Oud 21-01-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Shadow X schreef:
Meisjes groeien tot hun 19e
En kein is mooi. Echt.
24e
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
24e
19e, 18e, 20e, 24e, 21e, wat maakt het uit? het komt er allemaal op neer dat Cheer nog niet uit is gegroeid...
aan je lengte en gewicht te zien ben je inderdaad vrij dun, dan worden ze vanzelf nog wel groter naarmate je ouder (en dus hopelijk ook wat dikker) wordt (hopelijk omdat bij een volwassene 50 kilo te weinig is voor 1.72, een volwassene van 50 kilo mag namelijk niet langer dan 1.63 zijn... om het maar eens om te draaien )
waarom schaam je je er trouwens voor? zo weinig is 75a nu toch ook weer niet?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:32
cheer
cheer is offline
Helaas me vriend heeft het vandaag uitgemaakt.
Ik ben super hard gebruikt!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
cheer schreef:
das kut voor je
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:46
Verwijderd
wat een boere lul, wat is ze adres

zon sukkel is dus echt niets waard als ie je gebruikt heeft..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:53
Warsocket
Warsocket is offline
Het is rot maar ben maar blij dat je van hem af bent JIJ VERDIENT BETER
Oud 21-01-2003, 14:54
Verwijderd
Citaat:
cheer schreef:
rot voor je... maar in dat geval verdient hij jou ook niet (zoals warsocket al zei, maar dan andersom)
*troost*
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:08
Evito
Evito is offline
Citaat:
cheer schreef:
Ik hoop dat je niet met hem naar bed bent geweest...?!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten