Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
waardeloos. Jezus zou waarschijnlijk zeggen dat verslaafden zonder drugs niet kunnen leven en dat zij dus de eerste tijd drugs moeten krijgen, als zij meedoen aan een gratis afkickprogramma... |
![]() |
|
Het zou me niet verbazen als jezus ook joints rookte
![]() Maar drugspreventie zou je ook kunnen opvatten als mensen waarschuwen voor verslaving. Niet zozeer dat je het gaat verbieden en de "zwakkeren" gaat straffen voor hun verslaving; dus idd: gratis afkickprogramma ![]()
||
Citaat:
Ik ben er echter niet geheel zeker van hoe ik sta ten opzichte van legalisatie van drugs. Ik vind dat softdrugs dezelfde status moet krijgen als alcohol en sigaretten, maar ook daarbij ben ik er niet zeker van of die verboden moeten worden of niet. Dat soort dingen kun je het beste via "preventie" afbouwen. |
![]() |
||
Citaat:
dan gaat de liefde weg. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'Uit het artikel bleek dat Egyptische onderzoekers hadden uitgewezen dat Jezus een mengsel gebruikte om mensen te genezen. Dat mengsel zou marihuana bevatten. Dat zou verschillende mirakuleuze genezigen verklaren. Het tijden verdoven van de pijn zeg maar.' Of het niet waar of niet is dat laat ik in het midden.
||
Citaat:
Tuurlijk, als je stoned bent kun je ineens lopen, zien, ben je verlost van je demon en gaat een overledene weer leven... VOLHOUDEN DIE ONZIN !!! |
![]() |
||
Citaat:
Hij kon bepaalde dingen, maar die dingen echt wel niet. Hij kon d.m.v. dat mengsel pijnen weg nemen. Ik zeg helemaal niet dat hij die mensen écht genas..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe dan ook, ik zie al die Bijbelse wonderen als metaforen om de goedheid van de personen te onderstrepen. Het omgekeerde kan ook het geval zijn, sint Maarten was te gierig om zjjn hele mantel te geven, maar de boodschap van je naaste liefhebben komt zo wel over.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lyrics Marzs | 114 | 28-01-2007 22:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
Muziek |